Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
DFiaA sanoi:
Oletko vihainen siitä että käytit dopingia vai siitä että jäit kiinni dopingin käytöstä :eek:
No siitä tietenkin että jäin kiinni. Vaikka tietoisesti päästelinkin suht kovaa, niin vituttaahan se silti maksaa sakot vaikka täysin ansaitut ne olikin. Hetken aikaa pelkäsin jo että saattais kortti lähteä kun en ollut ihan varma kuinka kovaa tuli ajettua.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Vilperi sanoi:
No siitä tietenkin että jäin kiinni. Vaikka tietoisesti päästelinkin suht kovaa, niin vituttaahan se silti maksaa sakot vaikka täysin ansaitut ne olikin. Hetken aikaa pelkäsin jo että saattais kortti lähteä kun en ollut ihan varma kuinka kovaa tuli ajettua.
Juu, mutta julkisuudessa tulis katua "tulipa ajeltua ylinopeutta, ei näin kuulu ajaa", eikä että "voi rähmä kun jäin kiinni, enkä yleensä aja ylinopeutta".
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
DFiaA sanoi:
Juu, mutta julkisuudessa tulis katua "tulipa ajeltua ylinopeutta, ei näin kuulu ajaa", eikä että "voi rähmä kun jäin kiinni, enkä yleensä aja ylinopeutta".
Voisinhan mä täällä toisaalta ladella tommosiakin kommentteja ellen mä pitäisi rehellisyyttä niin suurena hyveenä. Mä oon välillä ihmetellyt sitä kuinka porukka selittää poliisiautossa istuessaan sitä, kuinka nopeus pääsi huomaamatta nousemaan. Turhaa touhua, miksei voi sanoa suoraan vaan että ajoin kovaa, koska ajoin kovaa. Tossa tilanteessa tarvitsee olla jo jonkun sortin poliisiylitarkastaja jos meinaa sakoista puhumalla selvitä. ;)

Vois muuten mainita sen verran, että yksi mun naispuolinen kaveri ajoi kerran 76 km/h tutkaan 40 km/h alueella ja selvisi tosta varoituksella. :eek!:
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
DFiaA sanoi:
Juu, mutta julkisuudessa tulis katua "tulipa ajeltua ylinopeutta, ei näin kuulu ajaa", eikä että "voi rähmä kun jäin kiinni, enkä yleensä aja ylinopeutta".
Tällä foorumillapa ei turhia kainostella vaan sanotaan asiat, kuin ne ovat! :ahem: :ahem:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Vilperi sanoi:
Vois muuten mainita sen verran, että yksi mun naispuolinen kaveri ajoi kerran 76 km/h tutkaan 40 km/h alueella ja selvisi tosta varoituksella. :eek!:
Ja selvis siitä hymyilemällä :thumbfh: Tuommoisilta ohjuksilta kortti oikeesti. Ja poliisi viralta.

Varmaan vielä koulun edustalla?
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
DFiaA sanoi:
Ja selvis siitä hymyilemällä :thumbfh: Tuommoisilta ohjuksilta kortti oikeesti. Ja poliisi viralta.

Varmaan vielä koulun edustalla?
Luulisin, että pikemminkin itkemällä. :D Mutta ei ollut sentään koulun edustalla. Veikkaisin kyllä, että asiaan on vaikuttanut se, että syyllinen oli nuori ja kaunis naispuolinen henkilö. Jos siihen olis joku amisteini tullut viikset hulmuten tuunatulla corollallaan, niin sehän oltaisiin varmaan ensiksi piesty kiorantalutushihnalla ja sen jälkeen pistetty rautoihin. :thumbup:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Puol sivua tekstiä taas kolmessa tunnissa :thumbup:

Suurin osa ajasta meneenkin asioiden etsimiseen ja järjestelyyn, ja pähkäilyynkin :thumbfh:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Varasin äsken ensi keskiviikolle ajan kesäduunihaastatteluun. :ahem: Toivottavasti tärppäis niin ei tarvis enää tostakaan stressata.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Ei Anttilassa saa alennusta. :nope:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Tinkasikko??? :eek!:
Eiku soli jo tarjoukses.
Haman kortinlukijan kyllä oisin saanu 15 eurolla (pyyntö 20 euroa) kun joku oli rikkonu siitä paketin ja soli viiminen kappale, mutta päätin etten sittenkään tartte sellasta nyt.
 
Ylös