Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mehe Rienarsuo sanoi:
Minkämallista meinasit ja mitä annatte vaihdossa?
Musta vähän tuntuu, että se meinaaminen on ihan vain mun osalla, ei noita muista saa innostumaan... http://afs.fi/index.phtml?menu_id=25&lang=1 tossa tän vuoden myöhäisemmässä kesävaihtojutussa olis vielä kaks tai kolme italialaista tyttöä vailla perhettä, (hongkongilaisiakin tyttöjä tais olla jokunen, en muista määrää) mutta tuskin saan tarpeeksi pian perheen päätä käännettyä.

Tietysti toi syyslukukausijuttukin vois olla (siinäkin olisi vielä tarjolla jokunen), mutta siihen varmastikaan ei meillä innostuttaisi ja sitten siinä on vielä tämä kouluun kulkemishomma, joka on minunkin osaltani välillä aika säätämistä. Helpoin ratkaisuhan siihen tietysti olisi, että tyyppi menisi Nummi-Pusulan lukioon, mutta ei se sitten taas oikein, kun minä semmoista tänne pääasiassa haluaisin...

Hyviä perusteluja homman puolesta saa antaa. :)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Prätkän piti tänään tulla lopulliseen kesäkuntoon (toki ajokausi on jo alkanut) kun tänään vaihdatin, siis ihan oikeesti vaihdatin vastoin tapojani, eturenkaan uuteen ja vaihdatin öljyt Hondan omiin. Noh, pikku käpy selvis siinä renkaiden vaihdossa. Jarrusylinteri, jonka siihen juuri vaihdoin, ei sopinutkaan vivun kanssa yhteen ja työsylinteri jäi kantamaan muutaman millin. Juuri sen verran, että palat menivät pilalle. Ne paloivat ja pinta lasittui. Noh, onneks on vanhat varapalat kotona ja huomenna tai viimeistään ens viikolla saa kokonaan uudet palat.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tänään on Snellmanin päivä ja radiossa kerrottiin, että Snellmanin kuva on ollut satasen setelissä. Satasen? Minun mielestäni äiti sanoi viiskymppistä 'nelluksi'. Kumpi se oli?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Pyörrän editoinnin eli väitän, että Snellman on ollut myös 5000 mk setelissä.
 

Gearloose

Member
Liittynyt
13.6.2003
Viestit
379
Runar ja Kyllikki sanoi:
Moon muuten edelleen sitä mieltä, että en saa mitään lisäarvoa automaatti-ilmastoinnista. Tasainen lämpötila pysyy ilman sitä automatiikkaakin puolen asteen tarkkuudella ja ainoa mistä tossa automatiikassa maksetaan on se, että se omavaltaisesti päättää mistä ilma puhaltaa milloinkin ja miten kovaa. Mun makuuni ne puhallukset on toisinaan epäloogisia, joten käytän sitä mieluummin niin, että säädän potikasta lämmön sopivaksi, yleensä 21 astetta ja ilmansuuntaukset hoidan manuaalisesti.

Edelleenkään en maksaisi penniäkään ylimääräistä siitä, että automatiikka säätää ilman puhallussuunnan ja voimakkuuden mun puolesta. Lämpötilanhan joudun jokatapauksessa asettamaan aina itse. Tai olen sen asettanut auton ostaessani ja siinä se on ollut siitä lähtien.
molin alkuvuodesta vielä täsmälleen samaa mieltä... nyt kun tuli ostettua tuo bayerin 500 sarjan ihme, en vaihtais tämän lyhyen alkukesän kokemuksien jälkeen automaagista mihinkään. aikaisemmat kokemukset on perustuneet lähinnä mazda 6:sen automatiikkaan, mut tuo saksalaisten näkemys toteutuksesta tosiaan on erittäin hyvä.
 
Ylös