Makkonen
Guest
Tänään kävin duunissa erään asiakkaan luona ja juuri kun olin päässyt räystään kohdalle niin lumilippa irtosi ja tuli mun niskaan. :nope:
Ei ollut kameraa mukana, ja kamerakännyä en omista. :nope: :jaska:markoj sanoi:Oisko kuvaa?
Tai sit sun pitää vain hommata henkilökohtainen manageri.S.A sanoi:Koen vaikeaksi hoitaa asioita puhelimitse. Eikö kaikkea vois vaan hoitaa netin kautta tai tekstarilla...
Oiskohan toi Runar hyvä, kun puhelimen käyttö kuuluu siltä luonnistuvan?jaska sanoi:Tai sit sun pitää vain hommata henkilökohtainen manageri.
En tiedä. Mutta laita paikka avoimeen hakuun sätissä, saat varmasti n+1 hakemusta, vaikka et palkkaa maksaisikaan :ahem:S.A sanoi:Oiskohan toi Runar hyvä, kun puhelimen käyttö kuuluu siltä luonnistuvan?
Sama vika. Tänäänkin joku kaukoidän ihme ja toinen vähän lähempää idästä olivat lähettäneet mun outlook:iin puhelinpalaverikutsun klo 16-17. No olin koko päivän kurssilla, joten en tietenkään ollut huomannut moista kutsua. Ja kun oon konffannut outlook:in siten, että se automaattisesti hyväksyy kalenteriin menevät kokouskutsut, niin olivat varmaan vähän ihmeissään, kun multa tuli ensin kuittaus joskus 12:n aikaan, että osallistun ja sitten varttia vaille 4 decline. Ja palaverin aihe oli sellainen, minkä olis ihan hyvin voinut taklata jossain meiliketjussa. Tunti puhelimessa jostain aiheesta, mitä ei voi juurikaan puhelimessa järkevästi käsitellä, ei kiitos.S.A sanoi:Koen vaikeaksi hoitaa asioita puhelimitse. Eikö kaikkea vois vaan hoitaa netin kautta tai tekstarilla...
Ristohan oli maan mainio korjausmies joskus aikoinaan jossain kodinkunnostus ohjelmassa.KnowHow sanoi:Siivottu. Söin karjalanpiirakoita, päällä munavoita ja metwurstia. Lämmitin mikrossa. Siinähän meni.
Vittu että toi Risto Astikainen on ärsyttävä äijä ja ääni on vielä ärsyttävämpi. Just kakkosella Kansakunnan lisämuistissa.