AJ
Well-known member
Kostox.Miksi söisin.
Kostox.Miksi söisin.
Tuotahan minä vähän ajattelinkin.Kostox.
Kunhan se tankkiautollinen ketsuppia tulee perille.
Koska tägi lupas :frank:.Miksi söisin.
Tuskin lupas mitään, lähinnä haaveilua.Koska tägi lupas :frank:.
Onk tikui?*poistuu lainaamaan markoj:n naapurilta nopeamman tikun, jotta saisi kunnon kyytiä*
Vähis ova tiku .Onk tikui?
Käykö sytkäri?Onk tikui?
Minä, valvojaksi.o/Täälläkin pyörii meitä lukiolaisforumnistejä nii onko ketään lähössä tänä viikonloppuna abiristeilylle?
Tulossa alkoholiton risteily. :nope:Minä, valvojaksi.o/
No en sentäs. Ei minua ehkä laskettaisi moiselle, vaikka olisi mitä sukulaisia mukana Lauantaina vainen Tallinnaan oikeammin matka, ja huonosti nukutun yön jälkeen sunnuntaina takaisin.Tulossa alkoholiton risteily. :nope:
Enpä ole sellaisesta kuullutkaan. Viralliselta kantilta ehkä, totuus lienee kuitenkin toinen.Tulossa alkoholiton risteily. :nope:
Sarkasmista oli kyse. :frank: Mietin vaan että jos tosiaan kouvo ois valvoja niin käviskö siinä niin että sitä joutus valvomaan..Enpä ole sellaisesta kuullutkaan. Viralliselta kantilta ehkä, totuus lienee kuitenkin toinen.
Alkoholiton abiristeily saisi kyllä semmoisen mekastuksen aikaan, jotta Egyptissä nähty olisi pientä.Enpä ole sellaisesta kuullutkaan. Viralliselta kantilta ehkä, totuus lienee kuitenkin toinen.
Vähemmän kuin keskivertomoderaattorit, eli yritystä kehiin!Olen toerppoe.
Mites toi piparibuffé? Onko kaikenkattava ja realistisesti lähestyttävä? Kannattaa kartoittaa jo etukäteen, ettei jää ilman kunnollisen suunnitelman puuttuessa.Täälläkin pyörii meitä lukiolaisforumnistejä nii onko ketään lähössä tänä viikonloppuna abiristeilylle?