Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Meni taas hartiat ihan jumiin kun päivän istuin koneella. Miten sitä töissä sitten selviäis :confused:
Pakko lähteä nyt ulos virkistäytymään.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
vermula sanoi:
Meni taas hartiat ihan jumiin kun päivän istuin koneella.
Kannattaisi istua ihan tuolilla. :)

Eiku taukovoimistelu saattaisi auttaa, eikä unohtaa sovi myöskään ergonomisesti oikeanlaista työpistettä.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Formulanomi sanoi:
Kannattaisi istua ihan tuolilla. :)

Eiku taukovoimistelu saattaisi auttaa, eikä unohtaa sovi myöskään ergonomisesti oikeanlaista työpistettä.
Pitäis kai asettaa joku ajastus 15 minuuutin välein muistuttamaan että parantaa ryhdin ja venyttelee tai voimistelee vähän. Unohtruu muuten.
 

Makkonen

Guest
DFiaA sanoi:
Epson RX425:ssä näyttäis skannaus toimivan huollon jäljiltä. Luulin että se oli laitteen ominaisuus :rolleyes:
Mul on samanlainen härveli.
Olikos sulla pelkästään ongelmia skannerin kanssa?
Mulla tilttas laite lopullisesti, ei tule edes virtaa masiinaan.
Kai siitä on sulake kärähtynyt. Tai sitten ei.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
JayR sanoi:
Mul on samanlainen härveli.
Olikos sulla pelkästään ongelmia skannerin kanssa?
Mulla tilttas laite lopullisesti, ei tule edes virtaa masiinaan.
Kai siitä on sulake kärähtynyt. Tai sitten ei.
Onkohan tyyppivika :dunno:

Itseasiassa vein laitteen takuuseen juurikin siksi kun se ei saanut virtaa. Jotain mainboardia ja printheadia vaihtoivat.
 

Makkonen

Guest
DFiaA sanoi:
Onkohan tyyppivika :dunno:

Itseasiassa vein laitteen takuuseen juurikin siksi kun se ei saanut virtaa. Jotain mainboardia ja printheadia vaihtoivat.
Mulla ei ole enää takuuta voimassa. :nope: :nope:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
JayR sanoi:
Mulla ei ole enää takuuta voimassa. :nope: :nope:
No höh. Itse en tiedä kuluttaja-asioista, mutta voiko silti vaatia huollettavaksi, jos laitteen valmistuksessa on selkeä virhe ja se hajoaa ennen aikojaan :confused:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
DFiaA sanoi:
No höh. Itse en tiedä kuluttaja-asioista, mutta voiko silti vaatia huollettavaksi, jos laitteen valmistuksessa on selkeä virhe ja se hajoaa ennen aikojaan :confused:
joku voisi soittaa ja selvittää...
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
vermula sanoi:
Meni taas hartiat ihan jumiin kun päivän istuin koneella. Miten sitä töissä sitten selviäis :confused:
Pakko lähteä nyt ulos virkistäytymään.
Sellanen juttu sattui äsken, kun tuossa hetken aikaa ensin rentouduin ja vapauttelin noita paikkoja ajatuksen ja hengityksen avulla, ja nyt äsken vähän vääntelin selkää niin nikamat naskahti sillain sarjana :doubtful:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
vermula sanoi:
Sellanen juttu sattui äsken, kun tuossa hetken aikaa ensin rentouduin ja vapauttelin noita paikkoja ajatuksen ja hengityksen avulla, ja nyt äsken vähän vääntelin selkää niin nikamat naskahti sillain sarjana :doubtful:
Toivottavasti kuitenkin olit kuin mitään ei olisi tapahtunut.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
vermula sanoi:
Sellanen juttu sattui äsken, kun tuossa hetken aikaa ensin rentouduin ja vapauttelin noita paikkoja ajatuksen ja hengityksen avulla, ja nyt äsken vähän vääntelin selkää niin nikamat naskahti sillain sarjana :doubtful:
Alaselkä ilmeisesti? Tuttu juttu. Yritän rusautella joka ilta ja aamu jumittuneen alaselän takaisin liikkuvaksi. Ja tarpeen mukaan muutenkin. Kiropraktikko auttaa sitten aina silloin tällöin rankaan muutenkin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
vermula sanoi:
Sellanen juttu sattui äsken, kun tuossa hetken aikaa ensin rentouduin ja vapauttelin noita paikkoja ajatuksen ja hengityksen avulla, ja nyt äsken vähän vääntelin selkää niin nikamat naskahti sillain sarjana :doubtful:
Mullahan taasen on oikeassa kädessä jotain häikkää. Pikkurilli ja osin nimetönkin sekä koko kämmensyrjä ovat puuttuneita ja lähestulkoot tunnottomia. Toi alkoi perjantaina duunissa ihan ilman ennakkovaroituksia, viikonloppuna vähän hellitti, mutta nyt kun on taas istunu viikon kompuutterin ääressä ja käyttäny ahkerasti hiirtä, niin vaiva on vaan pahentunut. Yön ja levon jälkeen tosin on taas parempi.

Jännetupintulehdus mulla on kerran tossa kädessä jo kertaalleen ollu, mutta se oireili hieman eritavoin. Kättä särki ja kun rannetta vähänkin taivutti, niin tuntui vihlovaa kipua sormenpäihin saakka. Nyt ei varsinaisesti särje mikään eikä ranteeseenkaan satu, mutta muutoin toi on aika perkeleen kiusallinen. Ei tunnu kauheen kivalta ja muutenkin on käden toimintakyky ja puristusvoima selvästi rajoittunut :(

Googletin ja tuolta löyty keskustelua täsmälleen samasta aiheesta. On nimittäin mun vaiva prikulleen sama. Jos noiden jutustelussa on perää, niin ton vian perimmäinen syy löytyis mahdollisesti hartiaseuduilta (toivottavasti ei kuitenkaan niiden välistä :doubtful: ) tai jopa selästä. Tarttiskohan sitten yrittää hierojalle tai osteopaatille.

No lekurille tässä kaiketi ekaks pitäis suunnistaa. Nyt yritän käyttää hiirtä vasemmalla kädellä, mutta eihän tosta oikein mitään tahdo tulla, pahimmassa tapauksessa "rikon" vasemmankin käden tota hiirtä krampinomaisesti edestakaisin veivatessa :frown:
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Vermulalle vielä, että noihin kipeytymisiin kannattaa sitten reagoida kunnolla alusta pitäen. Muuten voi vanhempana (Kuten Oopee!) joutua kärsimään!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mee OoPee fysioterapeutille (ja mieluummin hermorata- tai akupiste-osaajalle). Lekuri ei tolle oireelle osaa muuta tehdä kun määrätä jotain nappeja ja antaa lähetteen eteenpäin. Yleinen vaiva ja lähtee tosiaankin hartioista ja niskasta saakka. Meneekö siitä kädestä voimatkin välillä, niinku puutuuko se?
 
Ylös