Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
KnowHow sanoi:
Mee OoPee fysioterapeutille (ja mieluummin hermorata- tai akupiste-osaajalle). Lekuri ei tolle oireelle osaa muuta tehdä kun määrätä jotain nappeja ja antaa lähetteen eteenpäin. Yleinen vaiva ja lähtee tosiaankin hartioista ja niskasta saakka. Meneekö siitä kädestä voimatkin välillä, niinku puutuuko se?
Joo, lähinnä mä ajattelin käydä hakemassa lekurilta lähetteen fysioteraupetuille tai vastaavalle.

Puutuu ja on tunnoton (semmoista pientä pistelyä/kihelmöintiä tuntee jatkuvasti), mutta siis tosiaan vain pikkusormi ja kämmensyrjä sekä hieman myös nimetönkin. Kyllä toi jollaintapaa säteilee ylöspäinkin käsivarteen, sanotaanko nyt puoleenväliin kyynärvartta, mutta ei kuitenkaan niin, että sen kovin selkeästi tuntis. Nimenomaan pikkusormi ja nimetön ovat suhtkoht voimattomia, tosin tilanteesta riippuen. Jos pitää kättä levossa, on tuo vaiva selkeästi vähäisempi. Mutta pidä nyt sitten atk-duunissa hiirikättä jatkuvassa levossa :(

Noh, huomenna oon jokatapauksessa lähdössä duunista jo puoleltapäivin, kun ollaan menossa koko perheen voimin pariks päiväks kylpylään lomailemaan, perjantaihan on mulla vapaa vaikka noi katoliset duunikaverit joutuukin työskentelemään ;) Tällä viikolla en kerkee lekurille, mutta ens viikolla heti alkuviikosta meen.

Jos tosiaan vilkaiset mitä sen mun antaman linkin takana on, niin kuten sanottua, täsmälleen sama vaiva kuin tuolla.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tänään alkais ulkofutiskausi!

Klaukkalan tekonurmella klo 21-22, teretuloa!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
jaska sanoi:
Tänään alkais ulkofutiskausi!

Klaukkalan tekonurmella klo 21-22, teretuloa!
Eikös koko Foorumin jaskapallon seuraamiskiintiö ole hoidettu seuraaviksi kymmeneksi vuodeksi mun toimestani syksyllä? :cool:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Päätin tänään pukeutua kunnolla. Laitoin sitten hameen, kauluspaidan ja kravatin. Ja hiukset tommoselle nutturaa esittävällä pienelle sekasotkulle...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
S.A sanoi:
Päätin tänään pukeutua kunnolla. Laitoin sitten hameen, kauluspaidan ja kravatin. Ja hiukset tommoselle nutturaa esittävällä pienelle sekasotkulle...

 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
S.A sanoi:
Eikös koko Foorumin jaskapallon seuraamiskiintiö ole hoidettu seuraaviksi kymmeneksi vuodeksi mun toimestani syksyllä? :cool:
Ei!

Me ollaan kesällä tulossa samaan paikkaan pelaamaan harkkamatsi, teretuloa!
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Vellu sanoi:
Alaselkä ilmeisesti? Tuttu juttu. Yritän rusautella joka ilta ja aamu jumittuneen alaselän takaisin liikkuvaksi. Ja tarpeen mukaan muutenkin. Kiropraktikko auttaa sitten aina silloin tällöin rankaan muutenkin.
Oikeastaan selkäranka koko matkalta naksahteli enempi ylhäältä. vähänj myöhemmin myös alaselkä, tuntui löystyvän ja väänsin vähän niin naksahti.
Pitäis jotenkin istuminen saada oikein rennoks, ja kirjottaminen, joka kerran kun huomaa kiinnittää huomion vaikka hartioihin niin niitä jännittää tiedostamattaan staattisesti. Ei ihme jos menee paikat jumiin.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
OoPee sanoi:
Mullahan taasen on oikeassa kädessä jotain häikkää. Pikkurilli ja osin nimetönkin sekä koko kämmensyrjä ovat puuttuneita ja lähestulkoot tunnottomia. Toi alkoi perjantaina duunissa ihan ilman ennakkovaroituksia, viikonloppuna vähän hellitti, mutta nyt kun on taas istunu viikon kompuutterin ääressä ja käyttäny ahkerasti hiirtä, niin vaiva on vaan pahentunut. Yön ja levon jälkeen tosin on taas parempi.

Jännetupintulehdus mulla on kerran tossa kädessä jo kertaalleen ollu, mutta se oireili hieman eritavoin. Kättä särki ja kun rannetta vähänkin taivutti, niin tuntui vihlovaa kipua sormenpäihin saakka. Nyt ei varsinaisesti särje mikään eikä ranteeseenkaan satu, mutta muutoin toi on aika perkeleen kiusallinen. Ei tunnu kauheen kivalta ja muutenkin on käden toimintakyky ja puristusvoima selvästi rajoittunut :(

Googletin ja tuolta löyty keskustelua täsmälleen samasta aiheesta. On nimittäin mun vaiva prikulleen sama. Jos noiden jutustelussa on perää, niin ton vian perimmäinen syy löytyis mahdollisesti hartiaseuduilta (toivottavasti ei kuitenkaan niiden välistä :doubtful: ) tai jopa selästä. Tarttiskohan sitten yrittää hierojalle tai osteopaatille.

No lekurille tässä kaiketi ekaks pitäis suunnistaa. Nyt yritän käyttää hiirtä vasemmalla kädellä, mutta eihän tosta oikein mitään tahdo tulla, pahimmassa tapauksessa "rikon" vasemmankin käden tota hiirtä krampinomaisesti edestakaisin veivatessa :frown:
Mä vaihdoin reilu puol vuotta sitten hiiren vasempaan (ihan huvikseni vaan vaihdoin muutamia oikean käden rutiineja vasemalle) käteen ja hyvin siihen on tottunu.
Niinkuin Formulanomi varotteli, pitää jotenkin muuttaa näitä tottumuksia, ja ottaa vakavasti istuminen tai muuten joudun eläkkeelle ennen kuin ehdin töihinkään.
Mitä sitä voi muuta tehdä kuin yrittää tiedostaa enemmän kehoa, rentouttaa ja pudottaa hartioita jatkuvasti alas ja istua hyväryhtisenä, ranka suorana? Joku aleksdanterin tekniikan opettelu ehkä vois auttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kertooko toi Knoukkarin kuva omista kokemuksistaan? :p

Tuli siitä mieleen, että mulla on tässä jaksossa vian yhdessä aineessa miesopettaja, fysiikassa. Sen tunnit on ihan hauskoja, mutta en siitä oppimisesta niin tiedä... Nyt se kumminkin livisti kahdeksi viikoksi isyyden varjolla meitä opettamasta, ja tilalla on täys urpo (mies). Saa nähdä, kuinka fysiikan oppiminen nyt etenee...
Viime jaksossa mulla oli hieno tilanne, äidinkielessä ja liikunnassa naisopettajat ja historiassa, kahdessa matikan kurssissa, fysiikassa ja kemiassa miehet.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
jaska sanoi:
Tänään alkais ulkofutiskausi!

Klaukkalan tekonurmella klo 21-22, teretuloa!
Jaah, koko talvi on täällä Helsingissä pelattu ulkofutista :ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
jaska sanoi:
Ei!

Me ollaan kesällä tulossa samaan paikkaan pelaamaan harkkamatsi, teretuloa!
Ilmottele sitten lähempänä ajankohtaa, harkitsen sitten...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
haju sanoi:
Futsalia myös, mutta koko talvi oli treenit myös ulkona. Kaksi viikkoa taisi jäädä väliin pakkasen vuoksi.
ei meillä :)

..tosin puolet porukasta pelaa niin aktiivisesti sählyä, että ei onnistuisikaan.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
jaska sanoi:
ei meillä :)

..tosin puolet porukasta pelaa niin aktiivisesti sählyä, että ei onnistuisikaan.
Saasta, ehdit quottamaan. Näkyy mitä editoin :thumbdown
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
vermula sanoi:
Mä vaihdoin reilu puol vuotta sitten hiiren vasempaan (ihan huvikseni vaan vaihdoin muutamia oikean käden rutiineja vasemalle) käteen ja hyvin siihen on tottunu.
Mä oon kyllä niin onneton ton vasurin kanssa, että ei oikein inspiroi edes vakavissaan yrittää vakituista siirtymistä, sitäpaitti mulla on himassa duunissa kummassakin sama Logitechin hiiri, joka on muotoilultaan vain oikeakätisille sopiva :doubtful:
 
Ylös