Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ihan uuden patterit, että kyllä tässä tovi mennään!
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Sieltä alkas Traci Lordsin filmi neloselta. Varmaan ihan paska, mutta taidan katella...
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Huulen ulkopuolella on mikä lie mätähärläke ja sisäpuolella 'vaihteeksi' kirpeä haavauma. Hyvin menee.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Il Tempo Gigante sanoi:
Sanotaan, notta sitä saa mitä tilaa. Se ei kyllä aina pidä paikkaansa. Tilasin Pink Floydin Money'n akustisena, sain Simply Redin Money in my Pocket'n
Moon jo pitkään käyttänyt sanontaa: "Sitä saa mitä tilaa, paitsi oululaisessa pitseriassa."
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pari kertaa Maikkarin uutisoidessa jalkapallohulinoinnista on tämä sama kuva ollut uutisen yhteydessä.
Kuvan "alternate text" tulee esille kun hiirtä pitää kuvan päällä ja niinpä tästäkin uutisesta ei itse pääjuttu jää mieleen, vaan se että on se gauheeta kun poliisi häiriökäyttäytyy tolla tavoin.
Mennä nyt mellakkavarusteissa riehumaan savupommien kanssa jalkapallomatseihin... :thumbdown
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Tuli hiki ja jano?
Piti kiireellä pyöräillä asemalta kämpille, jotta EHDIN avaamaan pullon mahdollisimman nopeasti...ja siinä tuli kuuma. En minä muuten joisi.. aikamoisessa oravanpyörässä olen :eek:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
kouvotsvoni sanoi:
Piti kiireellä pyöräillä asemalta kämpille, jotta EHDIN avaamaan pullon mahdollisimman nopeasti...ja siinä tuli kuuma. En minä muuten joisi.. aikamoisessa oravanpyörässä olen :eek:
Jonkinlainen assosiaatio tuli Uuno Turhapuroon tuosta; hän kun polki mankelilla kiireesti Veijo Esson baariin ostamaan kaljapullon ja juomaan sen ikkunapöydässä. :D
 
Ylös