Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Formulanomi sanoi:
Nooh...persoonana Alonso taitaa olla kuitenkin 107% ärsyttävämpi. Uskoisin, että mikäli häntä vielä joutuu seuraamaan yhtä pitkään kuin Shummeliakin, niin vie voiton ärsyttävyydestä useammankin listoilla.
Täytyy myöntää, etten ole vuosikausiin (Mikan lopettamisen jälkeen) seurannut f1:iä niin tarkasti, että sen enempää oisin päässy sisälle näiden uusien hahmojen persooniin. Mutta ei sentään kukaan pelkällä ärsyttävällä persoonalla voi mitenkään nousta Schumin ohi antipatioissa.
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Muistin, ettei kukaan odota minua Sthlmassa. Tulin surulliseksi. Ehkämä isken jonkun venäläisen rekkakuskin, niin mun ei tarvitse nukkua yksin.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Selviiks ne venäläiset rekkakuskit tosiaan laivarantaan asti, jos tulevat ajamalla itärajan yli?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jossei musta kuulu mitään ennen yhdeksää, voitte olla varmoja, että pyörästä on puhjennut kumi tai se on muuten mennyt särki... Tai että mulla on loppunut kunto kesken... :rolleyes: Lähdenpä tästä kohta polkemaan, ei aavistustakaan, kuinka kauan menee...
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kouluun pyöräilin. Tunti ja ~18 minuuttia meni :dunno:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tää työpäivä on alkanut tavallista huonommin. Nyt jo suututtaa ja tympii :jaska:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
S.A sanoi:
Kouluun pyöräilin. Tunti ja ~18 minuuttia meni :dunno:
:eek!: Tekisi mieli sanoa että hullu, mutta todetaankin vain "Jacques" :rolleyes:

Täytyy kyllä hattua nostaa, kun moiseen suoritukseen ryhdyit :thumbup: Ajattelitko tänään fillaroida takaisinkin vai jätätkö pyörän koululle?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Sam sanoi:
:eek!: Tekisi mieli sanoa että hullu, mutta todetaankin vain "Jacques" :rolleyes:

Täytyy kyllä hattua nostaa, kun moiseen suoritukseen ryhdyit :thumbup: Ajattelitko tänään fillaroida takaisinkin vai jätätkö pyörän koululle?
Eihän toi matka oikeastaan ole hirveä, mutta mä en ole niitä nopeinpia... :rolleyes: Matkaa taitaa olla 22 kilometriä.
Jacques sai multa asiasta informoivan tekstiviestin heti, kun pääsin perille. :p

Takaisinkin olisi tarkoitus polkea, huomenna ei aikataulu kyllä kestä pyöräilyä. Tai no kestää se ehkä Saukkolaan pyöräilyn ja sieltä bussilla kouluun, mutta pitää kattoa...


Mulla oli tossa laulukoe (kyllä, lukiossa on pakollista musiikkia ja meidän opettajallamme on tämmöset metodit) ja sain 8. Ihan nätti ääni mulla kuulemma on, vaikkei se nuotilleen niin aina menekkään... :rolleyes:
Njoo, nuotissa en ole pysynyt ikinä, ja epäilen suuresti, saisko mua mitenkään pysymäänkään...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kertaakaan en pyöräillyt kouluun lukiossa (matkaa oli kilometri), mutta muutamat krapula-aamut menin kyllä autolla :nope:
 
Ylös