T.K
Sähkö-ukkeli
Kyllä nyt on mukava luisuutella, pian pääsöö kotia luisuuttelee!
kurski tauti iskenyt?Olipa mielen kiintoinen tilanne.
Tarjoukseen kiinnittää kyllä normaalia enämpi huomiota.Soon taitolaji tuo tarjousten muotoilu! Meille tuli tarjous. Se antaa tosi hyvän kuvan yrityksestä.
Näyttää Howdyn suunnittelemalta. Se käyttää usein tuota fonttia.Soon taitolaji tuo tarjousten muotoilu! Meille tuli tarjous. Se antaa tosi hyvän kuvan yrityksestä.
Hahahahhahaaahahahaaaah! Onko sussa vähän vikaa?!Olipa mielen kiintoinen tilanne
:thumbup:Hahahahhahaaahahahaaaah! Onko sussa vähän vikaa?!
Näin on. Ajattelin vähän leikkiä typografialla ja laitoin tollasen vähän tavallisesta poikkeavan rivivälin. Huomioarvoa lisätäkseni laitoin tekstin versaaleilla ja groteskilla fontilla. Onpahan painavalle asialle sopivat vaatteet. Kokonaisuuden täydentää rauhoittava vaalean sininen taustaväri.Näyttää Howdyn suunnittelemalta. Se käyttää usein tuota fonttia.
En oikeasti tiedäkään. Mutta itse et edes ole, koska on kissa venäjäksi.Oikeesti Howdy ei tiedä fonteista tai mistään muustakaan hevonkukkuak'. Mutta seerumi on miehelle herkkua. Sitä lisää.
Näin on ja lapanen.Mitä suhun taas tulee niin vasemmallasi outoutta, laupeus.
Ai teillä siellä? Onpa mielenkiintoista.Taas näyttää olevan joku ulkoilupäivä eräässä "instituutissa".
Jos Mossen lisäksi kaikki muutkin postailisivat ajaessaan, niin kaikki kuolisivat.Mielen kiitoinen ajo keli tääl lä nyt!
Mä luulen, että kaikki kuolee muutenkin? Olen tietysti voinut saada harhaanjohtavaakin informaatiota ko. asiasta.Jos Mossen lisäksi kaikki muutkin postailisivat ajaessaan, niin kaikki kuolisivat.
Ai niin. Unohdin sen sikainfluenssan. Olet oikeassa.Mä luulen, että kaikki kuolee muutenkin? Olen tietysti voinut saada harhaanjohtavaakin informaatiota ko. asiasta.