+1.Olet siis kävelevä (tai ontuva) aikapommi, joka vain odottaa hirvittävän väkivallan ja perversioiden irti pääsyä.
+1.Olet siis kävelevä (tai ontuva) aikapommi, joka vain odottaa hirvittävän väkivallan ja perversioiden irti pääsyä.
Tullut moneen kertaan todettua että Lidlistä saa kympillä muovikassillisen täyteen ruokaa. Ei onnistu muissa liikkeissä, ellei sitten pitäydy myllyn paras makarooneissa.Nyt kun tuli muutettua Lidlin naapuriin niin on kyllä monta kertaa tullut todettua että siellä on halvat hinnat, laadukkaat tuotteet ja hyvä valikoima.
Niinhän mä just sanoin, TAUNO!Lidlistä saa muovikassillisen täyteen venäläisiä.
Lidlistä saa muovikassillisen täyteen venäläisiä.
Valkovenäläisiä pojjaat ostaa.Lidilistä saa muuta ku kassin täyteen E-koodia. Maitoa ja olutta sieltä rohkenee ostaa, muut tuotteet on paree jättää koskemati!
Ei onnistu muissa liikkeissä, ellei sitten pitäydy myllyn paras italiaanoissa.Lidlistä saa muovikassillisen täyteen venäläisiä.
Albert ei kyllä taida tajuta mitään. Liekö lasolia juonnut?Niinhän mä just sanoin, TAUNO!
Tää toikki alkoi etomaan.Teetsä mun faijasta pilaa Saatana?! Mitä!?! Vai mitä haet tolla!?! Häh?!
Onko se kassien tyhjennys koodeista sitten jokin ongelma?Lidilistä saa muuta ku kassin täyteen E-koodia.
Lidlissä on vain hyviä mehujäitä, ei muita.Lidlissä on hyvää jäätelöä ja halpaa, mutta hyvää kalaa.
*repii hiuksista ja sylkee naamalle*Teetsä mun faijasta pilaa Saatana?! Mitä!?! Vai mitä haet tolla!?! Häh?!
Goblet on osittain oikeassa. Lidlin vaniljajäätelö on hyvä vaniljajäätelö.Lidlissä on vain hyviä mehujäitä, ei muita.
Nyt olisi jäynän paikka.Saatanan saatana. Exä oli saanut ongittua osoitteeni selville ja tulee kylään. Nyt ei kyllä ole elämäni kesä vallan lain.
Liki nelisen kuukautta onnistuin asumaan naapurissaan tietämättään.