Mä luulen että joku on syönyt mulle kuuluvat pullat kun ei mun näppis murise yhtään. :thumbdown72 sanoi:Toimenpidehän piti tehdä, jotta juuri pullan/leivänmurusista tms. pääsee eroon. No eikös tullutkin nyt hyvä mieli!
No ei, koska toi näppäinten väliin kertynyt pöly ei lähde näköjään koputtelemalla :frown:72 sanoi:Toimenpidehän piti tehdä, jotta juuri pullan/leivänmurusista tms. pääsee eroon. No eikös tullutkin nyt hyvä mieli!
Raivoisine äänenpainoineen?markoj sanoi:Sain hetki sitten varsin mielettömän puhelun.
Soitinko mina sinulle? Ja jos soitin niin mita sanoin???markoj sanoi:Sain hetki sitten varsin mielettömän puhelun.
pyyhin minäkin kostealla, mutta meillä ammattipiireissä sitä ei kutsuta näppikseksi vaan suuttimeksi...Ace17 sanoi:Itsehän olen kerran tiskannut näppiksen. En tokikaan koko laitetta pistänyt veteen lillumaan, vaan kaikki näppäimet. Rungon pyyhin kostealla.
Näppäimistö oli sen jälkeen kuin uusi! :thumbup:
Mä olen suihkuttanu koko näppäimistön, siis myös sisukset, kun onnistuin kaatamaan päälle puolisen litraa makeaa appelsiinimehua. Avasin kuoret, suihkutin kunnolla puhtaaksi ja pistin päiväksi lämpöpatterin päälle kuivumaan. Toimi! :ahem:Ace17 sanoi:Itsehän olen kerran tiskannut näppiksen. En tokikaan koko laitetta pistänyt veteen lillumaan, vaan kaikki näppäimet. Rungon pyyhin kostealla.
Näppäimistö oli sen jälkeen kuin uusi! :thumbup:
Eiku aika asiallisesti artikuloiden, mutta varsin sekavia puhuen.kouvotsvoni sanoi:Raivoisine äänenpainoineen?
Jaa-a, sen ku tietäs :thumbfh:butterfly sanoi:Soitinko mina sinulle? Ja jos soitin niin mita sanoin???
:nope: Lerppaus. Saatanan keksinto.Mehe Rienarsuo sanoi:Internetin keskustelupalstoilla ja vallankin säteissä on IT-alan opiskelijoiden toimesta viritelty intopiukeena saamapuolta parempaan kuosiin. NSE ja vanhan mallin rukkaset, jopa tumput, ovat olleet tuttua termistöä lähes kaikille heistä. Näinpä he ovatkin epätoivossaan kehittäneet roolipelailua suuntaan, jossa kärjen kasto olisi enää ns. pientä vaille. Live Erotic Role Playing eli lerppaus on tämän päivän sana. Moni ATK-juniori suunnitteleekin päivänsä nykyään niin, että kerkeää iltasella käydä nopeasti lerpahtamassa.
Ja nyt sä vasta sen sanot!Thunder sanoi:Voitte kopauttaa näppiksenne pöydän päällä saadaksenne nöyhtät ulos, mutta älkää sentään kannettavaanne, näette sen jälkeen vaan pimeää ruutua.
Toisaalta olisi ollut aika metkaa jos olisit laittanut näppiksen narulle kuivumaan pyykkipoikien avulla.OoPee sanoi:Mä olen suihkuttanu koko näppäimistön, siis myös sisukset, kun onnistuin kaatamaan päälle puolisen litraa makeaa appelsiinimehua. Avasin kuoret, suihkutin kunnolla puhtaaksi ja pistin päiväksi lämpöpatterin päälle kuivumaan. Toimi! :ahem: