Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jaqqu pisteli tuulispäänä pyörän selkään. Uinti meni ihan hyvin, noin 44 min.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Se alkais loma olla lopuillaan. Huominen vielä vapaata ja sitten takas töihin. Ihan hyvä. Kotona maleksiminen alkaa riittämään ja matkailu on perseestä.
Toi on just tollasta loman viime hetkien itsensä huijaamista. "Kyllähän sitä jo mielellään töihin meneekin, johan tässä tuli kauan lomailtua ja mitäs tässä nyt enää olis tehnykkään..." Sitten se työpäivää edeltävä yö menee sängyssä pyöriessä ja aamulla armoton vitutus iskee päin otsaa. Ekan työpäivän jälkeen toki on hyvä fiilis "eihän se nyt niin paha ollut, ihan kiva oli välillä töissäkin käydä", mutta suurin vitutus tulee toisen työpäivän aamuna: "taasko sinne pitää mennä? Just mä sieltä tulin, eikö jo riittänyt?"
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Toi on just tollasta loman viime hetkien itsensä huijaamista. "Kyllähän sitä jo mielellään töihin meneekin, johan tässä tuli kauan lomailtua ja mitäs tässä nyt enää olis tehnykkään..." Sitten se työpäivää edeltävä yö menee sängyssä pyöriessä ja aamulla armoton vitutus iskee päin otsaa. Ekan työpäivän jälkeen toki on hyvä fiilis "eihän se nyt niin paha ollut, ihan kiva oli välillä töissäkin käydä", mutta suurin vitutus tulee toisen työpäivän aamuna: "taasko sinne pitää mennä? Just mä sieltä tulin, eikö jo riittänyt?"
Sitähän tämä. Eräänlaista itsensä motivoimista. Ihan niinku oikeasti olis mieluummin tekemässä töitä tuolla hiostavassa ilmassa, jos toinen vaihtoehto on vaikka lukea kirjaa sohvalla loikoillen, tuulettimen hyristessä vieressä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Siivoilin ja organiseerasin puhelinnumeroita ym. yhteystietoja. Muutamia kuolleiden läheisten jo vuosiakin sitten käytöstä poistuneita numeroita ei vaan ole sydäntä poistaa. Sama joidenki viestien kans.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Enkä mä vanhemmuuden kritiikkinä tuota Pyryfin avautumista nähnyt vaan siitä kun juuttuu keskelle tylsiä juttuja!
Juu ei. En oikeastaan sen kummemmin dissannut vanemmuutta kuin myöskään idyylielämää omakotitaloalueella. Lähinnä totesin että ei oo meikäläisen juttu laisinkaan.

Äskettäin heräsin tästä sohvalta läppäri ja mäkkärin ateria sylissä nenä verellä. En menis kyllä takuuseen onko tääkään se meikän juttu pitkässä juoksussa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tollaset illanistujaiset on välillä tajunnanräjäyttäviä. Been there, done that. Pieniä helvettejä ovat.
On tullu vältettyä nuo loukut sujuvasti.
Paratkoon, jos meillä joku alkaa ikuna moisia horista.
Paratkoon potenssiin kaksi jos aletaan itse moista joskus suoltaa.

Mä keskityn mielummin tekemiseen kuin tekemisen ruotimiseen.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Söin tänään kolmen ruokalajin (ranskikset, makkara, ketsuppi) maistelulounaan tuolla (tuon monihaaraisen koivun vieressä). Koko menu läpi 10min eli liian hidasta. Tarjoilu melko luokatonta, mutta talouspaperin palasen antoivat. Lasku alkoi seiskalla. Jonain päivänä voisi hienostella ja mennä tuonne sisätiloihin pöydän ääreen syömään.
:thumbup:
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Tatuointi ei punota enää, ja oon saanu kirjotettua eilisen ja tän aamun aikana kymmenen sivua. Vois kohta leipasta sen kunniaks omenapiirakan.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Moikka taas, huomenna vetäydyn n.ma-la tai ma-pe väliseksi ajaksi.

Juu eilen olin Särkänniemessä ja opin n.9 ja puolen tunnin aikana 2 asiaa.

1.Jos pelkään jotakin laitetta kuollaksesi, mutta haluat mennä siihen ja rikkoo pelkosi niin älä viivyttele vaan mene heti.

2.Jos mahasi on herkkä älä missään nimessä mene Tyrskyyn.

Juu minä pelkään Tukkijoen sitä ihan viimeistä mäkeä enemmän kuin mitään muuta ja olin vuoden yrittänyt vakuuttaa itselleni, että menen siihen, mutta sitten, kun olimme Särkänniemen sisällä aloin katumaan. Mutta aioin mennä siihen vaikka väkisin ja rikkoa pelkoni, mutta sitten minä viivyttelin ja viivyttelin ja viivyttelin, kunnes klo oli n. 18:10 ja jono oli järjetön ja sitten jouduin päätymään johtopäätökseen, että pitäisi mennä heti jos pelkää ja sitten jouduin häntäkoipien välissä myöntämään, että vuosi lisää valmistautumista ehkä auttaa.

Siinä Tyrsky-hommassa kävi niin, että katsoin sen kerran ihan vierestä ja luulin, että herkähkö mahani kestäisi sen, mutta sitten kun menin siihen ja se meni ensimmäisen koko kierroksen niin sitten aloin huutaa kuin syötävä, että Lopu nyt jo, Lopu joo. Meinasi tulla itku, kun olin aivan paniikissa. Kolmannen kieroksen jälkeen en enää saanut sanaa suustani ja se loppui onneksi siihen. En olisi kestänyt enää viittä sekunttia. Jalkani oli aivan hyytelöä ja olin hetken ajan sen jälkeen aivan paniikin kuorissa. Mutta joo muuten kiva päivä oli. No ok aika-ajo jäi formuloista näkemättä, mutta jes Vetteli teki sen taas. Vettel paalulle, jeeee.
 
Ylös