Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Merkityksettömänä ilmoituksena todettakoon, että tällä hetkellä saan TV-luvalle kohtalaisen hyvin vastinetta, kun itse katson lätkää kakkoselta ja samalla töissä olevalle vaimolle nauhoittuu ohjelmat kolmoselta ja neloselta :D

Tuli vielä mieleen, että taloudestamme löytyy vielä kaksi käyttämätöntä viritintä :eek!:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Nyt on tainnut viinin pelleltä mennä joku asia hyvin pahasti ohi :nope:

Mutta noin niinkuin muuten tuo sun juttusi on hyvä.
Juu, kato nää on semmosia asioita, että missään tapauksessa ei kannata suhtautua huumorilla, joten siinä mielessä sun reaktios mun kommenttiin oli aivan oikee :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Juu, kato nää on semmosia asioita, että missään tapauksessa ei kannata suhtautua huumorilla, joten siinä mielessä sun reaktios mun kommenttiin oli aivan oikee :ahem:
:doubtful: :thumbdown :jaska:

Niinpä. Kunnon hernepalkoa parempaa viikonloppuevästä maantiellä ei olekaan, vai mitä Moe.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
:doubtful: :thumbdown :jaska:

Niinpä. Kunnon hernepalkoa parempaa viikonloppuevästä maantiellä ei olekaan, vai mitä Moe.
Kyllä 3 rekkaa saa jo päivän pilattua.

Tosin nyt se on niiltä vaikeampaa, kun on tehoja ja pääsee niistä nopeammin ohi. :eek:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Kyllä 3 rekkaa saa jo päivän pilattua.

Tosin nyt se on niiltä vaikeampaa, kun on tehoja ja pääsee niistä nopeammin ohi. :eek:
Parin tunnin päästä suunnin kohti itärajaa :thumbup: Kiirettä ei ole, keli on hyvä. Autossani on tehoja riittävästi ja ilmastointi takaa sen, ettei tarvitse hikoilla ruuhkissakaan. Maantiellä automaattilootasta ei niin suurta iloa ole, mutta täällä typerässa ruuhkakeskittymässä osaa jo arvostaa moista paljonkin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Etkä osaa lopettaa :doubtful:
Lopettaminen tässä vaiheessa olis jotakuinkin yhtä suuri synti, kun jos kaatais helvetin kallista vuosikertaviiniä viemäristä alas :eek:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Lopettaminen tässä vaiheessa olis jotakuinkin yhtä suuri synti, kun jos kaatais helvetin kallista vuosikertaviiniä viemäristä alas :eek:
Voisin tehdä tuon helpostikin :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Parin tunnin päästä suunnin kohti itärajaa :thumbup: Kiirettä ei ole, keli on hyvä. Autossani on tehoja riittävästi ja ilmastointi takaa sen, ettei tarvitse hikoilla ruuhkissakaan. Maantiellä automaattilootasta ei niin suurta iloa ole, mutta täällä typerässa ruuhkakeskittymässä osaa jo arvostaa moista paljonkin.
Mä muistan kun toitotin täällä ettei autossa tarvitse ilmastointia. :eek:

Sitten kun oli ilmastointi niin en voinut kuvitellakaan ajavani kesällä ilman sitä.

Nyt kun on AUTOMAATTI-ILMASTOINTI, niin sitä parempaa keksintöä on vaikea edes keksiä. :D

Ikuna ei tarvitse näppylöitä enää säädellä ja käännellä. :thumbup:

Toinen mistä pidän ihan sikana on SADETUNNISTIN. Voi jeesus kuinka hyvä keksintö. :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Mä muistan kun toitotin täällä ettei autossa tarvitse ilmastointia. :eek:

Sitten kun oli ilmastointi niin en voinut kuvitellakaan ajavani kesällä ilman sitä.

Nyt kun on AUTOMAATTI-ILMASTOINTI, niin sitä parempaa keksintöä on vaikea edes keksiä. :D

Ikuna ei tarvitse näppylöitä enää säädellä ja käännellä. :thumbup:

Toinen mistä pidän ihan sikana on SADETUNNISTIN. Voi jeesus kuinka hyvä keksintö. :ahem:
Mulla löytyy noi molemmat :thumbup:
Vakionopeudensäädin puuttuu :( Mutta kun ajoni on kuitenkin pääosin kaupunkiliikennettä, on automaattilootasta minulle enemmän hyötyä kuin tuosta yhdestä puutteesta. Epäilen, että sinulla tilanne on päinvastainen :thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Toinen mistä pidän ihan sikana on SADETUNNISTIN. Voi jeesus kuinka hyvä keksintö. :ahem:
Sadetunnistin on kyllä helkkarin hyvä. Ei oo pyyhkimien vipuun oikeestaan kertaakaan tarvinnut koskea nykyisessäkään autossa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eilen oli hirvi tien laidassa Rantsilan kohdalla. Vastaan tuli rekka, joka vilkutti valoja siihen malliin että edessä odottais Suomen poliisivoimat, CIA, Stasi, SäPo ja MI6. :eek!:

Olikin sitten hirvi lähtenyt aterioimaan vihreitä latvuksia puskista. :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Mä muistan kun toitotin täällä ettei autossa tarvitse ilmastointia. :eek:
Juu muistan ja arvasin, että siinä käy just noinkuin kävikin :D

Ei oo sadetunnistinta mulla, ilman on pärjättävä :eek:

Mikä Scenicissä oli parempi, oli se, että se hiffas kääntää pyyhkijät automaattisesti interval-asentoon siinä vaiheessa, kun auton liike pysähtyi, Mazdassa tuota ei oo, joten joutuu käsikopelolla muuntelemaan nopeutta valoissa seistessä tai vaihtoehtoisesti antaa sitten vaan paahtaa samalla vauhdilla etiäpäin :rolleyes: Scenicissä oli myös semmonen automatiikka, että jos oli pyyhkijä päällä, niin peruutusvaihde aktivoi automaattisesti takalasin pyyhkijän. Sitäkään ei oo Mazdassa, mutta noh... enpä tuota nyt varsinaisesti oo kaivannu vaikka ihan näppärä keksintö sekin on.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Mä muistan kun toitotin täällä ettei autossa tarvitse ilmastointia. :eek:

Sitten kun oli ilmastointi niin en voinut kuvitellakaan ajavani kesällä ilman sitä.
Jostain syystä erityisesti minä muistan tuon. Eikös se ilmastointi lisää polttoaineen kulutustakin? :eek: :D
 
Ylös