Puupää
Señor Member
vinkki: mutta loppupuolella tulee kunnon sirkusta :thumbup:
juup, 7500 ääntä riitti.Mutku sanoi:PS. Lordin levy-yhtiö voittaa taas puhelinäänestyksen...
Sama kun pidettäisiin kilpailu "Maailman kaunein Lada"Mutku sanoi:"kaikkien aikojen Suomalainen Euroviisu" anna mun kaikki kestää :nope:
joo, kumpikaan ei suju jos oksettaa. Kysy vaikka KonoseltaMoe Szyslak sanoi:Kilpakävely on vähän sama asia kuin 'kuka kuiskaa koviten' kilpailu![]()
sano Tahko Pihkala.Moe Szyslak sanoi:Kilpakävely on vähän sama asia kuin 'kuka kuiskaa koviten' kilpailu![]()
Lauri totesi myös ettei alppihiihto ole urheilua. Konevoimalla ylös ja painovoimalla alas. :ahem:Mr Natural sanoi:sano Tahko Pihkala.
Poliittisilta mielipiteiltään Tahko Pihkala oli nykynäkemyksen mukaan äärioikeistolainen, joka tunsi vetoa mm. rodunjalostukseen. Olennainen osa Pihkalan liikuntaideologiaa oli ajatus voimakkaan suomalaisen soturirodun luomisesta.
Multa on nyt mennyt tää juttu ohi, että valotapas nyt, mitä tää Wiklundien veto tarkoittaa. :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Nimimerkissä KnoWhoW on tupla tupla-veet siksi että tyypillä on taipumuksena vetästä Wiklundit. :ahem:
Pähkäily on sekavan pulman ratkaisemista. Pähkähullu on hullu sekoilija.Olga sanoi:Sanokaapas viisaammat, mitä sana 'pähkä' tarkoittaa? Tuo tuli mieleeni päivällä, kun Mustakari kertoi jostain pähkäilystä. Toinen yhteys, jossa tuon pähkän olen kuullut on sana pähkähullu. Mikä on pähkä?![]()
Korpela kertoo tollasta ja Korpelahan yleensä tietää!Olga sanoi:Sanokaapas viisaammat, mitä sana 'pähkä' tarkoittaa? Tuo tuli mieleeni päivällä, kun Mustakari kertoi jostain pähkäilystä. Toinen yhteys, jossa tuon pähkän olen kuullut on sana pähkähullu. Mikä on pähkä?![]()
Googlen eka vastaus kertoo jotta: "Pähkä on vuosien haaveiden täyttymys."Olga sanoi:Sanokaapas viisaammat, mitä sana 'pähkä' tarkoittaa? Tuo tuli mieleeni päivällä, kun Mustakari kertoi jostain pähkäilystä. Toinen yhteys, jossa tuon pähkän olen kuullut on sana pähkähullu. Mikä on pähkä?![]()