312T4
Lehtori
Olen välitunnilla ja nyt lähden tunnille :ahem:
Kävitkö nurkan takana tupakalla lailla pahojen poikien :wink:312T4 sanoi:Olen välitunnilla ja nyt lähden tunnille :ahem:
Toivon jottei samaa neitosta tapaillaOoPee sanoi:Tulee sulle turpakeikka jahka Knoukkari lukee tän :frank:
Siitä puhe, mistä puute.Moe Szyslak sanoi:
Aika löysää tavaraa se miekkonen :frown:DFiaA sanoi:Kaadoin muskelimiehen viemäriin.
Itsehän ostin sunnuntaina sydämenmuotoisia suklaaleivoksia, mutta en myännä lähettäneeni niitä joensuuhun. Tai kouvonsuuhuun, kuinka nyt vain.kouvotsvoni sanoi:Sain postia kera sydämenmuotoisten karkkien ja postikortin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:thumbup:Cinderella007 sanoi:Itsehän ostin sunnuntaina sydämenmuotoisia suklaaleivoksia, mutta en myännä lähettäneeni niitä joensuuhun. Tai kouvonsuuhuun, kuinka nyt vain.
Tytöt treenaa käsialaansa, sillä haluavat olla edes jossakin poikia parempia.kouvotsvoni sanoi:Miksi tytöt (tai Jacques :doubtful: ) kirjoittavat poikia paremmin![]()
Entäs JacquesAce17 sanoi:Tytöt treenaa käsialaansa, sillä haluavat olla edes jossakin poikia parempia.
Koulussa?Ace17 sanoi:Tytöt treenaa käsialaansa, sillä haluavat olla edes jossakin poikia parempia.
Toi on kyllä käynyt mielessä potentiaalisena skenaariona. Nuukat odottaa viime hetkeen, että hinnat tippuisi. Mutta sitten käykin ihan päinvastoin!vermula sanoi:ne nostaa kuitenkin ihnnat viime hetkellä ku hitaat herää![]()
Empä tiedä, se juuttui viemäriinkouvotsvoni sanoi:Aika löysää tavaraa se miekkonen :frown:
Laitoin lavuaarin täyteen vettä ja mukselimies huuhtoutui virran mukana pois \o/DFiaA sanoi:Empä tiedä, se juuttui viemäriin![]()
Mä luulen että hinnat tippuu vähän sen jälkeen ku analogiset lähetykset on loppunu, pahin ostoryntäys on ohi, ja ne ei menekkä enää kaupaks ihan mihin hintaan vaan.Ace17 sanoi:Toi on kyllä käynyt mielessä potentiaalisena skenaariona. Nuukat odottaa viime hetkeen, että hinnat tippuisi. Mutta sitten käykin ihan päinvastoin!
Haluaa edes jossain olla tyttöjä parempi.kouvotsvoni sanoi:Entäs Jacques![]()