Ei ole. Pähkäily on jahkailun sukulainen, mutta hyväksyttävämpi. Pähkäily on toimintatapojen vertailua.DFiaA sanoi:Pähkäily on sekavan pulman ratkaisemista.
Pähkäily on sukua sanalle pähkinä. Pähkinän aukaisemisessa riittää pähkäiltävää.Il Tempo Gigante sanoi:Ei ole. Pähkäily on jahkailun sukulainen, mutta hyväksyttävämpi. Pähkäily on toimintatapojen vertailua.
No entä sitten se pähkähullu?DFiaA sanoi:Pähkäily on sukua sanalle pähkinä. Pähkinän aukaisemisessa riittää pähkäiltävää.
Olkoon se sitten toimintatapojen vertailua tai pähkäilmistä kuinka avata.
Pähkinähullu. Käsittämättömän hullu.Olga sanoi:No entä sitten se pähkähullu?
Mä assosioin sua koht wiklundiin, jollet ala selittään!Moe Szyslak sanoi:Mä assosioin pähkän aineeseen joka on kova/tiivis.
Eli pähkäilee, niin silloin aivosolut(t) tekee todella kovin töitä. Tosin pähkähullukin sitten on enämpi hullu kuin pelkkä hullu.
:thumbfh:S.A sanoi:Kuva ois kiva.![]()
Nyt vasta huomasin, että kouvollahan on samanlaiset piirteet kuin sillä Catcatin blondilla. :ahem:kouvotsvoni sanoi::thumbfh:
Wiklundit (Wiklund on taravatalo Turkkusessa) on sitä, että kesken touhun lerpahtaa vehkeet eli sivuprofiili on luokkaa WAJ sanoi:Mä assosioin sua koht wiklundiin, jollet ala selittään!
Eiku globalisaation.H_Hihhuli sanoi:Arvelinkin, että Wiklundilla on jotain tekemistä elintason kanssa.
Metroseksuaali henkeen ja vereenMoe Szyslak sanoi:Kouvo satsaa tohon ulkonäköön.![]()