T.K
Sähkö-ukkeli
Huomenta.
Meillä oli pari vuotta sitten muutama lepakko mökillä, isä oli ottanut mustan pussin jonnekka lepakot oli sisältä pyydystänyt.Meidän takapihalla parveilee melko useinkin lepakoita.
Huomasin, että minulla on tuollainenkin. Voin siis alkaa tehdä VAIKKA mitä!Vastuuvakuutus korvaa toiminnassasi jollekin toiselle aiheuttamasi vahingot. Jotta vakuutus korvaisi vahingon, sinun pitää lain mukaan olla korvausvelvollinen.
Yleensä vaaditaan, että vahinko on tuottamuksellinen, eli sinun on pitänyt syyllistyä johonkin, jota sinun olisi tai ei olisi pitänyt tehdä.
Huomasin, että minulla on tuollainenkin. Voin siis alkaa tehdä VAIKKA mitä!
Mikäs keikka on Tavaratalossa? Sukkahousujen esittelyä? Konvehtikonsultointia? Likakaivojen mainostamista? Rokkikeikka? Huomenna näemme lööpistä, kuinka artisti sammui kesken Tavaratalo-keikan.pysyä hereillä vielä tavaratalokeikan verran. Saa nähdä onnistuukozzz.
Heittäähän kaimakin välillä tavaratalokeikkaa. Salaperäinen keikka onnistui sammumatta ja kassaneiti taputti vahingoniloisena. Ei onneksi minua. Kauppakassi painoi reilun 12 kiloa :mad_old: ja hintaa lastilla oli pitkälti toista sataa. Nyt uneen. Tsup.Mikäs keikka on Tavaratalossa? Sukkahousujen esittelyä? Konvehtikonsultointia? Likakaivojen mainostamista? Rokkikeikka? Huomenna näemme lööpistä, kuinka artisti sammui kesken Tavaratalo-keikan.
Avaa suu. Jos helpottas.Huomenta. Ääni lähteny litomaan yön aikana
Ei auta vaikka kuinka suuta availis :nope:Avaa suu. Jos helpottas.