Sam
Muumipappa
Ai hitto mitä settiä taas. Näkee eron aikamiehen ja pikkupojan välillä :thumbup: Vois olla täältäkin foton arvoista tarinaa turistavana, mutta jätetään lomafiiliksillä väliin.
Tästä tuli mieleen eräs Kouvo joka sanoi rullatuolimiehelle täydessä baarissa, että näemmä jäljellä on vain pystybaaripaikkoja.Olen vakuuttunut että haluaisin istua PuoliPöhkön kanssa useammalle tuopilliselle ja jutustella. En usko että tunne on molemminpuolinen.
Miten vitsi jatkui?Tästä tuli mieleen eräs Kouvo joka sanoi rullatuolimiehelle täydessä baarissa, että näemmä jäljellä on vain pystybaaripaikkoja.
Tuli kääpiöitä ja muumi.Miten vitsi jatkui?
ÄHHÄHHÄHHÄÄ!!!Tuli kääpiöitä ja muumi.
Mie puolestaan olen vakuuttunut siitä että haluaisin istua joskus terassille ja jutella Bobbiksen ja kouvotsvonin kanssa.Olen vakuuttunut että haluaisin istua PuoliPöhkön kanssa useammalle tuopilliselle ja jutustella. En usko että tunne on molemminpuolinen.
Toinen puhuu kieliopista ja formuloista. Toinen sammaltaa jotain oravista ja leppäkertuista. Huisia!Mie puolestaan olen vakuuttunut siitä että haluaisin istua joskus terassille ja jutella Bobbiksen ja kouvotsvonin kanssa.
Jotenkin musta tuntuu, että kurskia ja kielioppia ei parane sekoittaa.Toinen puhuu kieliopista ja formuloista. Toinen sammaltaa jotain oravista ja leppäkertuista. Huisia!
Eipä niin.Jotenkin musta tuntuu, että kurskia ja kielioppia ei parane sekoittaa.
Niin. Sama on ollut tunne jo pitkään. Ensi viikolla se hetki voisi vihdoin koittaa puolen vuoden puhumisen jälkeen?Musta tuntuu, että tahtoisin istua hahmon Pyryf kanssa alas ja pelata PS3:n GT5:asia juoden Sinebrychoffin karpalolonkeroa. Epäilen, että tunne ei ole molemminpuolinen.
On tehty ja toivottavasti tehdään jatkossakin :alppu:Olen vakuuttunut että haluaisin istua PuoliPöhkön kanssa useammalle tuopilliselle ja jutustella. En usko että tunne on molemminpuolinen.
Onks pakko olla uusi, kelpaisko tällainen vanha asiakeskustelija?Taidanpa lähteä reissuun. Suunta Ruotsin kautta Norjaan ja lopulta takaisin Suomeen.
Pitäkää foorumi pystyssä ja hankkikaa tänne nyt ainakin joku uusi sekoilija kesän kunniaksi. :thumbup:
Sekoiles ny vähän malliks, ni katotaan palkataanko sut tänne ilmaseks sekoileen.Onks pakko olla uusi, kelpaisko tällainen vanha asiakeskustelija?
Okei mä taikatempun. Eiks ollu hieno! Tossa ekassa lauseessa oli aluksi sana 'näytän' mutta nyt ei oo! Taputtakaa saatana!Sekoiles ny vähän malliks, ni katotaan palkataanko sut tänne ilmaseks sekoileen.
ÄLÄ SEKOILE!!!Okei mä taikatempun. Eiks ollu hieno! Tossa ekassa lauseessa oli aluksi sana 'näytän' mutta nyt ei oo! Taputtakaa saatana!