Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
napit vääntyivät uunissa :( vähän liikaa l'mpöä
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mehe Rienarsuo sanoi:
Nii-i, ja kymppitonnin toleranssilla se menee, että vehkeet aina vireenissä. Samanlaisia puttemansseja ne on kaikki.

On varmaan syöneet liikaa hammastahnaa!
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
vermula sanoi:
Mitä sä puuhailet? :eek!:
Pesin näppäimet. Ja kuivatin uunissa mutta 75 astetta oli hieman liikaa. Kolmassosa napeista vääntyi pilalle, avaruusnäppäin meni aivan makkaraksi. Nyt on näppis jonkinlaisessa iskussa taas, kun korvasin puuttuvia kirjaimia oikean laidan näppäimillä.

:nope:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Ostin ulkomaalaista sokeria hyvällä omalla tunnolla. Sokeri tehdas lakkaa joka tapauksessa. Ostan myös muita ulkomaalaisia maataloustuotteita hyvällä omallatunnolla. Suomalaiset viljelijät elää tuilla, ei tuottajahinnoilla. Eikä mun niitä muutenkaan tarvis tukea.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
"Ostin ulkomaalaista sokeria hyvällä omalla tunnolla. Sokeri tehdas lakkaa joka tapauksessa. Ostan myös muita ulkomaalaisia maataloustuotteita hyvällä omallatunnolla. Suomalaiset viljelijät elää tuilla, ei tuottajahinnoilla. Eikä mun niitä muutenkaan tarvis tukea." Sokeria sais tehä aina vaan enemmän ja siitä sitten viinaa autojen polttoaineeksi. Tosin autojen aikakausi tässä muodossa alkanee joka tapauksessa olla tiensä päässä.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
DFiaA sanoi:
Ostin ulkomaalaista sokeria hyvällä omalla tunnolla. Sokeri tehdas lakkaa joka tapauksessa. Ostan myös muita ulkomaalaisia maataloustuotteita hyvällä omallatunnolla. Suomalaiset viljelijät elää tuilla, ei tuottajahinnoilla. Eikä mun niitä muutenkaan tarvis tukea.
Mä ostan euroilla.
 

Makkonen

Guest
Radiosta ei tuu enää mitään hyvää. Tulis edes ralli-toivekonsertti niin toivoisin BDA:ta ja Lotusta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Juon Verigreippiä, khattaan ja kuuntelen musiikkia ennen huomista kämppäpapereitten allekirjoitusta :alppu:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Runar ja Kyllikki sanoi:
http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=9&news_id=56198

Eikse ois ollu helpompi ilmottaa montaks gigaa/teraa/whatever tollaselle kasetille mahtuu? Ainakaan mulla ei ole äkkiseltään minkäänlaista käsitystä tallennuskapasiteetin suhteesta vaikkapa ulkoiseen kiintolevyyn, jos kerrotaan, että kasettiin menee sama tieto kuin 92 hyllykilometriin kirjoja. :rolleyes:
Ja ne vois kertoa myös sen, että miten ne hyllyt saa sinne kasettii!!!!!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Captain Howdy sanoi:
Ja ne vois kertoa myös sen, että miten ne hyllyt saa sinne kasettii!!!!!
Kyllä! Tämä on taivahan tosi. :mad_old:
Mun mielestä on räävitöntä kertoa vain osa asiasta eikä antaa käytännön hyllynsovittamisohjeita lainkaan!! Vähän niinku Ikean "kokoa-se-itse"-huonekalujen kanssa oltais tässä nyt tekemisissä. Ohjeista ei mitään apua, vaan ite tarttee kaikki päätellä. :mad_old:
 
Ylös