Sam
Muumipappa
Tuo vaatii kyllä jo perusteluita. :doubtful:Cinderella007 sanoi:Ei ole. Se se ongelma tässä juuri onkin.
Tuo vaatii kyllä jo perusteluita. :doubtful:Cinderella007 sanoi:Ei ole. Se se ongelma tässä juuri onkin.
Sam sanoi:Tuo vaatii kyllä jo perusteluita. :doubtful:[/QUO
Katsos, aika vaan menee ihan liian nopeasti, enkä mitään fiksua saa aikaiseksi. Ahdistaa.
Juu, kato nää on semmosia asioita, että missään tapauksessa ei kannata suhtautua huumorilla, joten siinä mielessä sun reaktios mun kommenttiin oli aivan oikee :ahem:Sam sanoi:Nyt on tainnut viinin pelleltä mennä joku asia hyvin pahasti ohi :nope:
Mutta noin niinkuin muuten tuo sun juttusi on hyvä.
:doubtful: :thumbdown :jaska:OoPee sanoi:Juu, kato nää on semmosia asioita, että missään tapauksessa ei kannata suhtautua huumorilla, joten siinä mielessä sun reaktios mun kommenttiin oli aivan oikee :ahem:
Etkä osaa lopettaa :doubtful:OoPee sanoi:Kukkuu!![]()
![]()
![]()
Kyllä 3 rekkaa saa jo päivän pilattua.Sam sanoi::doubtful: :thumbdown :jaska:
Niinpä. Kunnon hernepalkoa parempaa viikonloppuevästä maantiellä ei olekaan, vai mitä Moe.
Moe Szyslak sanoi:kun on tehoja ja pääsee niistä nopeammin ohi.![]()
Parin tunnin päästä suunnin kohti itärajaa :thumbup: Kiirettä ei ole, keli on hyvä. Autossani on tehoja riittävästi ja ilmastointi takaa sen, ettei tarvitse hikoilla ruuhkissakaan. Maantiellä automaattilootasta ei niin suurta iloa ole, mutta täällä typerässa ruuhkakeskittymässä osaa jo arvostaa moista paljonkin.Moe Szyslak sanoi:Kyllä 3 rekkaa saa jo päivän pilattua.
Tosin nyt se on niiltä vaikeampaa, kun on tehoja ja pääsee niistä nopeammin ohi.![]()
Lopettaminen tässä vaiheessa olis jotakuinkin yhtä suuri synti, kun jos kaatais helvetin kallista vuosikertaviiniä viemäristä alasSam sanoi:Etkä osaa lopettaa :doubtful:
Voisin tehdä tuon helpostikin :ahem:OoPee sanoi:Lopettaminen tässä vaiheessa olis jotakuinkin yhtä suuri synti, kun jos kaatais helvetin kallista vuosikertaviiniä viemäristä alas![]()
Eikös manjuaalilla luvata nollasta-sataan kympän nopeammin.Runar ja Kyllikki sanoi:Niin ja sit kun sulla on vielä se DS...
eiku ei mitään.![]()
Mä muistan kun toitotin täällä ettei autossa tarvitse ilmastointia.Sam sanoi:Parin tunnin päästä suunnin kohti itärajaa :thumbup: Kiirettä ei ole, keli on hyvä. Autossani on tehoja riittävästi ja ilmastointi takaa sen, ettei tarvitse hikoilla ruuhkissakaan. Maantiellä automaattilootasta ei niin suurta iloa ole, mutta täällä typerässa ruuhkakeskittymässä osaa jo arvostaa moista paljonkin.
Mulla löytyy noi molemmat :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Mä muistan kun toitotin täällä ettei autossa tarvitse ilmastointia.![]()
Sitten kun oli ilmastointi niin en voinut kuvitellakaan ajavani kesällä ilman sitä.
Nyt kun on AUTOMAATTI-ILMASTOINTI, niin sitä parempaa keksintöä on vaikea edes keksiä.![]()
Ikuna ei tarvitse näppylöitä enää säädellä ja käännellä. :thumbup:
Toinen mistä pidän ihan sikana on SADETUNNISTIN. Voi jeesus kuinka hyvä keksintö. :ahem:
Sadetunnistin on kyllä helkkarin hyvä. Ei oo pyyhkimien vipuun oikeestaan kertaakaan tarvinnut koskea nykyisessäkään autossa.Moe Szyslak sanoi:Toinen mistä pidän ihan sikana on SADETUNNISTIN. Voi jeesus kuinka hyvä keksintö. :ahem:
Juu muistan ja arvasin, että siinä käy just noinkuin kävikinMoe Szyslak sanoi:Mä muistan kun toitotin täällä ettei autossa tarvitse ilmastointia.![]()
Jostain syystä erityisesti minä muistan tuon. Eikös se ilmastointi lisää polttoaineen kulutustakin?Moe Szyslak sanoi:Mä muistan kun toitotin täällä ettei autossa tarvitse ilmastointia.![]()
Sitten kun oli ilmastointi niin en voinut kuvitellakaan ajavani kesällä ilman sitä.