Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Mä oon kyllä niin onneton ton vasurin kanssa, että ei oikein inspiroi edes vakavissaan yrittää vakituista siirtymistä, sitäpaitti mulla on himassa duunissa kummassakin sama Logitechin hiiri, joka on muotoilultaan vain oikeakätisille sopiva :doubtful:
Mä olen muuten huomannut, että esim. leffoja kattoessa kun käytän semmosia "sormivoimistimia" (=siis kaksi pehmustettua kahvaa jousella yhdessä toisiinsa) jotka siis kehittää sormivoimia. Niin on hävinnyt kaikki hiirikäsiongelmat tms.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
OoPee sanoi:
Mä oon kyllä niin onneton ton vasurin kanssa, että ei oikein inspiroi edes vakavissaan yrittää vakituista siirtymistä, sitäpaitti mulla on himassa duunissa kummassakin sama Logitechin hiiri, joka on muotoilultaan vain oikeakätisille sopiva :doubtful:
Mä oon siirtynyt pari vuotta sitten 95%sesti vasurin käyttöön. Ja vasemmalla kädellä käytän tietty hiirtä oikeanpuoleisin asetuksin. Jos joskus siirryn oikean käyttöön takaisin, teen sen vasemmanpuoleisilla asetuksilla. Mulla on hieman ulospäin kiertävät etusormet, ja sittenkun hiiren etusorminäpäin on kalteva toiseen suuntaan, sitä tuppaa painelemaan liialti etusormen ulkosyrjällä. Se ei tee hyvää sillä sormen niveliä ei oo suuniteltu toimimaan sivuttain.
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Hampaassa on aivan sairaan kipeat hermot vissiin. Ja kohta olisi sikapitka lento tiedossa. Ehka kannattais varmaan kayda hammaslaakarissa ennen sita :confused:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Varasin ajan hammaslääkäriin tänään, tutkaillaan viisaudenhampaidenpoiston tarvetta.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
toleranssisiipi sanoi:
Eräs toikki sai mut miettimään tota avohoitoa. Oikeastaan sitä, kuinka siinäkin joskus epäonnistutaan ja kuinka hirveä voi olla epäonnistumisen hinta.
Vai niin.... :frown:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Tänään on tullu vasta puol sivua tekstiä. Syynä se että pähkäilee => ei oikein saa tolkkua => vilkasempa forumia => pähkäilee => kävelee ympyrää => syö jotain => pähkäilee =>
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
vermula sanoi:
Tänään on tullu vasta puol sivua tekstiä. Syynä se että pähkäilee => ei oikein saa tolkkua => vilkasempa forumia => pähkäilee => kävelee ympyrää => syö jotain => pähkäilee =>
Sulla menee ihan selvästi liikaa aikaa tuohon syömiseen.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Nyt mä ymmärrän senkin miks sarjakuvissa ne aina kävelee ympyrää kun ne pohtii jotain. Se on ihan automaattinen reaktio.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kyllä Michael Schumacherin 84 voittoa ja 65 paalupaikkaa tarkoittaa sitä, että häntä ei voi laskea pois tämän vuoden formula ykkösten maailmanmestaruustaistosta. Schumi on kiistatta historian parhain kuljettaja ja voi halutessaan tehdä ihmeitä.
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Juu kylla nyt kipuja on. Aika hamaraa tuo hermosarky. Joskus koskee jotta oikein koko paata sarkee mutta sitten se laimenee taysin. Normalia? :alppu:
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Kimi Räikkönen just nyt 13. Barcelonassa, baut kaks sekuntia Renaulteja hitaampana. EDIT: Eipäs ollutkaan kuin sekunnin.
 
Ylös