Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Sama juttu tälläkin viikolla.

Saunonhan ensin ja ryypin yhden (1) Doppelbockin ja sitten nukkumaan. Ja aamusella varhain pikitielle...
Johan on :nope:
Jaksamisia ja nauti löylyistä :thumbup:

Taidanpa minäkin sivakoida saunaan :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Hienompi ulkokuori, mutta sisältä huttua. Eihän tuolla ole edes Philippe Genovaa tai Akhim Ahlamia, puhumattakaan EmmiluuF1-tallista. :D
Niin juuri! :D

Amatöörien puuhastelua :D :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
312T4 sanoi:
Meilläkin on VESO-päivä huomenna - siitä huolimatta otin pari lasia viiniä :D
Mulla ratkaisukeskeistä lähestymistä. Siis ei oo duunijuttuja vaan vapaaehtoistyö-koulutusta.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
mulla on huomenna 6h muistaakseni jotain palautteen antamista tms.
Tentistä olin saanut nelosen vaikka tein todella pika-pikaa... :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tässon kohta vaarana että mä sotken koko vapaan etusivun,
täytyypä siis yrittää kehitellä tekososiaalisia kontakteja muualta.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Käytiin tänään vaateostoksilla parin kaverin kanssa. Poikettiin sitten pirkkalassa sijaitsevan veska-kauppakeskuksen jack & jonesissa, jossa oli kolmivuotissynttäreiden kunniaksi alennusmyynti. Tuli sitten ostettua farkut (ovh 90€), kaks neuletta (ovh 40€ ja 45€) ja t-paita (ovh 20€). Hintaa tuli sitten yhteensä 75 €! :eek!: Ei paha, farkut puoleen hintaan, neuleet oli 20€ kappale, mutta sitten niitä sai kaksi yhden hinnalla ja t-paitakin oli puoleen hintaan. Ehdottomasti parhaat vaateostokset ikinä! :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tulin pyörähtämään foorumilla ja palaan lukemaan Pahkas...luentokirjoja kohta, mutten ihan vielä. :ahem:
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Koe-eläinpuistoa kuuntelen koulujutskien lomassa.
 

Makkonen

Guest
Tuli eilen hommattua tällainen...



on todella vaikea opetella tällaista "kahtia jaettua" näppistä. Kai tähänkin sitten tottuu..
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Linja-autoista ikkunat pois?

Bussien matkustajat ja kuljettajat altistuvat Helsingissä jopa nelinkertaisille pienhiukkaspitoisuuksille verrattuna ulkoilmaan. Raitiovaunujen sisäilmassa pitoisuudet ovat noin kaksinkertaiset.
Bussien ja raitiovaunujen kuljettajille tilanne voi sen sijaan olla ongelmallisempi. "Kuljettaja viettää siellä kahdeksantuntisen työvuoron. Se on erityyppinen tilanne kuin matkustajalle, joka kulkee puoli tuntia aamulla ja toiset puoli tuntia illalla", Hämeri sanoo.
 
Ylös