Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Millähän mittarilla mitataan silmien sädehtivyys? Äsken mainostettiin, että Max Factorin ripsivärillä saa viisi kertaa sädehtivämmät silmät. Vai... riittääkö se vain viiteen värjäykseen. :rolleyes:
Ostinpas tuollaista tänään, kun sai kortilla 20 % alennusta. Saa nähdä millaisia säkeneitä täällä kohta välkkyykään. :D
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Olga sanoi:
Eipäs arvostella minun vieraitani. :doubtful:
Halveksui nörttejä joku armeijan käynyt naikkonen :frank:

Kuulin vaan sivukorvalla kun olin heräämässä.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Pitäis jaksaa lähteä ruokakauppaan. Menisinköhän ruuhkaiseen Citymarkettiin hyvien valikoimien perässä vai lähikauppaan (yhtä kaukana kuin Citymarket) nopea kauppareissu tavoitteena :confused:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
haju sanoi:
Pitäis jaksaa lähteä ruokakauppaan. Menisinköhän ruuhkaiseen Citymarkettiin hyvien valikoimien perässä vai lähikauppaan (yhtä kaukana kuin Citymarket) nopea kauppareissu tavoitteena :confused:
Ehdottomasti kyllä.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
jps sanoi:
Ehdottomasti kyllä.
Valitsin Citymarketin. Huomenna syödään "takuumureaa" naudan ulkofilettä. Kuulema riiputettu vähintään seitsemän viikkoa :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tämä on todella hassu ja merkityksetön ilmoitus, mutta kerronpas kaiken varalta. Ihoa polttelee ja kurkkuun sattuu samalla tavalla kuin taannoin Tshernobylin tapahtumaa seuranneina päivinä. :doubtful: Onkohan jossain kosahtanut? :(
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:
Tämä on todella hassu ja merkityksetön ilmoitus, mutta kerronpas kaiken varalta. Ihoa polttelee ja kurkkuun sattuu samalla tavalla kuin taannoin Tshernobylin tapahtumaa seuranneina päivinä. :doubtful: Onkohan jossain kosahtanut? :(
Jaavalla tulivuori purkautumassa.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Mites on, onko kauppojen kesäsunnuntaiaukiolot jo alkaneet?
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Il Tempo Gigante sanoi:
On ja ei. Olisivat huomenna auki, jos ei olisi äitienpäivä. Tämä ei koske Siwaa, joka on huomennakin auki.
Okei.

Siwaan voi aina luottaa :thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Moe Szyslak sanoi:
Neulamäen Cirkuitilla vedettiin garttingi-kisoja vesisateessa. :rolleyes:
Huomenna siellä sattuu ja tapahtuu. Raket junnut on kisaamassa nousupisteistä, mitä muutaman niiden kisan olen parina viime vuonna nähny niin parhaimmillaan 1/5 oon nähny ruutulipun. Joskus jopa yli puolet on päässyt maaliin. Tämä sis näin alkukauden kisoissa.

Noi Junnukisat on kauppiaiden unelmia. Parhaassa kisassa on mennyt5 runkoa vaihtoon, puhumattakaan pienemmistä tarpeista.
 
Ylös