vermula sanoi:AJ: "Miksi pukeuduit telkkariin?"
En pukeutunut.
Mitä sä puuhailet? :eek!:DFiaA sanoi:napit vääntyivät uunissavähän liikaa l'mpöä
Vehkeet aina viressä.AJ sanoi:Entä viritettiinkö vehkeesi?
Typotit! Tosta puuttuu yks e. Voin laittaa sen siihen:vermula sanoi:Vehkeet aina viressä.
Noin ikäästi.vermula sanoi:Vehkeet aina vieressä.
Nii-i, ja kymppitonnin toleranssilla se menee, että vehkeet aina vireenissä. Samanlaisia puttemansseja ne on kaikki.AJ sanoi:Noinhan se viiden millin toleranssilla menee.
Mehe Rienarsuo sanoi:Nii-i, ja kymppitonnin toleranssilla se menee, että vehkeet aina vireenissä. Samanlaisia puttemansseja ne on kaikki.
Pesin näppäimet. Ja kuivatin uunissa mutta 75 astetta oli hieman liikaa. Kolmassosa napeista vääntyi pilalle, avaruusnäppäin meni aivan makkaraksi. Nyt on näppis jonkinlaisessa iskussa taas, kun korvasin puuttuvia kirjaimia oikean laidan näppäimillä.vermula sanoi:Mitä sä puuhailet? :eek!:
Mä ostan euroilla.DFiaA sanoi:Ostin ulkomaalaista sokeria hyvällä omalla tunnolla. Sokeri tehdas lakkaa joka tapauksessa. Ostan myös muita ulkomaalaisia maataloustuotteita hyvällä omallatunnolla. Suomalaiset viljelijät elää tuilla, ei tuottajahinnoilla. Eikä mun niitä muutenkaan tarvis tukea.
Aika kallista.Micael sanoi:Mä ostan euroilla.
Elämä on.DFiaA sanoi:Aika kallista.
PDA soikin oikein kauniisti, kunnon jytinää eikä mitää piipitystä.JayR sanoi:Radiosta ei tuu enää mitään hyvää. Tulis edes ralli-toivekonsertti niin toivoisin BDA:ta ja Lotusta.
Ja ne vois kertoa myös sen, että miten ne hyllyt saa sinne kasettii!!!!!Runar ja Kyllikki sanoi:http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=9&news_id=56198
Eikse ois ollu helpompi ilmottaa montaks gigaa/teraa/whatever tollaselle kasetille mahtuu? Ainakaan mulla ei ole äkkiseltään minkäänlaista käsitystä tallennuskapasiteetin suhteesta vaikkapa ulkoiseen kiintolevyyn, jos kerrotaan, että kasettiin menee sama tieto kuin 92 hyllykilometriin kirjoja.![]()
Kyllä! Tämä on taivahan tosi. :mad_old:Captain Howdy sanoi:Ja ne vois kertoa myös sen, että miten ne hyllyt saa sinne kasettii!!!!!