Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Hartwallin omppulimpsa on ihan hyvä lantrinki kirkkaalle viinalle, vaikka ite limsa ei oo yhtä hyvää ku pienenä poikana.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei ole. Pähkäily on jahkailun sukulainen, mutta hyväksyttävämpi. Pähkäily on toimintatapojen vertailua.
Pähkäily on sukua sanalle pähkinä. Pähkinän aukaisemisessa riittää pähkäiltävää.

Olkoon se sitten toimintatapojen vertailua tai pähkäilmistä kuinka avata.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
"Pelle Hermanni"-lettini sai lopultakin arvostusta osakseen. Monia myötähäpeästä johtuneita hymyjä ja...jostain syystä kolme tuntematonta MIESpuolista henkilöä tuli illan mittaan selittämään kuinka hieno letti minulla on..enkä edes tahtonut ymmärtää niitä ironiaksi :eek:
No baarista päästyäni oli huipennus. Dorkilta ja kännisiltä junteilta näyttänyt miesseurue alkoi huutelemaan: "Mikä vitun letti tuo on?" "Aja vittu itelles kunnon letti ja mene töihin!" "Täällä vaan ryyppäät sossun rahoilla!"
Paljon sitä saa kerrottua ulkopuolisille "totuuksia" itsestään yhdellä pelle-hiusmallilla. Katsoo sitten tuleeko ensi viikolla kettutytöt ja muut hipit mätkimään käsilaukuilla, kun olen lopullisessa kuosissani, mulipää :eek:
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
DFiaA sanoi:
Pähkäily on sukua sanalle pähkinä. Pähkinän aukaisemisessa riittää pähkäiltävää.

Olkoon se sitten toimintatapojen vertailua tai pähkäilmistä kuinka avata.
No entä sitten se pähkähullu?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä assosioin pähkän aineeseen joka on kova/tiivis.

Eli pähkäilee, niin silloin aivosolut(t) tekee todella kovin töitä. Tosin pähkähullukin sitten on enämpi hullu kuin pelkkä hullu.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Aamuisella koirakävelyllä muovikassis kilisten käveli mies silmät harittaen ja pysähtyi kysyäkseen osaako minun koirani kieliä. Sanoin, että tottakai se osaa. Siihen hän kertoi, että hänen kissansa osaa myös. "Kun siltä kysyy, että milloin lähdetään ulos, se vastaa 'nau'". Ett silleen ja tälleen.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Mä assosioin pähkän aineeseen joka on kova/tiivis.

Eli pähkäilee, niin silloin aivosolut(t) tekee todella kovin töitä. Tosin pähkähullukin sitten on enämpi hullu kuin pelkkä hullu.
Mä assosioin sua koht wiklundiin, jollet ala selittään!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tänä aamuna alkoi yksi työjuttu pukkaamaan ideaa niin hiivatisti, että en jäänyt sitä pähkäilemään vaan pistin tuumasta toimeen ja kehittelin todella upean jutun (omasta mielestäni upean). Olisin tietysti voinut jättää sen tekemättä ja tehnyt vasta sitten, kun on varsinainen työaika ja tekopakko. Lienenkö pähkähullu. :confused:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Mä assosioin sua koht wiklundiin, jollet ala selittään!
Wiklundit (Wiklund on taravatalo Turkkusessa) on sitä, että kesken touhun lerpahtaa vehkeet eli sivuprofiili on luokkaa W :eek:

Ja Knoukka on forumin Wiklundi nykyään, kun ei edes sivuteille mamman kanssa matkustaessa mene. :nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
"...aiheuttaa tällä hetkellä potilaalle työkyvyttömyyden. Hän ei myöskään tällä hetkellä ole opiskelukykyinen." Noin sanoivat postissa tulleet lääkärinlausunnot :)
 

H_Hihhuli

Well-known member
Liittynyt
23.2.2001
Viestit
1971
Arvelinkin, että Wiklundilla on jotain tekemistä elintason kanssa.
 
Ylös