Estate
Well-known member
Etkö sä sitten tiennyt mun olevan seitsemänmetrinen spaghettihirviö?Olga sanoi:Tuosta kyllä voisi kuvitella S.A:n olevan useampien metrien mittainen.
Etkö sä sitten tiennyt mun olevan seitsemänmetrinen spaghettihirviö?Olga sanoi:Tuosta kyllä voisi kuvitella S.A:n olevan useampien metrien mittainen.
Toki. Näkeehän sen kuvistakin. Kaikki maatalojen lapsethan sellaisia ovat. :ahem: Ihan jokainen.S.A sanoi:Etkö sä sitten tiennyt mun olevan seitsemänmetrinen spaghettihirviö?
Taputtele vähän niitä kolmosia minun puolestani.S.A sanoi:No hyvä, että tämä on selvä! :ahem:
Isä meni Siilinjärvelle johonkin kokoukseen ja tulee huomenna, pitänee tästä raahautua kotiin ja navettaan.
Sitten pitäs vielä soittaa yks puhelu, tehdä matikan läksyt, hiukan lisää niitä italian tehtäviä ja ja...
Jätkä puhuu selvästi kokemuksen syvällä rinta-äänellä.Moe Szyslak sanoi:S.A.n lapiolla kun taputtelee, niin siinä jo läskikin tummuu.
Tottahan tykkasit? :ahem:Moe Szyslak sanoi:S.A.n lapiolla kun taputtelee, niin siinä jo läskikin tummuu.
Tehtävä suoritettu!Olga sanoi:Taputtele vähän niitä kolmosia minun puolestani.
Tosta vois jo melkein valittaa jakelufirmalle. :doubtful:DFiaA sanoi:Hyi saatana. Mun mainoksissa on yrjöä. Jakaja varmaan tiputtanut mainokset portaikossa, kun joku pöljä on laatannu sinne :yuck: :yuck: :thumbdown
Tai jos se oli Hesburgerin uusi mainos, jossa oli näyte mukana.DFiaA sanoi:Hyi saatana. Mun mainoksissa on yrjöä. Jakaja varmaan tiputtanut mainokset portaikossa, kun joku pöljä on laatannu sinne :yuck: :yuck: :thumbdown
Se oli tosiaan loistojarna, sääli että jouduin itse jättämään sen kesken kun poistuin koneelta muihin aktiviteetteihin.Moe Szyslak sanoi:'Vanhasen Villitys' toikissa pyritään keksimään pyörä uudestaan.
Toi on kaikkien aikojen parhaimpia jarnoja. :ahem:
No tavallaan... Onhan siina no jos ei ihan ainakaan ampumista mutta ainakin laukasemista kummiskinS.A sanoi:Ei kun kuule sormea...
Tänään pari jätkää siellä selitti yhelle toiselle, että bukkake on itämainen taistelulaji, mutta mun nauraminen herätti asiasta epäilyksiä...
Ruotsalaiset fiksumpia kuin suomalaiset
Saksalaiset ovat Euroopan älykkäimpiä, Ulsterin yliopistossa Pohjois-Irlannissa tehty tutkimus kertoo. Brittiläisessä The Times -lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan saksalaisten älykkyysosamäärä on keskimäärin 107.
Toiseksi fiksuimpia Euroopassa ovat hollantilaiset ja kolmanneksi puolalaiset. Ruotsalaiset sijoittuivat listalla neljänneksi. Suomalaiset ovat Euroopan 12:nneksi älykkäimpiä. Keskimääräinen älykkyysosamäärä on Suomessa saman verran kuin Tanskassa, 99.
Tutkimuksen tehneen professori Richard Lynnin mukaan Euroopan pohjoisilla alueilla elää keskimäärin älykkäämpää väkeä kuin eteläisillä. Hänen mukaansa kylmempi ja haasteellisempi elinympäristö ja monipuolisempi ruokavalio ovat kehittäneet pohjoisessa asuville suuremmat aivot kuin etelän lämpimässä ilmastossa asuville.
Viime vuonna Lynn aiheutti kohua julkaisemalla tutkimuksen, jonka mukaan miehet ovat keskimäärin viisi älykkyysosamääräpistettä fiksumpia kuin naiset.
STT
Jutun uskottavuus romahti siinä kohdassa kun polakkien väitettiin olevan kolmanneksi älykkäimpiä.Olga sanoi:Aioin laittaa ensin uutisiin, mutta sitten huomasin tämän olevankin täysin merkityksetön juttu. Merkityksettömyys näkyy monessa kohdin. Vaikka lienee jo tännekin postattu.