Jaahas. No ei se ole enää mikään yllätys et kaikki vittuilee ilman sen parempaa syytä.. huoh.Kurski on yks kävelevä virhe ja se koitti tossa vittuilla sulle.
Eli ei 'vittuilua virheestä' vaan 'vittuilua virheeltä'.
Jaahas. No ei se ole enää mikään yllätys et kaikki vittuilee ilman sen parempaa syytä.. huoh.Kurski on yks kävelevä virhe ja se koitti tossa vittuilla sulle.
Eli ei 'vittuilua virheestä' vaan 'vittuilua virheeltä'.
:thumbup:Jaahas. No ei se ole enää mikään yllätys et kaikki vittuilee ilman sen parempaa syytä.. huoh.
Ei siihen keksinyt parempaa.:thumbup:
Niinpä. :wink:Ei siihen keksinyt parempaa.
:thumbup:
Ei siihen keksinyt parempaa.
Fiilunkia, fiilunkia, protestia, protestia, fiilunkia, fiilunkia.Niinpä. :wink:
Suomeksi?Fiilunkia, fiilunkia, protestia, protestia, fiilunkia, fiilunkia.
Kyl.Nyt on Keijolla kova käsi!
Lujin väärin.:thumbfh:Terveisiä Tenariffalta!
JA kirjoitit myös.Lujin väärin.:thumbfh:
Huomasit oikein! Minähän se siinä.. :thumbfh:Forum-hahmo Jacques bongattu TV2:akkoselta reilu tunti sitten. Jotain se siinä syöksyi. Jonsen vallan väärin nähnyt?
Nyt prakas toisella tavalla:Tietokantavirhe. Onko nämä lisääntyneet viime aikoina?
Mitähän seuraavaksi?Warning: require_once([path]/includes/functions_forumlist.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in [path]/forumdisplay.php on line 102
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/var/www/customers/f1-forumfi/public_html/vb/includes/functions_forumlist.php' (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /var/www/customers/f1-forumfi/public_html/vb/forumdisplay.php on line 102
Mulla luki: 404 page not foundMitähän seuraavaksi?
Tietokantavirhe. Onko nämä lisääntyneet viime aikoina?
:eek!:Mulla luki: 404 page not found
Sama täällä. Ensin oli tietokantavirhe ja sitten tuo ja sitten taas vähän ajan päästä tietokantavirhe. Jotain noin vartti parikymmentä minuuttia sitten.Mulla luki: 404 page not found
Sama.Sama täällä.