Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kurskin isälle pisteet nestemäisestä lahjasta.
Mutta jos joku työnantaja antaisi minulle firman historiasta kertovan kirjan lahjaksi ja kuvittelisi ihan oikeasti minun vielä lukevan sen, saattaisin irtisanoa itseni ihan kostox.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kurskin isälle pisteet nestemäisestä lahjasta.
Mutta jos joku työnantaja antaisi minulle firman historiasta kertovan kirjan lahjaksi ja kuvittelisi ihan oikeasti minun vielä lukevan sen, saattaisin irtisanoa itseni ihan kostox.
Melkein joka joulu on antanut nestemäisiä lahjoja (viime jouluna aitoi Renaultin pullon ja jotain hoitoaineta kuskien vaimoille), en tiedä mikä päähän pystymä se kirja oli. (voi sen hyllyyn pistää vanhettumaan tai heittää roskiin tai olla lukematta)

Tuskin hän mitään kuvittelee, tuli varmaan vaan jostain ajatus (tuppaa nuila miehillä välillä olemaan vaikka mimmosia ajatuksia päässä)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olipas se mukavaa junailla 2h 40min myöhässä.. Kouvolan yöelämään ehdin käydä tutustumassa, kun sielläpäin oli se puulastissa ollut vaunu kärynnyt. Nyt olisi sahtia ja paria erikoisempaa olutta, itselle toki vaan. Hitto mie olen kyllä yksi kyrväke. Njäärgh->

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Meillä oli töissä joku teipannut yhden paljon haukutun esimiehen naamakuvan kusilaarin takasisäseinämään. Tahattomastikin vaikea olla osumatta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Katsoin telkkarista sensaatiolehdissä töitä tehneestä Ilkka Isosaaresta kertovan dokumentin.

Ko. tv-ohjelman perusteella täytyy sanoa, että nuo ns. paskalehdet kyntävät juttujen teossaan huomattavasti syvemmällä sonnassa, kun olin kuvitellut.

Ohjelmassa mainittu Matti Inkisen tapaus käyköön esimerkkinä.
Katsoin myös. Samaa mieltä. Jotkut sitten vielä ostamalla noita lehtiä hyväksyvät moisen toiminnan. :nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Katsoin myös. Samaa mieltä. Jotkut sitten vielä ostamalla noita lehtiä hyväksyvät moisen toiminnan. :nope:
Itsehän olen aika hyvin vierottanut itseni noista nykyään.

Aikoinaan tuli Seiska, varmaan joku 6-7 vuotta sitten ja tuli melkein päivittäin ostettua iltapäivälehti. Nykyään ostan ip-lehden ehkä juhannuksena ja pääsiäisenä. Hotelleissahan tuon saa ilmatteeksi. Luen yleensä vain urheilut, tv-ohjelma sivun ja teen sudokut paskapytyllä.:eek:

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Oma sensaatiojuttukiintiöni täyttyy vallan mainiosti verkkoversioilla. Jos lehdessä on jotain juttua omasta asuinpaikasta, se on ostettava.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Mä olin aamulla koiran kanssa lenkillä tunnin verran. Naapuri lähti koiransa kanssa lenkille samaan aikaan kun saavuin kotiin. Naapuri tuli jo vartin päästä takaisin.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Yritin käydä hiihtämässä. Jo reilun kilsan jälkeen oli kuitenkin pakko tulla takaisin sisälle, koska peukalot alkoivat muistuttaa jääkalikkoja.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Yritin käydä hiihtämässä. Jo reilun kilsan jälkeen oli kuitenkin pakko tulla takaisin sisälle, koska peukalot alkoivat muistuttaa jääkalikkoja.
Mie kävin kelkalla huoltsikalla, mutta sen verran kylmä oli että ajattelin olla lähtemättä pidemmälle.