Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ihan vain ilimotusluontosena asiana, että pää taitaa haljeta. On ainakin 80 % keljumpi olo kuin aamulla. :eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tuli tosta mieleen http://www.iltalehti.fi/2006/05/19/200605194545914_uu.shtml (Jos linkki ei enää joskus myöhemmin toimi, niin siellä on juttua tv:ssä pyörivistä peleistä yms. joihin jokukin lapsi oli laittanut 3200 euroa)

TV-yhtiöiden on mun mielestä ihan turha selitellä mitään, nuo päiväsätit ja pelit on ihan selkeesti vain ja ainoastaan lapsille suunnattuja. Esim. sellanen joka pyöri(i?) päivisin, jossa juontaja on opettaja ja saa tekstiviestillä sitten olla oppilas ja sanoa jotain. Selkeesti suunnattu ihan pikkulapsille. Samaten kaikenmaailman potkupallopelit yms. Täysin tietoisesti lapsille suunnattua kamaa.

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Risoo niin maan pirusti! Ranne AIVAN tohjona, "ainoat puhtaat farkut" haisee aivan jumalattomasti tupakille, letti on ku harakanpesä, kaikki risoo! BUU!! BUU!!

Raadolliseksi tilanteen tekee se etten voi vaikuttaa näihin yhtään mihinkään!!!1

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Ahdistaa kaikki. Ja ois jotkut korridorfestitkin. Eikä mulla ois ees mitään vaatteita. Tai ainakaan mitään kivoja. Aion pukeutua tylsästi. Jos kaivaisi esille edes jonkun kivan kaulakorun niin ehkä tää vähän pelastuisi. Mutta ei. Ja ainiin, mun suosikkiihanuus kultalaukkunikin meni vähän rikki. :nope:

Makkonen

Guest
Erehdyin menemään paikalliseen ravintolaan Ferrari -paita päällä.
Joku urpå otti asian niin tosissaan, että piti luödä mua turpaan sen takia notta mulla oli Ferrarin paita päällä. Täytyy myäntää, että käytän k.o. paitaa vain provo tarkoituksessa päälläni, mutta en sentään odota fyysistä väkivaltaa pelkän paidan takia. Kyllähän mä oikeasti olen _aina_ suomalaisten puolella, jopa Kimille toivon menestystä, aina ja iankaikkisesti.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
JayR sanoi:
Erehdyin menemään paikalliseen ravintolaan Ferrari -paita päällä.
Joku urpå otti asian niin tosissaan, että piti luödä mua turpaan sen takia notta mulla oli Ferrarin paita päällä. Täytyy myäntää, että käytän k.o. paitaa vain provo tarkoituksessa päälläni, mutta en sentään odota fyysistä väkivaltaa pelkän paidan takia. Kyllähän mä oikeasti olen _aina_ suomalaisten puolella, jopa Kimille toivon menestystä, aina ja iankaikkisesti.

Siis mit...vit?? Pistää vihaksi kun kuulee tuollaisista tapauksista. Kun jonkun perhanan paidan takia alkaa mättää turpaan niin siinä on senkaltanen tyyppi jonka ei pitäis antaa kulkea ollenkaan vapaana.
Ja sullahan VOIS vaikka olla Ferrari ja siks sellanen paita. Eikä minkään formulan takia. Lohjallahan on vissiin vieläkin myytävänä se yks Ferrari.

Makkonen

Guest
Runar ja Kyllikki sanoi:
Siis mit...vit?? Pistää vihaksi kun kuulee tuollaisista tapauksista. Kun jonkun perhanan paidan takia alkaa mättää turpaan niin siinä on senkaltanen tyyppi jonka ei pitäis antaa kulkea ollenkaan vapaana.
Ja sullahan VOIS vaikka olla Ferrari ja siks sellanen paita. Eikä minkään formulan takia. Lohjallahan on vissiin vieläkin myytävänä se yks Ferrari.
Sehän tässä vittuutakin. Jos vaikka oikeasti ajelisin Ferrarilla sekä muutenkin diggaisin Ferrarista ja pitäisin sen takia k.o. firman paitaa päälläni, niin asiahan ei kuuluisi kenellekkään.

Tänään (tai sehän tais olla eilisen puolella), kun menin paikalliseen tuo paita päälllä, eräs henkilö tuli viereeni ja kysyi: "Luuleksäolevasjokukovakintyyppi kunsulonferraripaitapäällä?, ****tuälätuletänneelvistelemään!"
Alkoi ensin tönimään ja sitten löi mua nyrkillä vatsaan.

Koitin rauhoittaa tilannetta ja sanoin: " Kyl Kimi on ihan kova jätkä ja älä nyt hermostu vaikka mul onkin punainen paita päällä...en mä formuloissa ferrarin puolella ole."

Siinä vaiheessa tuli joku ravintolahenkilökunnasta rauhoittamaan tilanetta ja ohjamaan (minuakin) pois ravintolasta. Lähdin kotia kohden.
Oikeesti, en ymmärrä jos joku on niin fanaatikko että ei kestä sitä jos jollain on "vihollisen" tunnusmerkkejä. Olen asunut 16v Lohjalla ja täytyy myöntää että tämä on todella sisäänpäin lämpiävä paikkakunta. Täällä todellakin tuntuu olevan porukkaa joka ei ymmärrä jotain joka poikkeaa "valtavirrasta". :nope:

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Villeneuve lippistä oon saanu pitää päässäni ihan rauhassa. Ilmeisesti kukaan ei tiedä kuka se on. :(

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
"Saatana, etkö sinä voi olla hiljaa!" Näin kajahti uskomattoman kovalla äänellä yllättäen Citymarketin elintarvikeosastolla hetki sitten. Se jähmetti koko osaston. Katseet kääntyivät ääntä kohti. Äiti siinä opasti alle kouluikäistä tytärtään. :frown:

DFiaA

I told you so
Luin iltalehden etusivulta, että 'Tappaako LORDI Leijonat torilla?' :dunno:

haju

Banned
Olga sanoi:
"Saatana, etkö sinä voi olla hiljaa!" Näin kajahti uskomattoman kovalla äänellä yllättäen Citymarketin elintarvikeosastolla hetki sitten. Se jähmetti koko osaston. Katseet kääntyivät ääntä kohti. Äiti siinä opasti alle kouluikäistä tytärtään. :frown:
Tällaista kun näkee, niin miettii millaista kommunikointia kotioloissa harjoitetaan, jos julkisella paikalla taso on tuo :frown:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
haju sanoi:
Tällaista kun näkee, niin miettii millaista kommunikointia kotioloissa harjoitetaan, jos julkisella paikalla taso on tuo :frown:
Vastaavasti ärsyttää myös vanhemmat, jotka eivät pidä minkäänlaista kuria jälkikasvuunsa :nope: Olenpa työssäni joutunut vanhempia "komentamaan", kun lapsia on ollut vaikea valvoa, jos omat vanhemmat taustalta yllyttävät tekemään kiellettyjä ja tyhmiä asioita :nope:

Välillä tuntuu, että eikö nykyään enää ajatella omilla aivoilla ollenkaan :nope:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Sam sanoi:
Vastaavasti ärsyttää myös vanhemmat, jotka eivät pidä minkäänlaista kuria jälkikasvuunsa :nope: Olenpa työssäni joutunut vanhempia "komentamaan", kun lapsia on ollut vaikea valvoa, jos omat vanhemmat taustalta yllyttävät tekemään kiellettyjä ja tyhmiä asioita :nope:

Välillä tuntuu, että eikö nykyään enää ajatella omilla aivoilla ollenkaan :nope:

Joo, se rajanveto ja käsitteen "Vapaa kasvatus" ymmärtäminen on joillekin kauheen vaikeaa. Jotkut ymmärtää vapaan kasvatuksen ihan päin helvettiä ja olettavat että lapsi saa silloin päättää itse kaikesta mitä tekee.
Olen törmännyt tilanteeseen, jossa sanoin ihan tavallisella äänellä lapselle että "Jussi, älä revi niitä kukkasia", jolloin tämä alkoi huutaa aivan suoraa huutoa ja ryntäsi äitinsä syliin. Äiti katsoi mua ja moitti "Ei meiän Jussia saa komentaa. Meiän Jussilla on vapaa kasvatus".
Tollasiin kun törmää niin tulee mieleen, että millasia aikuisia nuo tyypit oikein kasvattavat lapsistaan kun lapsi ei koskaan joudu mihinkään vastuuseen teoistaan, ei edes saa huomauttaa...ei mitään.