Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
toleranssisiipi sanoi:
Kuvasin pusikoissa rypiessäni tämmösen:



Hiisi vieköön, että on söde. Sekä kuva, että puu. Kuvaajaa unhoittamati.
Muistuttaa erehdyttävästi tätä Kekkosen muistomerkkiä "Suuri aika"
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Ai saatna :mad_old: Aina kun olen tietokoneella niin joudun pelaamaan oblivionia. Ihan kerpeleen hyvä. Ei kerkee ees foorumilla roikkua... wiuh!!


"viuhahtaa taas oblivionin moninaiseen maailmaan"
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
butterfly sanoi:
Ai saatna :mad_old: Aina kun olen tietokoneella niin joudun pelaamaan oblivionia. Ihan kerpeleen hyvä. Ei kerkee ees foorumilla roikkua... wiuh!!


"viuhahtaa taas oblivionin moninaiseen maailmaan"
Tossa pelissä kun session aloittaa niin saa varata vähintään pari tuntia aikaa sitä varten. Muutamanakin yönä olen kesken pelin havahtunut katsomaan kelloa ja säikähtänyt. Onneksi olen tällä hetkellä vapaa aamuheräämistä vaativista velvoitteista.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
vermula sanoi:
Mulla oli keittiön viemärit tukossa. kokeilin sellasta syövyttävää ainetta jota kaadoin sinne ja annoin vaikuttaa. Se auttoikin vähän, mutta seuraavana päivänä oli entistä enemmän tukossa.

Ostin sitten toista ainetta. Ohjeessa mainittiin että se vaahtoaa, ja se oli kaksikomponenttista, joka teki vaikutuksen. Kotiin päästyä päätin kuitenkin ensin vilkasta lavuaarin alle ja totesin et muoviputkisto lähtee helposti auki vain vetämällä ne irti toisistaan.

Siispä putket irti. Haju oli :yuck: ja oli lähellä etten yrjönnyt siihen paikkaan, ja yökötti koko operaation ajan. Putkissa oli kerros limaista, listeristä ainetta pinnassa, joka muistutti vähän mädäntynyttä amerikanpekonia. Aiemmin kokeilemani aine oli hieman vaikuttanut ja irrottanut mömmöä, jolloin se oli tukkinut ahtaat paikat. Puhdistin putket huolellisesti ja laitoin takaisin paikoilleen ja nyt vesi valuu iloisesti loristen :)

Jäi varastoon vielä Mr.Muscle viemärivaahto tulevaisuuden varalle.
Itsehän täytin juuri tunti sitten lavuaarit n. 1/4 osaksi ja jätin veden valumaan kera putki bion. Saa nähdä aukeeko vai avaanko putket aamulla. :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
butterfly sanoi:
Ai saatna :mad_old: Aina kun olen tietokoneella niin joudun pelaamaan oblivionia. Ihan kerpeleen hyvä. Ei kerkee ees foorumilla roikkua... wiuh!!


"viuhahtaa taas oblivionin moninaiseen maailmaan"
On hiano joo. Itte tosin pääsin vasta niin pitkälle, että kömmin ulos viemäristä :D

...ilmankos oli Vermulalla tukossa :eek:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Tuli taas yhtäkkiä niskajumi. Pakko lopettaa työnte.. tältä päivältä.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
toleranssisiipi sanoi:
Olen tutkittavana taas muutaman päivän. Aikamoista rahanhukkaa on tämä, mut ollaan nyt sitten. Varmana ei löydy mitään vikaa. Mut on täällä ihan ok meininki. Rentoa hei.
Tutkintalääkäri vai tutkintavankeus?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kuulinpas tuossa taas 'sivukorvaan', että ihmiset jaksavat valittaa ihan typeristä asioista. :rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Kuulinpas tuossa taas 'sivukorvaan', että ihmiset jaksavat valittaa ihan typeristä asioista. :rolleyes:
Mikään asia ei oo niin typerä, etteikö siitä kannattais valittaa :eek:
 
Ylös