AJ
Well-known member
;emev't jotaamöaosesto åeroööe. lim l'vom v''r'ss' lorkastpssa-Formulanomi sanoi:Yrjölälle terkkuja!
;emev't jotaamöaosesto åeroööe. lim l'vom v''r'ss' lorkastpssa-Formulanomi sanoi:Yrjölälle terkkuja!
joku bemaripoika?Cinderella007 sanoi:Laiminlyön foorumia ja parisuhteilen. Lupaan, että tähän tulee ihan pian parannus.
kevätkevätkevätkevät.
*hörps*AJ sanoi:;emev't jotaamöaosesto åeroööe. lim l'vom v''r'ss' lorkastpssa-
Vai niin...AJ sanoi:;emev't jotaamöaosesto åeroööe. lim l'vom v''r'ss' lorkastpssa-
editJacques sanoi:joku bemaripoika?
Ei tietenkään. Been there, done that. :nope:Jacques sanoi:joku bemaripoika?
No siitä tietenkin että jäin kiinni. Vaikka tietoisesti päästelinkin suht kovaa, niin vituttaahan se silti maksaa sakot vaikka täysin ansaitut ne olikin. Hetken aikaa pelkäsin jo että saattais kortti lähteä kun en ollut ihan varma kuinka kovaa tuli ajettua.DFiaA sanoi:Oletko vihainen siitä että käytit dopingia vai siitä että jäit kiinni dopingin käytöstä
Juu, mutta julkisuudessa tulis katua "tulipa ajeltua ylinopeutta, ei näin kuulu ajaa", eikä että "voi rähmä kun jäin kiinni, enkä yleensä aja ylinopeutta".Vilperi sanoi:No siitä tietenkin että jäin kiinni. Vaikka tietoisesti päästelinkin suht kovaa, niin vituttaahan se silti maksaa sakot vaikka täysin ansaitut ne olikin. Hetken aikaa pelkäsin jo että saattais kortti lähteä kun en ollut ihan varma kuinka kovaa tuli ajettua.
Voisinhan mä täällä toisaalta ladella tommosiakin kommentteja ellen mä pitäisi rehellisyyttä niin suurena hyveenä. Mä oon välillä ihmetellyt sitä kuinka porukka selittää poliisiautossa istuessaan sitä, kuinka nopeus pääsi huomaamatta nousemaan. Turhaa touhua, miksei voi sanoa suoraan vaan että ajoin kovaa, koska ajoin kovaa. Tossa tilanteessa tarvitsee olla jo jonkun sortin poliisiylitarkastaja jos meinaa sakoista puhumalla selvitä.DFiaA sanoi:Juu, mutta julkisuudessa tulis katua "tulipa ajeltua ylinopeutta, ei näin kuulu ajaa", eikä että "voi rähmä kun jäin kiinni, enkä yleensä aja ylinopeutta".
Tällä foorumillapa ei turhia kainostella vaan sanotaan asiat, kuin ne ovat! :ahem: :ahem:DFiaA sanoi:Juu, mutta julkisuudessa tulis katua "tulipa ajeltua ylinopeutta, ei näin kuulu ajaa", eikä että "voi rähmä kun jäin kiinni, enkä yleensä aja ylinopeutta".
Ja selvis siitä hymyilemällä :thumbfh: Tuommoisilta ohjuksilta kortti oikeesti. Ja poliisi viralta.Vilperi sanoi:Vois muuten mainita sen verran, että yksi mun naispuolinen kaveri ajoi kerran 76 km/h tutkaan 40 km/h alueella ja selvisi tosta varoituksella. :eek!:
Luulisin, että pikemminkin itkemällä. Mutta ei ollut sentään koulun edustalla. Veikkaisin kyllä, että asiaan on vaikuttanut se, että syyllinen oli nuori ja kaunis naispuolinen henkilö. Jos siihen olis joku amisteini tullut viikset hulmuten tuunatulla corollallaan, niin sehän oltaisiin varmaan ensiksi piesty kiorantalutushihnalla ja sen jälkeen pistetty rautoihin. :thumbup:DFiaA sanoi:Ja selvis siitä hymyilemällä :thumbfh: Tuommoisilta ohjuksilta kortti oikeesti. Ja poliisi viralta.
Varmaan vielä koulun edustalla?
OOnea isOlla OOlla.Cinderella007 sanoi:Laiminlyön foorumia ja parisuhteilen. Lupaan, että tähän tulee ihan pian parannus.
kevätkevätkevätkevät.
Tinkasikko??? :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Tälläsin konneeseen Anttilassa tarjouksessa olleen lankattoman Mikrosoftin hiiren. Hyvin futaa.
Eiku soli jo tarjoukses.OoPee sanoi:Tinkasikko??? :eek!:
Kyllä vain saa jos kysyy ja on hyvä syy alennukseen. Ks. yllä.VR sanoi:Ei Anttilassa saa alennusta. :nope: