markoj
Custom User
Kiitos tiedosta.Palkkaa voi neuvotella myös alaspäin. Tämä tiedoksi myös markoj:lle.
Kiitos tiedosta.Palkkaa voi neuvotella myös alaspäin. Tämä tiedoksi myös markoj:lle.
Ole hyvä. Ei maksa mitään. Paitsi, jos haluat neuvotella hintaa ylöspäin.Kiitos tiedosta.
Saat korvauksen rupioissa, ota yhteyttä Jussiin. Se hoitaa mun raha-asioita nykysi.Ole hyvä. Ei maksa mitään. Paitsi, jos haluat neuvotella hintaa ylöspäin.
Eikös se pitänyt antaa hyväntekeväisyyteen? Ruvet ei tee mulla hyvää.Saat korvauksen rupioissa, ota yhteyttä Jussiin. Se hoitaa mun raha-asioita nykysi.
Ensimmäiselle tarvitsevalle oli kai alkuperäinen tarkoitus, mutta jos et tartte niin ei oo pakko.Eikös se pitänyt antaa hyväntekeväisyyteen? Ruvet ei tee mulla hyvää.
Toisessa Maailmassa ei tarvitse rahaa, joten en ole tarvitseva. En ensimmäinen, enkä edes toinen.Ensimmäiselle tarvitsevalle oli kai alkuperäinen tarkoitus, mutta jos et tartte niin ei oo pakko.
Voisit näyttää hiluja Toisen Maailman Asukeille, että tämmöstäkin turhaketta sitä jossain on ja kertoa mitä kaikkea sitä saadakseen ollaankin valmiita tekemään.Toisessa Maailmassa ei tarvitse rahaa, joten en ole tarvitseva. En ensimmäinen, enkä edes toinen.
Ei ne uskois kuitenkaan.Voisit näyttää hiluja Toisen Maailman Asukeille, että tämmöstäkin turhaketta sitä jossain on ja kertoa mitä kaikkea sitä saadakseen ollaankin valmiita tekemään.
Jätit quotesta pois (tahallaan?) sen pääkohdan eli sen että mulla yks huone ja osa tallista firman käytössä. Kuulin että muut edustajat ovat rahastaneet tuon takia, minä en.Eihän tuo oman auton vaihto työsuhdeautoon voi mitenkään olla palkankorotuksen peruste. Vuositolkullahan olet meuhkannut kilometrikorvauksien kattavan ainoastaan todelliset kulut, eikä siitä jää ylimääräistä.
Egyptissä siirymävaihetta mielenosoitusten ja liikenteenkin suhteen. Oli tuosta parempi ja laajempiki kuva, mutta missasin sen.
Näytä liitetiedosto 14310
Lumppari on ilmeisesti saanut vauhtia joskus astetta nopeammalta tikulta.Te on titten mukavata tättäillä, kun nopeutta on tikussa 10 kbs!
Akselivallat, pahan akseli, Akselin ja Elinan häävalssi, akseliväli ja nyt vielä kyrpä akseli. Kehitys kehittyy ja lapset vaan käyttelee kaikki skypeä ja Lumppa-täti jää jälkeen.Avasin juuri kiekkostriimin , siinä paukahti välittömästi ruutuun kyrpä akseli
*poistuu lainaamaan markoj:n naapurilta nopeamman tikun, jotta saisi kunnon kyytiä*Lumppari on ilmeisesti saanut vauhtia joskus astetta nopeammalta tikulta.
Kunhan se tankkiautollinen ketsuppia tulee perille.Millon se kurski syö norsun. Mä en malta odottaa!
Miksi söisin.Millon se kurski syö norsun. Mä en malta odottaa!