OoPee on 148 cm, keuhkovian johdosta tuo pilliinpuhaltaminenkaan ei luonnistu. Iäkkyyden suhteen olet oikeassa, hiljattain vietettiin 70-vuotispäiviä.Älä pillitä iso mies, tai no en tiedä oletko pitkä mutta ainakin iäkäs olet.
OoPee on 148 cm, keuhkovian johdosta tuo pilliinpuhaltaminenkaan ei luonnistu. Iäkkyyden suhteen olet oikeassa, hiljattain vietettiin 70-vuotispäiviä.Älä pillitä iso mies, tai no en tiedä oletko pitkä mutta ainakin iäkäs olet.
Nämä ovat eri pelit, tällä kertaa. En kylläkään kehunut, tiedoks.Onko kyseessä samat loppupelit, josisa kehuit olevas paska jätkä? :doubtful:
Tartteeko sitä nyt kaikille kertoo :doubtful:OoPee on 148 cm, keuhkovian johdosta tuo pilliinpuhaltaminenkaan ei luonnistu. Iäkkyyden suhteen olet oikeassa, hiljattain vietettiin 70-vuotispäiviä.
Ei, mut jätkä on sen verran kova että se kertoo kelle haluaa.Tartteeko sitä nyt kaikille kertoo :doubtful:
Silloin kurski jää runkkareihin.Entä, jos tipahdat ennen loppupelejä?
Kuten vaikkapa erityisammattioppilaitokset.Ok. Ilmeisesti on näitä 'mukautettuja' versioita.
Ei ne mitään ihmeitä olleet vaan testejä, mutta en osaa selittää niitä.Minkälaisia ihmeitä sitten teit? Mulla ei nimittäin ainakaan kauhean helposti ihmeet luonnistu.
Ei hajuakaan.No, mitä olet suunnitellut peruskoulun jälkeen? Töihin, kouluun, rikkaisiin naimisiin?
Kai, ysillä on opiskelukokeiluja.Kaipa teillä siellä koulussa on tarjolla jonkunlaista opinnonohjausta, sieltä varmaan sais tietoa tulevasta ja siitä mitä mahdollisuuksia on?
Tuon ruottin kanssahan nyt on vähän niin, että kaikilta sitä jossian määrin vaaditaan, mutta tottapuhuen hyvin harvassa ammatissa sitä kuitenkaan ihan välttämättä tarttee, mutta tietysti homma on vähän hankalampaa, jos siellä jatko-opiskelupaikassa olis pakko lukea ruotsia, josta taasen ei osaa edes alkeita :dunno:
Voiko tosiaan olla et hän on lyhyempi kun minä?OoPee on 148 cm, keuhkovian johdosta tuo pilliinpuhaltaminenkaan ei luonnistu. Iäkkyyden suhteen olet oikeassa, hiljattain vietettiin 70-vuotispäiviä.
Toki. Nomihan on vielä OoPeetakin lyhyempi, jotakuinkin 126cm jos oikein muistan. Siksipäs se onkin forumin seksikäs rumä kääpiö. :ahem:Voiko tosiaan olla et hän on lyhyempi kun minä?
Vau.Toki. Nomihan on vielä OoPeetakin lyhyempi, jotakuinkin 126cm jos oikein muistan. Siksipäs se onkin forumin seksikäs rumä kääpiö. :ahem:
Tuo nyt oo vielä mitään, Nopeahuoli oli 119 cm, mutta vain, jos ei ollu kahteen kuukauteen käynny parturissa. Miesparka, joutu ajamaan autoakin lastenistuimelta käsin. Ei ihme, että kypsyi ja muutti USA:han, siellä on kuulemma kääpiöillä kysyntää, ollu kuulemma avustajana tulevassa Hobbit-leffassa.Toki. Nomihan on vielä OoPeetakin lyhyempi, jotakuinkin 126cm jos oikein muistan. Siksipäs se onkin forumin seksikäs rumä kääpiö. :ahem:
Voi toki, mutta seittemänkymppisenä siihen on jo kerinny tottua! :frank:Voiko tosiaan olla et hän on lyhyempi kun minä?
Ei toi vielä mitään. Itsehän olen sellaiset 6'2" , mutta hahmo Timo Toikki on huikeesti vain kaksjalkanen.Tuo nyt oo vielä mitään, Nopeahuoli oli 119 cm, mutta vain, jos ei ollu kahteen kuukauteen käynny parturissa. Miesparka, joutu ajamaan autoakin lastenistuimelta käsin. Ei ihme, että kypsyi ja muutti USA:han, siellä on kuulemma kääpiöillä kysyntää, ollu kuulemma avustajana tulevassa Hobbit-leffassa.
Niin ja moon kaksmielinen!mutta hahmo Timo Toikki on huikeesti vain kaksjalkanen.
Ok.Voi toki, mutta seittemänkymppisenä siihen on jo kerinny tottua! :frank:
Voi toki, tiedän ettet ole seitsemänkymppinen.Voi toki, mutta seittemänkymppisenä siihen on jo kerinny tottua! :frank:
Kurskilla mustasukkaisuuttaa seittämänkymppistä kaveria kohtaan?Voi toki, tiedän ettet ole seitsemänkymppinen.
Ehkä tiedät, ehkä et :frank:Voi toki, tiedän ettet ole seitsemänkymppinen.
Ihme hymiöitä sulla muuten käytössä, ei mulla muuta :ahem:Ehkä tiedät, ehkä et :frank: