Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Olga sanoi:
Tuosta kyllä voisi kuvitella S.A:n olevan useampien metrien mittainen. :rolleyes:
Etkö sä sitten tiennyt mun olevan seitsemänmetrinen spaghettihirviö? :confused:

Estate

Well-known member
No hyvä, että tämä on selvä! :ahem:

Isä meni Siilinjärvelle johonkin kokoukseen ja tulee huomenna, pitänee tästä raahautua kotiin ja navettaan.

Sitten pitäs vielä soittaa yks puhelu, tehdä matikan läksyt, hiukan lisää niitä italian tehtäviä ja ja...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
S.A sanoi:
No hyvä, että tämä on selvä! :ahem:

Isä meni Siilinjärvelle johonkin kokoukseen ja tulee huomenna, pitänee tästä raahautua kotiin ja navettaan.

Sitten pitäs vielä soittaa yks puhelu, tehdä matikan läksyt, hiukan lisää niitä italian tehtäviä ja ja...
Taputtele vähän niitä kolmosia minun puolestani.

DFiaA

I told you so
Hyi saatana. Mun mainoksissa on yrjöä. Jakaja varmaan tiputtanut mainokset portaikossa, kun joku pöljä on laatannu sinne :yuck: :yuck: :thumbdown

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
DFiaA sanoi:
Hyi saatana. Mun mainoksissa on yrjöä. Jakaja varmaan tiputtanut mainokset portaikossa, kun joku pöljä on laatannu sinne :yuck: :yuck: :thumbdown
Tosta vois jo melkein valittaa jakelufirmalle. :doubtful:

Makkonen

Guest
DFiaA sanoi:
Tai jos se oli Hesburgerin uusi mainos, jossa oli näyte mukana. :eek:

DFiaA

I told you so
Kelloni on taas oikeassa ajassa. Ei kannattanut siirtää syksyllä :alppu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
'Vanhasen Villitys' toikissa pyritään keksimään pyörä uudestaan. :eek:

Toi on kaikkien aikojen parhaimpia jarnoja. :ahem:
Se oli tosiaan loistojarna, sääli että jouduin itse jättämään sen kesken kun poistuin koneelta muihin aktiviteetteihin.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
S.A sanoi:
Ei kun kuule sormea...

Tänään pari jätkää siellä selitti yhelle toiselle, että bukkake on itämainen taistelulaji, mutta mun nauraminen herätti asiasta epäilyksiä... :rolleyes:
No tavallaan... Onhan siina no jos ei ihan ainakaan ampumista mutta ainakin laukasemista kummiskin :D :D :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Merkityksetön uutinen!

Aioin laittaa ensin uutisiin, mutta sitten huomasin tämän olevankin täysin merkityksetön juttu. Merkityksettömyys näkyy monessa kohdin. Vaikka lienee jo tännekin postattu.

Ruotsalaiset fiksumpia kuin suomalaiset

Saksalaiset ovat Euroopan älykkäimpiä, Ulsterin yliopistossa Pohjois-Irlannissa tehty tutkimus kertoo. Brittiläisessä The Times -lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan saksalaisten älykkyysosamäärä on keskimäärin 107.

Toiseksi fiksuimpia Euroopassa ovat hollantilaiset ja kolmanneksi puolalaiset. Ruotsalaiset sijoittuivat listalla neljänneksi. Suomalaiset ovat Euroopan 12:nneksi älykkäimpiä. Keskimääräinen älykkyysosamäärä on Suomessa saman verran kuin Tanskassa, 99.

Tutkimuksen tehneen professori Richard Lynnin mukaan Euroopan pohjoisilla alueilla elää keskimäärin älykkäämpää väkeä kuin eteläisillä. Hänen mukaansa kylmempi ja haasteellisempi elinympäristö ja monipuolisempi ruokavalio ovat kehittäneet pohjoisessa asuville suuremmat aivot kuin etelän lämpimässä ilmastossa asuville.

Viime vuonna Lynn aiheutti kohua julkaisemalla tutkimuksen, jonka mukaan miehet ovat keskimäärin viisi älykkyysosamääräpistettä fiksumpia kuin naiset.
STT

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
AAAAA KANSAS CITY

Suuremmat aivot pyh.. eihän se koko mitään vaan se miten niitä käyttää! Ihan merkityksetön tutkimus niin kauan kun suomalaiset on ykkösenä ja/tai keskimääränen äö on 107.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Aioin laittaa ensin uutisiin, mutta sitten huomasin tämän olevankin täysin merkityksetön juttu. Merkityksettömyys näkyy monessa kohdin. Vaikka lienee jo tännekin postattu.
Jutun uskottavuus romahti siinä kohdassa kun polakkien väitettiin olevan kolmanneksi älykkäimpiä. :D :D :D :D :D