Kannattaisi istua ihan tuolilla.vermula sanoi:Meni taas hartiat ihan jumiin kun päivän istuin koneella.
Pitäis kai asettaa joku ajastus 15 minuuutin välein muistuttamaan että parantaa ryhdin ja venyttelee tai voimistelee vähän. Unohtruu muuten.Formulanomi sanoi:Kannattaisi istua ihan tuolilla.
Eiku taukovoimistelu saattaisi auttaa, eikä unohtaa sovi myöskään ergonomisesti oikeanlaista työpistettä.
Mul on samanlainen härveli.DFiaA sanoi:Epson RX425:ssä näyttäis skannaus toimivan huollon jäljiltä. Luulin että se oli laitteen ominaisuus
Onkohan tyyppivika :dunno:JayR sanoi:Mul on samanlainen härveli.
Olikos sulla pelkästään ongelmia skannerin kanssa?
Mulla tilttas laite lopullisesti, ei tule edes virtaa masiinaan.
Kai siitä on sulake kärähtynyt. Tai sitten ei.
Mulla ei ole enää takuuta voimassa. :nope: :nope:DFiaA sanoi:Onkohan tyyppivika :dunno:
Itseasiassa vein laitteen takuuseen juurikin siksi kun se ei saanut virtaa. Jotain mainboardia ja printheadia vaihtoivat.
No höh. Itse en tiedä kuluttaja-asioista, mutta voiko silti vaatia huollettavaksi, jos laitteen valmistuksessa on selkeä virhe ja se hajoaa ennen aikojaanJayR sanoi:Mulla ei ole enää takuuta voimassa. :nope: :nope:
joku voisi soittaa ja selvittää...DFiaA sanoi:No höh. Itse en tiedä kuluttaja-asioista, mutta voiko silti vaatia huollettavaksi, jos laitteen valmistuksessa on selkeä virhe ja se hajoaa ennen aikojaan
:eek!:Mutku sanoi:joku voisi soittaa ja selvittää...
Sellanen juttu sattui äsken, kun tuossa hetken aikaa ensin rentouduin ja vapauttelin noita paikkoja ajatuksen ja hengityksen avulla, ja nyt äsken vähän vääntelin selkää niin nikamat naskahti sillain sarjana :doubtful:vermula sanoi:Meni taas hartiat ihan jumiin kun päivän istuin koneella. Miten sitä töissä sitten selviäis
Pakko lähteä nyt ulos virkistäytymään.
Toivottavasti kuitenkin olit kuin mitään ei olisi tapahtunut.vermula sanoi:Sellanen juttu sattui äsken, kun tuossa hetken aikaa ensin rentouduin ja vapauttelin noita paikkoja ajatuksen ja hengityksen avulla, ja nyt äsken vähän vääntelin selkää niin nikamat naskahti sillain sarjana :doubtful:
Meinaattako nautiskella keskioluen ohraisesta ja ylen mainiosta mausta ?kouvotsvoni sanoi:Lähden huomenna viideksi päiväksi pelailemaan Simsia Ace17:n nurkkiin :ahem:
Alaselkä ilmeisesti? Tuttu juttu. Yritän rusautella joka ilta ja aamu jumittuneen alaselän takaisin liikkuvaksi. Ja tarpeen mukaan muutenkin. Kiropraktikko auttaa sitten aina silloin tällöin rankaan muutenkin.vermula sanoi:Sellanen juttu sattui äsken, kun tuossa hetken aikaa ensin rentouduin ja vapauttelin noita paikkoja ajatuksen ja hengityksen avulla, ja nyt äsken vähän vääntelin selkää niin nikamat naskahti sillain sarjana :doubtful:
Mullahan taasen on oikeassa kädessä jotain häikkää. Pikkurilli ja osin nimetönkin sekä koko kämmensyrjä ovat puuttuneita ja lähestulkoot tunnottomia. Toi alkoi perjantaina duunissa ihan ilman ennakkovaroituksia, viikonloppuna vähän hellitti, mutta nyt kun on taas istunu viikon kompuutterin ääressä ja käyttäny ahkerasti hiirtä, niin vaiva on vaan pahentunut. Yön ja levon jälkeen tosin on taas parempi.vermula sanoi:Sellanen juttu sattui äsken, kun tuossa hetken aikaa ensin rentouduin ja vapauttelin noita paikkoja ajatuksen ja hengityksen avulla, ja nyt äsken vähän vääntelin selkää niin nikamat naskahti sillain sarjana :doubtful:
:doubtful: :doubtful: :doubtful:Formulanomi sanoi:Kuten Oopee!