markoj
Custom User
Lähin siwatsu on toisessa pitäjässä. Joutunen tyytymään osuus- tai k-ketjun myymälään. Kohta tässä suuntaan johonkin.Siispä Siwaan >>>
Lähin siwatsu on toisessa pitäjässä. Joutunen tyytymään osuus- tai k-ketjun myymälään. Kohta tässä suuntaan johonkin.Siispä Siwaan >>>
Siinä lienee tuote, joka tuottaa ongelmia tulevaisuudessa? Samoja on täälläkin, mutta pahvikeräykseen laitan edelleen. Ideanakin jo varsin naurettava ja uusavuttomuutta tukeva. Voi vittu.Nyt on meidän taloudessa siirrytty flush & go-aikakauteen.
Sama.Lähin siwatsu on toisessa pitäjässä. Joutunen tyytymään osuus- tai k-ketjun myymälään.
No ei sillä pahvinkeräyksessä tee yhtään mitään. Oletko testannut sitä. Pistä lavuaariin vettä ja laita se siihen. Ei siitä jää mitään jäljelle kun se kastuu.Siinä lienee tuote, joka tuottaa ongelmia tulevaisuudessa? Samoja on täälläkin, mutta pahvikeräykseen laitan edelleen. Ideanakin jo varsin naurettava ja uusavuttomuutta tukeva. Voi vittu.
Edelleenkään en niitä oluvia, mielummin viinaksia mutta ei ole kummankaan tarve. Ei oo täälläkään Siwaa.Onko sullakin parin oluen tarve?
Hey, good looking!Aurinko porottaa + bussit menee miten lystää = suomalainen seisoo auringonpaisteessa ja hiukset vaalenee ja iho ruskettuu, nyt naama ja kädet on tummemmat ku hiuskuontalo! :ahem:
Näytä liitetiedosto 16533
My thoughts exactly :ahem:.Hey, good looking!
K-Kaupoista pitäs irrota currywurstit. Huomenna metsästämään!Jes, kiitos. Mahti homma!
Maili lähti sinne. Ei riitä aika, eikä varsinkaan mielenkiinto kiertää koko kylää currywurstin perässä.
Ei niitä saa laittaa pahvinkeräykseen kun ovat vessapaperia eivätkä pahvia, pahvi.Siinä lienee tuote, joka tuottaa ongelmia tulevaisuudessa? Samoja on täälläkin, mutta pahvikeräykseen laitan edelleen. Ideanakin jo varsin naurettava ja uusavuttomuutta tukeva. Voi vittu.
Niin se käy joskus. Annan sulle vertaistukea.Voi hyvänen aika, kun sitä on välillä hölmö. Siis todella holmö, ei mikään normipölvästi. Miksi, voi miksi...
Kyllähän mä olen ottanut jo sen linjan, että kun lapset on tässä jo tultu siitettyä, niin saa kanavoida kasvatusvoiman ja yliluonnolliset kyvyt paremmin. Harmi tosiaan kun nuo akat eivät pelaa samoilla säännöillä.Naiset on mahtavia epeleitä.
Kahdesta viimeisimmästä tilanteesta oppinut kantapään kautta juttuja ja nyt kun näitä oppeja koitin soveltaa uusimpaan tilanteeseen niin mentiinkin ihan päin helvettiä ja perse edellä puuhun.
Pelaisivat kaikki samoilla säännöillä ni ois helpompaa.
Älä tee tollasta, mä haluaisin keskustella siellä asiallisesti ja muita kunnioittaen kuten muutkin futisforumilaiset. FF2, tuo älykkään argumentoinnin ja ystävällisen ilmapiirin kehto.Rekisteröin äskettäin nk. trolliakkountin sivustolle futisforum2.org.
Nyt ahistaa.
Siksi kai minulla onkin tuollainen vähän provosoiva nimimerkki:Älä tee tollasta, mä haluaisin keskustella siellä asiallisesti ja muita kunnioittaen kuten muutkin futisforumilaiset. FF2, tuo älykkään argumentoinnin ja ystävällisen ilmapiirin kehto.
Voi olla että vähän nyt vedätän.