Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Sellasta mun tietääkseni faktatietoa mulla on asiaan, että molemmat kadut oli mukulakivikatuja ja että se oli normaalin mallinen risteys.
Reila :jaska: :jaska: :yuck: :yuck: :thumbdown :thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:Vieläks muuten Reilassa on ammuntoja? Ne joskus näytti ihan elosalamilta.
HÄHÄHÄHÄHÄH, JOKU ON TAINNU OLLA SIELLÄ?DFiaA sanoi:Reila :jaska: :jaska: :yuck: :yuck: :thumbdown :thumbdown
Mun tuttu/kaveri asuu siellä. Noituu usein ammuntoja.Runar ja Kyllikki sanoi:HÄHÄHÄHÄHÄH, JOKU ON TAINNU OLLA SIELLÄ?
Oli sitten opettaja ahkerasti tarkistanut kokeet. Eihän niissä muissa mitään, mutta se yksi ei tosiaan ihan kunnollinen ollut... No siitäkin 2 pistettä kuudesta... :alppu:S.A sanoi:Yksi kokeen tehtävistä mulla vain oli pahemmin pielessä, muissakin voi olla jotain, muttei niin hirveää...
:thumbup:Juskanen sanoi:Olen ä-lyt-tö-män hyvälllä tuulella! :ahem: :ahem: :ahem:
Ei menny sitten neukkarissa istuminen hukkaan! :ahem:Juskanen sanoi:Olen ä-lyt-tö-män hyvälllä tuulella! :ahem: :ahem: :ahem:
Hyviä, kivoja juttuja tuli töissä esille tänään, loistava fiilis lähtee viikonlopun viettoon :thumbup:
Metsään menee sekin homma.kouvotsvoni sanoi:Lähden metsään viikonlopuksi.
En tietääkseni :eek!:Il Tempo Gigante sanoi:Kysymys hahmolle "OoPee": Tunnetko ketään alttosaksofonistia ?
Lukaisin tuossa yhden lehden kulttuuripalstaa ja siinä oli juttua yhdestä alttosaksofonistista, säveltäjästä, kapellimestarista, etc, jolla on sun näkökulmastas tutunoloinen sukunimi. Sukulaiseks aattelin.OoPee sanoi:
PerkiönmäkiIl Tempo Gigante sanoi:Lukaisin tuossa yhden lehden kulttuuripalstaa ja siinä oli juttua yhdestä alttosaksofonistista, säveltäjästä, kapellimestarista, etc, jolla on sun näkökulmastas tutunoloinen sukunimi. Sukulaiseks aattelin.