Eikös siinä ole jokin hotelli Ukko-Jämsä, tai jotain, jossa on yökerho? Mielestäni se oli joskus toisellakin nimellä. Nuorena olen joskus muistaakseni käynyt.Rankkaa... :frown:
Eikös siinä ole jokin hotelli Ukko-Jämsä, tai jotain, jossa on yökerho? Mielestäni se oli joskus toisellakin nimellä. Nuorena olen joskus muistaakseni käynyt.Rankkaa... :frown:
Voitko kuitenkin suositella muille?Ikinä en oo kotiini pitsaa tilannu ja kalsarikänniä ottanu.
Suosittelen että tilaa ne pitsat jonku toisen kotiin ja ottaa siellä ne kännit mutta ilman kalsareita.Voitko kuitenkin suositella muille?
Jämsän Ukko -hotellissa oli Casablanca -niminen yökerho. Nykyään nimenä Joccari.Eikös siinä ole jokin hotelli Ukko-Jämsä, tai jotain, jossa on yökerho? Mielestäni se oli joskus toisellakin nimellä. Nuorena olen joskus muistaakseni käynyt.
Naapurin leskirouvalle siis. :ahem:Suosittelen että tilaa ne pitsat jonku toisen kotiin ja ottaa siellä ne kännit mutta ilman kalsareita.
Joo, sitä hain.Jämsän Ukko -hotellissa oli Casablanca -niminen yökerho.
Eilen toimin noin, mutta pitsan hain ite. Eikä se ollu pitsa vaan porilainen (ei nollakasi). Sitäpaitsi olin aika naamat jo ennen sinne menoa. Noh, olihan tossa kuitenkin jotain samaa.Suosittelen että tilaa ne pitsat jonku toisen kotiin ja ottaa siellä ne kännit mutta ilman kalsareita.
Leskirouva vai mies? Siis leskimies. Ei sen leskirouvan mies.Eilen toimin noin, mutta pitsan hain ite. Eikä se ollu pitsa vaan porilainen (ei nollakasi). Sitäpaitsi olin aika naamat jo ennen sinne menoa. Noh, olihan tossa kuitenkin jotain samaa.
Eronnut seukkaava sinkkuaikuinen sekä muutaman uusioperheen jäsen ja mies. Ihan homoilta siis kyseessä.Leskirouva vai mies? Siis leskimies. Ei sen leskirouvan mies.
Joo, tämä lataus koski Hanoi Rocks'in kappaletta Death By X-mas. Muistelin sen liittyvän jouluun ja kuolemaan, ja pohdiskelin päässäni, notta liittyikö ko. kappale tähän Nikki Sixx'n jouluiseen huumejuttuun.Nyt päänuppi lataa yhtä vanhaa juttua..... tik-tik-tik-tik-tik-tik.... moment-moment...
Kovat on lukemat. :nope: No, mikä on nyt tilanne?Poika on intistä viikonloppuvapailla. Eilen kun olin kaupoissa soitteli omia tilauksiaan ja kerrtoi mitanneen kuumeen kehnon olotilan vuoksi,sitä löytyi silloin 38,5. Tänään aamulla kuumetta ei ollut lainkaan ja olo muutenkin ihan ok. Päätettiin katsella leffa ja poika samalla aatteli katsella oisko kuumetta tullut takaisin, vaikka olo ei kipeältä tuntunutkaan. kun katsahti mittariin, niin tuumasi oisko siinä joku virhe, mittasi sitten kolma kertaa peräkkäin, tulokset oli 39,6 , 39,7 ja 39,7. Sitten tulikin pikapika vauhtia soiteltua ensiksi HUS'sin päivystykseen ja keskustelujen jälkeen riprap-vauhtia päivystykseen. Troppien jälkeen kuumetta ei ollut enää lainkaan. Luulen kuitenkin herääväni pari kolme kertaa yöllä ihan tsekkaamaan tilanteen. omat lapset kuntuntuvat iästä riippumatta aina pieniltä, joiden voinnista on vastuussa.
Tähän liittyen: vireillä on suunnitelma jatkaa perinnettä työryhmällä JPP, Il Tempo Gigante, FW08. Jos tämä suunnilleen kaikille sopii?merkityksetön tai merkityksellinen.. Minä en tee tänä vuonna joulukalenteria. Jos joku muu haluaa jatkaa tätä Tosen aloittamaa perinnettä, niin sehän olisi toki ihan hieno ele.
Minulla ei riitä siihen enää inspiraatioa eikä aikaa.