OoPee
Nuori ikäisekseen
Joo, lähinnä mä ajattelin käydä hakemassa lekurilta lähetteen fysioteraupetuille tai vastaavalle.KnowHow sanoi:Mee OoPee fysioterapeutille (ja mieluummin hermorata- tai akupiste-osaajalle). Lekuri ei tolle oireelle osaa muuta tehdä kun määrätä jotain nappeja ja antaa lähetteen eteenpäin. Yleinen vaiva ja lähtee tosiaankin hartioista ja niskasta saakka. Meneekö siitä kädestä voimatkin välillä, niinku puutuuko se?
Puutuu ja on tunnoton (semmoista pientä pistelyä/kihelmöintiä tuntee jatkuvasti), mutta siis tosiaan vain pikkusormi ja kämmensyrjä sekä hieman myös nimetönkin. Kyllä toi jollaintapaa säteilee ylöspäinkin käsivarteen, sanotaanko nyt puoleenväliin kyynärvartta, mutta ei kuitenkaan niin, että sen kovin selkeästi tuntis. Nimenomaan pikkusormi ja nimetön ovat suhtkoht voimattomia, tosin tilanteesta riippuen. Jos pitää kättä levossa, on tuo vaiva selkeästi vähäisempi. Mutta pidä nyt sitten atk-duunissa hiirikättä jatkuvassa levossa
Noh, huomenna oon jokatapauksessa lähdössä duunista jo puoleltapäivin, kun ollaan menossa koko perheen voimin pariks päiväks kylpylään lomailemaan, perjantaihan on mulla vapaa vaikka noi katoliset duunikaverit joutuukin työskentelemään Tällä viikolla en kerkee lekurille, mutta ens viikolla heti alkuviikosta meen.
Jos tosiaan vilkaiset mitä sen mun antaman linkin takana on, niin kuten sanottua, täsmälleen sama vaiva kuin tuolla.