Katkaisee Tamburellon :frown:Micael sanoi:Aivan selvä shikaani tuossa puussa.
Jota joku savolaisukko muistaakseni kutsui nimella "Kieron huijjaus"Olga sanoi:Muistuttaa erehdyttävästi tätä Kekkosen muistomerkkiä "Suuri aika"
Kierroo huijjoomista tommone!burb sanoi:Jota joku savolaisukko muistaakseni kutsui nimella "Kieron huijjaus"
Onkos se "suuri aika" tuossa patsaan keskimmäisellä kolmanneksella?Olga sanoi:Muistuttaa erehdyttävästi tätä Kekkosen muistomerkkiä "Suuri aika"
Tossa pelissä kun session aloittaa niin saa varata vähintään pari tuntia aikaa sitä varten. Muutamanakin yönä olen kesken pelin havahtunut katsomaan kelloa ja säikähtänyt. Onneksi olen tällä hetkellä vapaa aamuheräämistä vaativista velvoitteista.butterfly sanoi:Ai saatna :mad_old: Aina kun olen tietokoneella niin joudun pelaamaan oblivionia. Ihan kerpeleen hyvä. Ei kerkee ees foorumilla roikkua... wiuh!!
"viuhahtaa taas oblivionin moninaiseen maailmaan"
Itsehän täytin juuri tunti sitten lavuaarit n. 1/4 osaksi ja jätin veden valumaan kera putki bion. Saa nähdä aukeeko vai avaanko putket aamulla.vermula sanoi:Mulla oli keittiön viemärit tukossa. kokeilin sellasta syövyttävää ainetta jota kaadoin sinne ja annoin vaikuttaa. Se auttoikin vähän, mutta seuraavana päivänä oli entistä enemmän tukossa.
Ostin sitten toista ainetta. Ohjeessa mainittiin että se vaahtoaa, ja se oli kaksikomponenttista, joka teki vaikutuksen. Kotiin päästyä päätin kuitenkin ensin vilkasta lavuaarin alle ja totesin et muoviputkisto lähtee helposti auki vain vetämällä ne irti toisistaan.
Siispä putket irti. Haju oli :yuck: ja oli lähellä etten yrjönnyt siihen paikkaan, ja yökötti koko operaation ajan. Putkissa oli kerros limaista, listeristä ainetta pinnassa, joka muistutti vähän mädäntynyttä amerikanpekonia. Aiemmin kokeilemani aine oli hieman vaikuttanut ja irrottanut mömmöä, jolloin se oli tukkinut ahtaat paikat. Puhdistin putket huolellisesti ja laitoin takaisin paikoilleen ja nyt vesi valuu iloisesti loristen
Jäi varastoon vielä Mr.Muscle viemärivaahto tulevaisuuden varalle.
Aukes.vermula sanoi:No aukesko?
On hiano joo. Itte tosin pääsin vasta niin pitkälle, että kömmin ulos viemäristäbutterfly sanoi:Ai saatna :mad_old: Aina kun olen tietokoneella niin joudun pelaamaan oblivionia. Ihan kerpeleen hyvä. Ei kerkee ees foorumilla roikkua... wiuh!!
"viuhahtaa taas oblivionin moninaiseen maailmaan"
Tutkintalääkäri vai tutkintavankeus?toleranssisiipi sanoi:Olen tutkittavana taas muutaman päivän. Aikamoista rahanhukkaa on tämä, mut ollaan nyt sitten. Varmana ei löydy mitään vikaa. Mut on täällä ihan ok meininki. Rentoa hei.
Mikään asia ei oo niin typerä, etteikö siitä kannattais valittaaOlga sanoi:Kuulinpas tuossa taas 'sivukorvaan', että ihmiset jaksavat valittaa ihan typeristä asioista.
Kyllä tuo minun valitukseni oli jo aika lähellä sitä! :thumbup:OoPee sanoi:Mikään asia ei oo niin typerä, etteikö siitä kannattais valittaa
Mulla on kaksi sivukorvaa! :eek!:Olga sanoi:Kuulinpas tuossa taas 'sivukorvaan', että ihmiset jaksavat valittaa ihan typeristä asioista.