Soot nero! :eek!:AJ sanoi:Patterit suonevat vain lämpöä. Paristot virtaa.
Neronleimaus suonee myös lämpöä.JayR sanoi:Soot nero! :eek!:
Anteeks.Il Tempo Gigante sanoi:Kohta mahdollisesti heiluu ignore, toisen kerran ikinä.
Peesasin.markoj sanoi:Sieltä alkas Traci Lordsin filmi neloselta. Varmaan ihan paska, mutta taidan katella...
Moon jo pitkään käyttänyt sanontaa: "Sitä saa mitä tilaa, paitsi oululaisessa pitseriassa."Il Tempo Gigante sanoi:Sanotaan, notta sitä saa mitä tilaa. Se ei kyllä aina pidä paikkaansa. Tilasin Pink Floydin Money'n akustisena, sain Simply Redin Money in my Pocket'n
Tuli hiki ja jano?kouvotsvoni sanoi:Tulin kostoksi takaisin Jyväskylästä. Nyt hakemaan olutta jääkaapista :alppu:
Piti kiireellä pyöräillä asemalta kämpille, jotta EHDIN avaamaan pullon mahdollisimman nopeasti...ja siinä tuli kuuma. En minä muuten joisi.. aikamoisessa oravanpyörässä olenAJ sanoi:Tuli hiki ja jano?
Jonkinlainen assosiaatio tuli Uuno Turhapuroon tuosta; hän kun polki mankelilla kiireesti Veijo Esson baariin ostamaan kaljapullon ja juomaan sen ikkunapöydässä.kouvotsvoni sanoi:Piti kiireellä pyöräillä asemalta kämpille, jotta EHDIN avaamaan pullon mahdollisimman nopeasti...ja siinä tuli kuuma. En minä muuten joisi.. aikamoisessa oravanpyörässä olen