Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Toimenpidehän piti tehdä, jotta juuri pullan/leivänmurusista tms. pääsee eroon. No eikös tullutkin nyt hyvä mieli!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
72 sanoi:
Toimenpidehän piti tehdä, jotta juuri pullan/leivänmurusista tms. pääsee eroon. No eikös tullutkin nyt hyvä mieli!
Mä luulen että joku on syönyt mulle kuuluvat pullat kun ei mun näppis murise yhtään. :thumbdown
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Toimenpidehän piti tehdä, jotta juuri pullan/leivänmurusista tms. pääsee eroon. No eikös tullutkin nyt hyvä mieli!
No ei, koska toi näppäinten väliin kertynyt pöly ei lähde näköjään koputtelemalla :frown:

...toisaalta mulla olis kaapissa arviolta parikymmentä zipaletta näitä samoja näppäimistöä täysin iskemättömänä, joten... :eek:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Itsehän olen kerran tiskannut näppiksen. En tokikaan koko laitetta pistänyt veteen lillumaan, vaan kaikki näppäimet. Rungon pyyhin kostealla.

Näppäimistö oli sen jälkeen kuin uusi! :thumbup:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Ace17 sanoi:
Itsehän olen kerran tiskannut näppiksen. En tokikaan koko laitetta pistänyt veteen lillumaan, vaan kaikki näppäimet. Rungon pyyhin kostealla.

Näppäimistö oli sen jälkeen kuin uusi! :thumbup:
pyyhin minäkin kostealla, mutta meillä ammattipiireissä sitä ei kutsuta näppikseksi vaan suuttimeksi...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ace17 sanoi:
Itsehän olen kerran tiskannut näppiksen. En tokikaan koko laitetta pistänyt veteen lillumaan, vaan kaikki näppäimet. Rungon pyyhin kostealla.

Näppäimistö oli sen jälkeen kuin uusi! :thumbup:
Mä olen suihkuttanu koko näppäimistön, siis myös sisukset, kun onnistuin kaatamaan päälle puolisen litraa makeaa appelsiinimehua. Avasin kuoret, suihkutin kunnolla puhtaaksi ja pistin päiväksi lämpöpatterin päälle kuivumaan. Toimi! :ahem:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Pippakakor (ruots.) = fuckmuffins (engl.) = äidin äässit (suom.)

Foorumilla näihin layvonnaisiin yleensä viitataan vain konditorionaalissa eli tyyliin "ottaisin piirakkaa jos joku antais".
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Voitte kopauttaa näppiksenne pöydän päällä saadaksenne nöyhtät ulos, mutta älkää sentään kannettavaanne, näette sen jälkeen vaan pimeää ruutua.

Pitäisikö kokeilla laittaa näppis pesukoneeseen ja sitten kuivausrumpuun? :confused:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Internetin keskustelupalstoilla ja vallankin säteissä on IT-alan opiskelijoiden toimesta viritelty intopiukeena saamapuolta parempaan kuosiin. NSE ja vanhan mallin rukkaset, jopa tumput, ovat olleet tuttua termistöä lähes kaikille heistä. Näinpä he ovatkin epätoivossaan kehittäneet roolipelailua suuntaan, jossa kärjen kasto olisi enää ns. pientä vaille. Live Erotic Role Playing eli lerppaus on tämän päivän sana. Moni ATK-juniori suunnitteleekin päivänsä nykyään niin, että kerkeää iltasella käydä nopeasti lerpahtamassa.
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Mehe Rienarsuo sanoi:
Internetin keskustelupalstoilla ja vallankin säteissä on IT-alan opiskelijoiden toimesta viritelty intopiukeena saamapuolta parempaan kuosiin. NSE ja vanhan mallin rukkaset, jopa tumput, ovat olleet tuttua termistöä lähes kaikille heistä. Näinpä he ovatkin epätoivossaan kehittäneet roolipelailua suuntaan, jossa kärjen kasto olisi enää ns. pientä vaille. Live Erotic Role Playing eli lerppaus on tämän päivän sana. Moni ATK-juniori suunnitteleekin päivänsä nykyään niin, että kerkeää iltasella käydä nopeasti lerpahtamassa.
:nope: Lerppaus. Saatanan keksinto.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
OoPee sanoi:
Mä olen suihkuttanu koko näppäimistön, siis myös sisukset, kun onnistuin kaatamaan päälle puolisen litraa makeaa appelsiinimehua. Avasin kuoret, suihkutin kunnolla puhtaaksi ja pistin päiväksi lämpöpatterin päälle kuivumaan. Toimi! :ahem:
Toisaalta olisi ollut aika metkaa jos olisit laittanut näppiksen narulle kuivumaan pyykkipoikien avulla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olipas huvittavan kuuloista, kun Huomenta Suomessa nätti myyjätyttö esitteli hyvin persoonallisesti 'lässyttäen' uutta farkkumuotia ja sanoi mm. "täält yläosast farkut on ihan lökärit, mutt täält nilkast ne on ihan kapeet, mutt siis täält perseest ne on ihan löysät" :D
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kuulostaa kamalalta, tuo uusi farkkumuoti nimittäin.
 
Ylös