Olga
.
Onkohan tuo saanut jo lintuinfluenssatartunnan?
:thumbup:STT sanoi:Saksalaiset ovat Euroopan älykkäimpiä, Ulsterin yliopistossa Pohjois-Irlannissa tehty tutkimus kertoo. Brittiläisessä The Times -lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan saksalaisten älykkyysosamäärä on keskimäärin 107.
Niinhän eilen Kodisjoella päättivät.Runar ja Kyllikki sanoi:Kodisjoki liittyy Raumaan ens vuoden alussa.
Il Tempo Gigante sanoi:Kävinhän tovi sitten fillarilla lähikaupassa kasvattamassa plussakertymää. Saanen mainita, notta olihan käsittämättömän liukkaita pyörätiet. Taivaalta ripsivä ja heti maahan päästyään jäätyvä vesi oli kietonut pienimmätkin epätaisaisuudet äärimmäisen liukkaan iljanteen sisään.
Jos olisit tarkkaillut pyörätietä tarkemmin, olisit huomannut liukkauden johtuneen karanneista oransseista plussapistepalleroista, mitkä toimivat lailla kuulalaakerein.Il Tempo Gigante sanoi:Kävinhän tovi sitten fillarilla lähikaupassa kasvattamassa plussakertymää. Saanen mainita, notta olihan käsittämättömän liukkaita pyörätiet. Taivaalta ripsivä ja heti maahan päästyään jäätyvä vesi oli kietonut pienimmätkin epätaisaisuudet äärimmäisen liukkaan iljanteen sisään.
Mäki olin hiihtämäs. Jalka irtos muttei onneksi mennyt rikki. :alppu:DFiaA sanoi:Kävin hiihtämässä. Oli vähän liukas alamäki ja latu huono, meni sukset ristiin ja kaaduin. Suksi irtos muttei mennyt rikki onneksi.
Ikävää että noin pääsi käymään. Itsehän olen haavoittumaton.NotShee sanoi:Mäki olin hiihtämäs. Jalka irtos muttei onneksi mennyt rikki. :alppu:
En tällä kertaa, sillä tiesin olla varuillani kelin suhteen. Paikat on romuna kyllä edellisestä kunnon syöksystä.butterfly sanoi:Veditko edes lipat elikkas kaaduitko?
NotShee sanoi:Mäki olin hiihtämäs. Jalka irtos muttei onneksi mennyt rikki. :alppu:
Jätkähän heittää tänä iltana ihan älyttömän hyvää settii. :thumbup:AJ sanoi:Soon taas ollu OoPeen kaveri koodaamassa.
Meni muuten hetki...AJ sanoi:Soon taas ollu OoPeen kaveri koodaamassa.
Sama. Eilen illalla luin ton jutun enkä vieläkään sitä ole tajunnut. Mutta ootellaan tässä ihan rauhassa... :frank:OoPee sanoi:Meni muuten hetki...
Oliko jotain uutta?markoj sanoi:Pää on pipi :dunno: