Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
...sitäpaitti kenellä muka edes on kotona 92 hyllykilometrillistä kirjoja, hä?? :mad: Ei kellään forumilaisella ainakaan son saletti juttu.

Tollasta ei siis tartte KUKAAN!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
...sitäpaitti kenellä muka edes on kotona 92 hyllykilometrillistä kirjoja, hä?? :mad: Ei kellään forumilaisella ainakaan son saletti juttu.

Tollasta ei siis tartte KUKAAN!
Mulla on 92hyllykilometriä noita kasetteja :ahem:

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Osasinkin ruotsia vähän enemmän kuin luulin 1½viikkoa sitten. En siltikään nyt tiedä, onko tämä hyvä vai huono asia.

Estate

Well-known member
Väsyttää hirveästi, vaikka vasta yhdestätoista asti olen koulussa homehtunut... Neljään pitäisi jaksaa... *haukottelee*En millään meinannut saada unta ja heräsin liian aikaisin saamatta kunnolla enää unenpäästä kiinni.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Onpahan taas semmoinen päivä, että pitäisi tormailla milloin minnekin ja moneen paikkaan samaan aikaan ja päivä on täynnä 'ehdottomia' aikarajoja. :mad_old:

Estate

Well-known member
Valitin koko illan eilen sätissä, etten ole lukenut tän päiväseen ranskan sanakokeeseen. Olisi tietysti voinut lukea sen ajan, kun valitin... :rolleyes: Noh, vielä on ruotsia ennen ranskaa... Ehkäpä selviän...

Kävi vain eilen mielessä sellainen ajatus, että mihin mä tuota ranskaa tarvitsen. Noh, tuskin siitä haittaakaan on eikä koskaan voi tietää, mihin päätyy ja mitä tarvitsee... :dunno:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
toleranssisiipi sanoi:
Tuli palautteet kuntoutustutkimuksesta. Mulla on mm. tämä.

Aika korutont' on kertomaa toi palaute, mut toisaalta se on hyvin pitkälti sitä, mitä odotinkin.
Minkä takia sä tuohon kuntoutustutkimukseen olet muuten ylipäätään hakeutunut, jos sopii kysyä (jos ei sovi, niin ymmärrän toki varsin hyvin)? Lähinnä nyt tässä vaan kelasin, että onko mulla menny joku asia täällä ohitse.

Tsemiä jokatapauksessa!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
toleranssisiipi sanoi:
Ja sitä siellä selvitettiin että miksei mua haittaa oma luuserius.
:D :D :D :D

Joo, sori :eek:

Jospa sä vaan tarttisit rinnalles jonkun, joka potkis sua perseelle? :wink:

vermula

Well-known member
Järkyttävää lukea kuukausi sitten kirjoitettua tekstiä omasta tutkielmasta. Sellasta selittelyä, kuin yrittäis vääntää juttua tyhjästä. Onneks on tässä jotain tietoa ehtinyt kertyä, että voi laittaa asiaakin. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
vermula sanoi:
Järkyttävää lukea kuukausi sitten kirjoitettua tekstiä omasta tutkielmasta. Sellasta selittelyä, kuin yrittäis vääntää juttua tyhjästä. Onneks on tässä jotain tietoa ehtinyt kertyä, että voi laittaa asiaakin. :D
Eiks toi päde niinku lähestulkoot 99,9 rosenttiin forumillekin tehdyistä kommenteista? :rolleyes:

vermula

Well-known member
OoPee sanoi:
Eiks toi päde niinku lähestulkoot 99,9 rosenttiin forumillekin tehdyistä kommenteista? :rolleyes:
:ahem:

Mun tutkielmasta ei onneks puutu joka kappaleesta muutamia sanoja.

DFiaA

I told you so
Jotenkin tuli tunne että olen jostakin unohtanut muutamia sanoja, en vaan yhtään muista mistä. Onneksi se on lukijan vastuulla :cool: