312T4
Lehtori
Olen välitunnilla ja nyt lähden tunnille :ahem:
Kävitkö nurkan takana tupakalla lailla pahojen poikien :wink:312T4 sanoi:Olen välitunnilla ja nyt lähden tunnille :ahem:
Toivon jottei samaa neitosta tapaillaOoPee sanoi:Tulee sulle turpakeikka jahka Knoukkari lukee tän :frank:
Siitä puhe, mistä puute.Moe Szyslak sanoi:
Aika löysää tavaraa se miekkonen :frown:DFiaA sanoi:Kaadoin muskelimiehen viemäriin.
Itsehän ostin sunnuntaina sydämenmuotoisia suklaaleivoksia, mutta en myännä lähettäneeni niitä joensuuhun. Tai kouvonsuuhuun, kuinka nyt vain.kouvotsvoni sanoi:Sain postia kera sydämenmuotoisten karkkien ja postikortin
:thumbup:Cinderella007 sanoi:Itsehän ostin sunnuntaina sydämenmuotoisia suklaaleivoksia, mutta en myännä lähettäneeni niitä joensuuhun. Tai kouvonsuuhuun, kuinka nyt vain.
Tytöt treenaa käsialaansa, sillä haluavat olla edes jossakin poikia parempia.kouvotsvoni sanoi:Miksi tytöt (tai Jacques :doubtful: ) kirjoittavat poikia paremmin
Entäs JacquesAce17 sanoi:Tytöt treenaa käsialaansa, sillä haluavat olla edes jossakin poikia parempia.
Koulussa?Ace17 sanoi:Tytöt treenaa käsialaansa, sillä haluavat olla edes jossakin poikia parempia.
Toi on kyllä käynyt mielessä potentiaalisena skenaariona. Nuukat odottaa viime hetkeen, että hinnat tippuisi. Mutta sitten käykin ihan päinvastoin!vermula sanoi:ne nostaa kuitenkin ihnnat viime hetkellä ku hitaat herää
Empä tiedä, se juuttui viemäriinkouvotsvoni sanoi:Aika löysää tavaraa se miekkonen :frown:
Laitoin lavuaarin täyteen vettä ja mukselimies huuhtoutui virran mukana pois \o/DFiaA sanoi:Empä tiedä, se juuttui viemäriin
Mä luulen että hinnat tippuu vähän sen jälkeen ku analogiset lähetykset on loppunu, pahin ostoryntäys on ohi, ja ne ei menekkä enää kaupaks ihan mihin hintaan vaan.Ace17 sanoi:Toi on kyllä käynyt mielessä potentiaalisena skenaariona. Nuukat odottaa viime hetkeen, että hinnat tippuisi. Mutta sitten käykin ihan päinvastoin!
Haluaa edes jossain olla tyttöjä parempi.kouvotsvoni sanoi:Entäs Jacques