Balthazar
Luonnollisesti.
Veden äärellä saa hyviä kuvia. Symboliikkaa tulee mukaan väistämättä.
:eek!: :eek!:VJR sanoi:Mulle on vieläkin ihan sama vaikka Alonso voittais 10 vuotta kaikki kisat putkeen, kunhan Schumi ei voittais ikinä enää mitään missään.
Mitä enemmän Sumi voittaa, sitä enemmän se todellisuudessa häviää. Ajatteles, Sumista muistetaan vaan voitot, mies itse ei ole mitään. Kaikki näkee Sumin ja ajattelee, että siinä on kaikkien aikojen menestynein kuski, mut kukaan ei näe miestä sen maskin takana. Surullista :frown:VJR sanoi:Mulle on vieläkin ihan sama vaikka Alonso voittais 10 vuotta kaikki kisat putkeen, kunhan Schumi ei voittais ikinä enää mitään missään.
Tsingis-kaanikin muistetaan vain kaikkien aikojen suurimman valtion hallitsemisesta, eikä ketään kiinnosta hänen persoonansa :nope:vermula sanoi:Mitä enemmän Sumi voittaa, sitä enemmän se todellisuudessa häviää. Ajatteles, Sumista muistetaan vaan voitot, mies itse ei ole mitään. Kaikki näkee Sumin ja ajattelee, että siinä on kaikkien aikojen menestynein kuski, mut kukaan ei näe miestä sen maskin takana. Surullista :frown:
Surullista :frown:kouvotsvoni sanoi:Tsingis-kaanikin muistetaan vain kaikkien aikojen suurimman valtion hallitsemisesta, eikä ketään kiinnosta hänen persoonansa :nope:
Onneksi minä en hallitse mitään maata tai lajiavermula sanoi:Surullista :frown:
\o/kouvotsvoni sanoi:Dorka-letti lähti.
-o-kouvotsvoni sanoi:Nyt uskaltaa lähteä selvinpäin tuonne ihmisten ilmoille :alppu:
kouvotsvoni sanoi:Dorka-letti lähti. Nyt uskaltaa lähteä selvinpäin tuonne ihmisten ilmoille :alppu:
Mr Natural sanoi:Nyt vasta huomasin, että kouvollahan on samanlaiset piirteet kuin sillä Catcatin blondilla. :ahem:
Ei yllätä. Keskon kaupat tuntuvat olevan tarjouksia lukuunottamatta varsin kalliita S-ryhmään verrattuna. Shittymarketista tulee haettua noita tarjoustuotteita toisinaan ja samalla aina vahnigossa ostaa muutakin... sitten harmittaa, kun maksoikin enämpi, eikä vähemmän, vaikka saikin kaljat halvemmallaMicael sanoi:Hinnat ovat edullisempia kuin viereisessä K-Marketissa ja valikoima vähintään yhtä hyvä, ellei jopa parempi.
Nooh...persoonana Alonso taitaa olla kuitenkin 107% ärsyttävämpi. Uskoisin, että mikäli häntä vielä joutuu seuraamaan yhtä pitkään kuin Shummeliakin, niin vie voiton ärsyttävyydestä useammankin listoilla.VJR sanoi:Toi Alonso/Schumi-vastenmielisyystaistelu ei ole edes tiukka. Tossa ranskalaisilla viivoilla herroihin koskevia vastenmielisyysseikkoja:
Alonso:
-Ärsyttävät tuuletukset
-Briatore
Schumacher
-Ärsyttävät tuuletukset
-Murhayritysten toistuva suorittaminen radalla
-Naurettava 'ylivoimainen kuski'-imago
-Ferrarin erityisasema
Nii kyllä mä näillä meriiteillä oisin melkein ennemmin valmis liittymään Alonson fanclubiin kuin toivomaan Schumin menestystä ketään nykyihmistä vastaan missään
veljes taitaa olla eri mieltäVJR sanoi:Toi Alonso/Schumi-vastenmielisyystaistelu ei ole edes tiukka. Tossa ranskalaisilla viivoilla herroihin koskevia vastenmielisyysseikkoja:
Alonso:
-Ärsyttävät tuuletukset
-Briatore
Schumacher
-Ärsyttävät tuuletukset
-Murhayritysten toistuva suorittaminen radalla
-Naurettava 'ylivoimainen kuski'-imago
-Ferrarin erityisasema
Nii kyllä mä näillä meriiteillä oisin melkein ennemmin valmis liittymään Alonson fanclubiin kuin toivomaan Schumin menestystä ketään nykyihmistä vastaan missään
:jaska:Voitto pelitilille +11,20 € 7.5.2006 klo 17.34
Pelimyynti: Superkaksari -3,50 € 7.5.2006 klo 13.51
Pelimyynti: Superkaksari -1,50 € 7.5.2006 klo 13.51
Pelimyynti: Superkaksari -2,00 € 7.5.2006 klo 13.50
Pelimyynti: Superkaksari -1,00 € 7.5.2006 klo 13.50
Pelimyynti: Superkaksari -2,00 € 7.5.2006 klo 13.49
Shummeli, pelkkä näkeminen saa näkemään punaista. Teeskentelijöiden kunkku. Ei jaksa kuunnella sen lässytystä lehdistössä. On niin rehellistä ja iloista että! Ja oikeesti likaisen pelin mestari.Formulanomi sanoi:Nooh...persoonana Alonso taitaa olla kuitenkin 107% ärsyttävämpi. Uskoisin, että mikäli häntä vielä joutuu seuraamaan yhtä pitkään kuin Shummeliakin, niin vie voiton ärsyttävyydestä useammankin listoilla.