Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Wiklundit (Wiklund on taravatalo Turkkusessa) on sitä, että kesken touhun lerpahtaa vehkeet eli sivuprofiili on luokkaa W :eek:

Ja Knoukka on forumin Wiklundi nykyään, kun ei edes sivuteille mamman kanssa matkustaessa mene. :nope:
Tack så mycket.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Maailmankirjat ovat sekaisin. Olin tyytyväinen Schumin voittoon. Alonso on alkanut jo kyllästyttää.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Olga sanoi:
Tänä aamuna alkoi yksi työjuttu pukkaamaan ideaa niin hiivatisti, että en jäänyt sitä pähkäilemään vaan pistin tuumasta toimeen ja kehittelin todella upean jutun (omasta mielestäni upean). Olisin tietysti voinut jättää sen tekemättä ja tehnyt vasta sitten, kun on varsinainen työaika ja tekopakko. Lienenkö pähkähullu. :confused:
Jää enemmän aikaa pasianssin peluuseen kun tekee duunit jo kotona...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Anssi Kela ja Pekka Kuusisto yhdistivät musiikilliset erilaisuutensa jamisessioita muistuttavaksi spektaakkeliksi, jossa Bach kohtaa Backstreet Boysin. Konsertti järjestettiin 6.4.2006 Helsingin Savoy-teatterissa. www.yle.fi/live
Anssi yllätti laulamalla Simo Salmista.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Ullkona on niin aurinkoista ja vehreää ja joku lintukin vielä tsirkuttelee.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Oltiin lauantaina ja sunnuntaina Hietsun rannalla.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Maailmankirjat ovat sekaisin. Olin tyytyväinen Schumin voittoon. Alonso on alkanut jo kyllästyttää.
HAH! Pelkäsin jo olevani ainoa :D

Nimittäin mä ihan oikeesti tuuletin, kun Scumbag pääsi toisen varikkokäyntinsä jälkeen Alonson ohitse :eek:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
OoPee sanoi:
Nimittäin mä ihan oikeesti tuuletin, kun Scumbag pääsi toisen varikkokäyntinsä jälkeen Alonson ohitse :eek:
Itsehän en tuulettanut, kun kaksoisvoittoon ajaa parivaljakko, jolle kaikkein vähiten toivoisi menestystä.

Kaiholla muistelen, kuinka joskus pari vuotta sitten Schumacherin niin harvat mutta odotetut keskeytykset aiheuttivat spontaanin ja täysin vilpittömän ilon tunteen! :dunno:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ace17 sanoi:
Itsehän en tuulettanut, kun kaksoisvoittoon ajaa parivaljakko, jolle kaikkein vähiten toivoisi menestystä.
Juu, mutta tää jotenkin ton Maikkelin kokee tällä hetkellä pienemmäksi ja jopa sympaattisemmaksi perkeleeksi kuin ton Hispaanian kulmakarvamiehen :eek!:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
72 sanoi:
Oltiin lauantaina ja sunnuntaina Hietsun rannalla.
Sama juttu, paitsi että ei oltu ku sunnuntaina eikä oltu Hietsussa vaan Santiksessa ihan tyhjällä biitsillä...

JOO JOO, SE HORISONTTI, HORISONTTI KATO!!!!

 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Toi horisontti on muuten ihan vinossa!
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Olga sanoi:
Maailmankirjat ovat sekaisin. Olin tyytyväinen Schumin voittoon. Alonso on alkanut jo kyllästyttää.
kohtahan tässä alkaa ihan toivomaan, että ensi kaudella Kimi pukeutuu punaiseen :nope:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mutku sanoi:
kohtahan tässä alkaa ihan toivomaan, että ensi kaudella Kimi pukeutuu punaiseen :nope:
Itseasiassa pikkuhiljaa on kyllä just tommonen fiilis ja ehkäpä juuri siksi ei Ferrarin menestys tunnukkaan niin pahalta asialta :eek:
 
Ylös