Kartingilla?Taidanpa käväistä läheisellä terassilla ka***lla.
Noloo kun 'iso' mies ajaa pikkuautolla!:frank:
Kartingilla?Taidanpa käväistä läheisellä terassilla ka***lla.
Ajat muuten sinäkin, ellei sinulla ole rekka-autoa.Noloo kun 'iso' mies ajaa pikkuautolla!:frank:
sanoo Mosse, joka ajaa SkodallaKartingilla?
Noloo kun 'iso' mies ajaa pikkuautolla!:frank:
Niinpä, en miekään ajaisi koottavalla lootalla.sanoo Mosse, joka ajaa Skodalla
Mutta aatteleppa ite ihan omalle kohdalle, jos sanois Skoda, joka ajaa Mossella!sanoo Mosse, joka ajaa Skodalla
kakalla?Taidanpa käväistä läheisellä terassilla ka***lla.
Ei oo varaa ostaa tuliterää Mersua tai Audia.Niinpä, en miekään ajaisi koottavalla lootalla.
Oikea asenne sinällään, sillä en miekään kyllä kyseisiä merkkejä huolisi. On se Skoda varmaan ihan hyvä auto nykypäivänä.Ei oo varaa ostaa tuliterää Mersua tai Audia.
Mitkä automerkit sitten huolisisit?Oikea asenne sinällään, sillä en miekään kyllä kyseisiä merkkejä huolisi. On se Skoda varmaan ihan hyvä auto nykypäivänä.
Kerro sie ensiksi, mitkä merkit sinä huolisit...Mitkä automerkit sitten huolisisit?
Ei mulla ole mitään ehdotonta listaa. Taitaa olla muutama no-way, mutta ei muita. Toyota, Honda, Hyundai, Alfa Romeo, Lancia, Smart. Eikä nuokaan ehdottomia ole, mutta epätodennäkösiä vaan.Kerro sie ensiksi, mitkä merkit sinä huolisit...
Ei minullakaan ole mitään ehdotonta listaa, mutta en välitä saksalaisista ja ranskalaisista autoista kovinkaan paljon. Ei kyllä Alfa ja Honda myöskään innostaisi.Ei mulla ole mitään ehdotonta listaa. Taitaa olla muutama no-way, mutta ei muita. Toyota, Honda, Hyundai, Alfa Romeo, Lancia, Smart. Eikä nuokaan ehdottomia ole, mutta epätodennäkösiä vaan.
Ne on samat. Siis mitkä meikäläiselläkin että Cameron Diaziin ja Eva Mendesiin en koske. Varma tieto.Olisi mielenkiintoista kuulla kurskin perusteet kannalleen olla huolimatta Mersua tai Audia. Oikeesti olis. Olen täällä täpinöissä.
Mä lupaan muuten saman. Jos rikon lupaukseni, niin ei paljon kiinnosta.Ne on samat. Siis mitkä meikäläiselläkin että Cameron Diaziin ja Eva Mendesiin en koske. Varma tieto.
Ne on samat. Siis mitkä meikäläiselläkin että Cameron Diaziin ja Eva Mendesiin en koske. Varma tieto.
Enpä voi enää tuotakaan luvata viime viikon lomareissun jälkeen. Kaikenlaista sitä saattaakin sattua, ja vielä Turengissa.Mä lupaan muuten saman. Jos rikon lupaukseni, niin ei paljon kiinnosta.
Foto ois kiva!Enpä voi enää tuotakaan luvata viime viikon lomareissun jälkeen. Kaikenlaista sitä saattaakin sattua, ja vielä Turengissa.