Moikka taas, huomenna vetäydyn n.ma-la tai ma-pe väliseksi ajaksi.
Juu eilen olin Särkänniemessä ja opin n.9 ja puolen tunnin aikana 2 asiaa.
1.Jos pelkään jotakin laitetta kuollaksesi, mutta haluat mennä siihen ja rikkoo pelkosi niin älä viivyttele vaan mene heti.
2.Jos mahasi on herkkä älä missään nimessä mene Tyrskyyn.
Juu minä pelkään Tukkijoen sitä ihan viimeistä mäkeä enemmän kuin mitään muuta ja olin vuoden yrittänyt vakuuttaa itselleni, että menen siihen, mutta sitten, kun olimme Särkänniemen sisällä aloin katumaan. Mutta aioin mennä siihen vaikka väkisin ja rikkoa pelkoni, mutta sitten minä viivyttelin ja viivyttelin ja viivyttelin, kunnes klo oli n. 18:10 ja jono oli järjetön ja sitten jouduin päätymään johtopäätökseen, että pitäisi mennä heti jos pelkää ja sitten jouduin häntäkoipien välissä myöntämään, että vuosi lisää valmistautumista ehkä auttaa.
Siinä Tyrsky-hommassa kävi niin, että katsoin sen kerran ihan vierestä ja luulin, että herkähkö mahani kestäisi sen, mutta sitten kun menin siihen ja se meni ensimmäisen koko kierroksen niin sitten aloin huutaa kuin syötävä, että Lopu nyt jo, Lopu joo. Meinasi tulla itku, kun olin aivan paniikissa. Kolmannen kieroksen jälkeen en enää saanut sanaa suustani ja se loppui onneksi siihen. En olisi kestänyt enää viittä sekunttia. Jalkani oli aivan hyytelöä ja olin hetken ajan sen jälkeen aivan paniikin kuorissa. Mutta joo muuten kiva päivä oli. No ok aika-ajo jäi formuloista näkemättä, mutta jes Vetteli teki sen taas. Vettel paalulle, jeeee.