Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Sattuukos joku muistamaan, miltä haisee kanankakka? :rolleyes:

Kastelin äskettäin kukat ja laitoin niihin kevään kunniaksi hieman lannoitetta. Voi ... :yuck: Toivottavasti ketään ei käy muutamaan päivään, sillä kukkien tienoilla haju on kuvottava.

Olisit laittanut Substralia!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
'Vanhasen Villitys' toikissa pyritään keksimään pyörä uudestaan. :eek:

Toi on kaikkien aikojen parhaimpia jarnoja. :ahem:

Kun on taisto käyty loppuun, kerätään ruumiit ja hylsyt talteen, ja ARKISTOIDAAN.

En ota kantaa itse aiheeseen tai kumpi on oikeammassa. :eek:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Moe Szyslak sanoi:
'Vanhasen Villitys' toikissa pyritään keksimään pyörä uudestaan. :eek:

Toi on kaikkien aikojen parhaimpia jarnoja. :ahem:

Kun on taisto käyty loppuun, kerätään ruumiit ja hylsyt talteen, ja ARKISTOIDAAN.

En ota kantaa itse aiheeseen tai kumpi on oikeammassa. :eek:
Ampuisit nyt edes kerran syyttömät. Tai tuu mukaan jarnaamaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
'Vanhasen Villitys' toikissa pyritään keksimään pyörä uudestaan. :eek:

Toi on kaikkien aikojen parhaimpia jarnoja. :ahem:

Kun on taisto käyty loppuun, kerätään ruumiit ja hylsyt talteen, ja ARKISTOIDAAN.

En ota kantaa itse aiheeseen tai kumpi on oikeammassa. :eek:
Joo, toi jarna on just nyt siinä vaiheessa, että kohta on ihan pakko päättää, että ryhdytäänkö perinteikkäästi solvaamaan vastapuolta vaiko tyydytäänkö sittenkin siihen, että toinen on asiasta eri mieltä :eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Vanhastoikki

Kun on ammattilaiset asialla, väistyy amatööri, ettei jää jalkoihin. Minulla ei ole mitään sanottavaa kyseiseen asiaan. :nope:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Olga sanoi:
Kun on ammattilaiset asialla, väistyy amatööri, ettei jää jalkoihin. Minulla ei ole mitään sanottavaa kyseiseen asiaan. :nope:
Onks sullekin tullu textareita, voitais saada sisäpiiritietoa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kaaduin aamulla koiraa ulos viedessäni sitewn, että nyt on kivan näkönen vasen polvenseutu ja vähän reisikin. Tuli tohon olkapäähänkin joku pikkunaarmu, mutta sitä ei lasketa. Hahmo lfb voi kuvitella hyvin jäljet, koska mewlkein samanlaista vammaa tuli kerran kaatuessani hänen läsnäollessaan, tosin pari metriä eri kohdassa ja silloin oikealle...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
S.A sanoi:
Kaaduin aamulla koiraa ulos viedessäni sitewn, että nyt on kivan näkönen vasen polvenseutu ja vähän reisikin. Tuli tohon olkapäähänkin joku pikkunaarmu, mutta sitä ei lasketa. Hahmo lfb voi kuvitella hyvin jäljet, koska mewlkein samanlaista vammaa tuli kerran kaatuessani hänen läsnäollessaan, tosin pari metriä eri kohdassa ja silloin oikealle...
Tuosta kyllä voisi kuvitella S.A:n olevan useampien metrien mittainen. :rolleyes:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
jps sanoi:
Tais pari hammastakin lähteä ?
Ei kun kuule sormea...

Oli taas äsken hauska fysiikan tunti. Tosi mukava kurssi on ollut, mutta koe siinä mielessä pelottaa, että mitään ei varmaan ole tullut opittua... Noh, tärkeintähän on hyvä fiilis! :thumbup: Tänään pari jätkää siellä selitti yhelle toiselle, että bukkake on itämainen taistelulaji, mutta mun nauraminen herätti asiasta epäilyksiä... :rolleyes:
 
Ylös