Vellu
Kuninkaalleninen
Ei nyt ehdi, täytyy mennä naputtelemaan kattoon alushuopia paikoilleen!Älä sitä mieti, vaan tee Valencian veikkuutopikki jo!
*menee* piiloon
Ei nyt ehdi, täytyy mennä naputtelemaan kattoon alushuopia paikoilleen!Älä sitä mieti, vaan tee Valencian veikkuutopikki jo!
Sama täällä! :nope:Kiitos eilisen Montrealin kisan on nyt havaittavissa pientä väsymystä. :thumbdown
Sama täällä :thumbup:Sama täällä! :nope:
Mulla taitaa lievä väsymys johtua enemmänkin Le Mansin aiheuttamasta univajeesta. Tänä aamuna vielä joku Osuuspankin kyselijä herätti soitollaan, jotta sai kysellä tyhjänpäiväisiä kysymyksiä.Kiitos eilisen Montrealin kisan on nyt havaittavissa pientä väsymystä. :thumbdown
Kohta jo juokset kaupassa ihan vaan siitä ilosta, että sillä säästää hitosti rahaa.Vuosikausien painostuksen jälkeen murruin ja liityin osuuskauppakulttiin. :frown:
Toki, ja pitäähän sitä omistavan luokan jäsenen saada etuja ja alennuksia.Kohta jo juokset kaupassa ihan vaan siitä ilosta, että sillä säästää hitosti rahaa.
Juu, ja mökiltä ajelee lähikaupan sijasta sinne kolmanneksi lähimpään, koska saa poonusta.Kohta jo juokset kaupassa ihan vaan siitä ilosta, että sillä säästää hitosti rahaa.
Vaikka mulla onkin vaan ilmaiseksi saatu rinnakkaiskortti niin: one of us, one of usVuosikausien painostuksen jälkeen murruin ja liityin osuuskauppakulttiin. :frown:
Sitä on taidettu päästä kammarin kautta osuuskauppaa omistamaan.Vaikka mulla onkin vaan ilmaiseksi saatu rinnakkaiskortti niin: one of us, one of us
Eri täällä. Luovutin 10:ymmenen jälkeen.Sama täällä :thumbup:
No niin pääsi tapahtumaan että niin pääsi tapahtumaan. Sama homma K- ja Ykkösbonuskorttien kanssa.Sitä on taidettu päästä kammarin kautta osuuskauppaa omistamaan.
On kyllä kokolailla jännempää seurata kisaa suorana kuin myöhemmin lopputuloksen ja parhaat palat etukäteen tietäen.Kisan suhteen oli odotukset hinautuneen kaikkien ylistysten lukemisen jälkeen aivan huikeisiin sfääreihin. Nyt katsomisen jälkeen on lievästi pettynyt olo, vaikka olihan se viihdyttävää kateltavaa. Hyvä Jenson!
Iltoja.Iltaa.