Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Makkonen

Guest
Tänään kävin duunissa erään asiakkaan luona ja juuri kun olin päässyt räystään kohdalle niin lumilippa irtosi ja tuli mun niskaan. :eek: :nope:
 

Makkonen

Guest
Eikä siinä vaiheessa tullut mieleenikään ottaa kuvaa itsestäni lunta niskassani. Ainoa ajatus oli kuuliko asiakas kiroamisen.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Koen vaikeaksi hoitaa asioita puhelimitse. Eikö kaikkea vois vaan hoitaa netin kautta tai tekstarilla...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
S.A sanoi:
Koen vaikeaksi hoitaa asioita puhelimitse. Eikö kaikkea vois vaan hoitaa netin kautta tai tekstarilla...
Tai sit sun pitää vain hommata henkilökohtainen manageri.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
jaska sanoi:
Tai sit sun pitää vain hommata henkilökohtainen manageri.
Oiskohan toi Runar hyvä, kun puhelimen käyttö kuuluu siltä luonnistuvan?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
S.A sanoi:
Oiskohan toi Runar hyvä, kun puhelimen käyttö kuuluu siltä luonnistuvan?
En tiedä. Mutta laita paikka avoimeen hakuun sätissä, saat varmasti n+1 hakemusta, vaikka et palkkaa maksaisikaan :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kumpikohan saa eka tonnin täyteen, butterfly vai burb.
Pitäisköhän tehdä po...KUUKKE!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Hengähdin ja join espresson. Nyt aloitan siivouksen. :ahem:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
S.A sanoi:
Koen vaikeaksi hoitaa asioita puhelimitse. Eikö kaikkea vois vaan hoitaa netin kautta tai tekstarilla...
Sama vika. Tänäänkin joku kaukoidän ihme ja toinen vähän lähempää idästä olivat lähettäneet mun outlook:iin puhelinpalaverikutsun klo 16-17. No olin koko päivän kurssilla, joten en tietenkään ollut huomannut moista kutsua. Ja kun oon konffannut outlook:in siten, että se automaattisesti hyväksyy kalenteriin menevät kokouskutsut, niin olivat varmaan vähän ihmeissään, kun multa tuli ensin kuittaus joskus 12:n aikaan, että osallistun ja sitten varttia vaille 4 decline. Ja palaverin aihe oli sellainen, minkä olis ihan hyvin voinut taklata jossain meiliketjussa. Tunti puhelimessa jostain aiheesta, mitä ei voi juurikaan puhelimessa järkevästi käsitellä, ei kiitos.

Monta kertaa on aikaisemminkin käynyt niin, että olen sanonut puhelimessa saman asian kolmeen kertaan, eikä ole mennyt läpi. Ja sitten puhelun jälkeen olen kirjoittanut saman asian meiliin, niin vastaanottaja tajuaa sen laakista. Eikä kyse ole siitä, että olisin puhunut huonoa englantia tai että vastaanottaja ei ymmärtäisi englantia kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Viimeset 7 työpäivää menny neukkareissa istuessa. Huominen vielä pitäis jaksaa. Moon ihan poikki :thumbfh: Onneks perjantaina pääsee normitöihin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jyväskylässä tuli nähtyä kaikkea bussissa ja sen ulkopuolellakin.

Mielenkiintoisin näky oli, kun bussi ajoi erään kerrostalon ohitse ja pihalla oli mies puku päällä ja ympärillä lapsia. Miehellä oli käsissään oikean näköinen rynnäkkökivääri, jota esitteli lapsille. Hetkeksi loksahti suu auki ennenkuin ajattelin, jotta sen on pakko olla replika. :rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Siivottu. Söin karjalanpiirakoita, päällä munavoita ja metwurstia. Lämmitin mikrossa. Siinähän meni.

Vittu että toi Risto Astikainen on ärsyttävä äijä ja ääni on vielä ärsyttävämpi. Just kakkosella Kansakunnan lisämuistissa.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
KnowHow sanoi:
Siivottu. Söin karjalanpiirakoita, päällä munavoita ja metwurstia. Lämmitin mikrossa. Siinähän meni.

Vittu että toi Risto Astikainen on ärsyttävä äijä ja ääni on vielä ärsyttävämpi. Just kakkosella Kansakunnan lisämuistissa.
Ristohan oli maan mainio korjausmies joskus aikoinaan jossain kodinkunnostus ohjelmassa. :D
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Näin tänään linja-auton, jossa oli paljon matkustajia ja heillä oli monella keltainen kypärä päässä.

Tämän näköinen
 
Ylös