burb
.
Mä osaan suurinpiirtein yhtä hyvin "fotosopata"...Moe Szyslak sanoi:Oon muuten vitun taitava retusoimaan kuvia. :ahem:
Mä osaan suurinpiirtein yhtä hyvin "fotosopata"...Moe Szyslak sanoi:Oon muuten vitun taitava retusoimaan kuvia. :ahem:
Olga sanoi:Ihan vain ilimotusluontosena asiana, että pää taitaa haljeta. On ainakin 80 % keljumpi olo kuin aamulla.![]()
JayR sanoi:Erehdyin menemään paikalliseen ravintolaan Ferrari -paita päällä.
Joku urpå otti asian niin tosissaan, että piti luödä mua turpaan sen takia notta mulla oli Ferrarin paita päällä. Täytyy myäntää, että käytän k.o. paitaa vain provo tarkoituksessa päälläni, mutta en sentään odota fyysistä väkivaltaa pelkän paidan takia. Kyllähän mä oikeasti olen _aina_ suomalaisten puolella, jopa Kimille toivon menestystä, aina ja iankaikkisesti.
Sehän tässä vittuutakin. Jos vaikka oikeasti ajelisin Ferrarilla sekä muutenkin diggaisin Ferrarista ja pitäisin sen takia k.o. firman paitaa päälläni, niin asiahan ei kuuluisi kenellekkään.Runar ja Kyllikki sanoi:Siis mit...vit?? Pistää vihaksi kun kuulee tuollaisista tapauksista. Kun jonkun perhanan paidan takia alkaa mättää turpaan niin siinä on senkaltanen tyyppi jonka ei pitäis antaa kulkea ollenkaan vapaana.
Ja sullahan VOIS vaikka olla Ferrari ja siks sellanen paita. Eikä minkään formulan takia. Lohjallahan on vissiin vieläkin myytävänä se yks Ferrari.
Katoin just samaa.Moe Szyslak sanoi:Oon muuten vitun taitava retusoimaan kuvia. :ahem:
Luin että 'kaljumpi' ja järkytyin..Olga sanoi:Ihan vain ilimotusluontosena asiana, että pää taitaa haljeta. On ainakin 80 % keljumpi olo kuin aamulla.![]()
Onneksi ei sentään kalju.Ylen Sankia Priha sanoi:Luin että 'kaljumpi' ja järkytyin..![]()
Villeneuve lippistä oon saanu pitää päässäni ihan rauhassa. Ilmeisesti kukaan ei tiedä kuka se on.Runar ja Kyllikki sanoi:Siis mit...vit?? Pistää vihaksi kun kuulee tuollaisista tapauksista. Kun jonkun perhanan paidan takia alkaa mättää turpaan niin siinä on senkaltanen tyyppi jonka ei pitäis antaa kulkea ollenkaan vapaana.
Ja sullahan VOIS vaikka olla Ferrari ja siks sellanen paita. Eikä minkään formulan takia. Lohjallahan on vissiin vieläkin myytävänä se yks Ferrari.
Tällaista kun näkee, niin miettii millaista kommunikointia kotioloissa harjoitetaan, jos julkisella paikalla taso on tuo :frown:Olga sanoi:"Saatana, etkö sinä voi olla hiljaa!" Näin kajahti uskomattoman kovalla äänellä yllättäen Citymarketin elintarvikeosastolla hetki sitten. Se jähmetti koko osaston. Katseet kääntyivät ääntä kohti. Äiti siinä opasti alle kouluikäistä tytärtään. :frown:
Vastaavasti ärsyttää myös vanhemmat, jotka eivät pidä minkäänlaista kuria jälkikasvuunsa :nope: Olenpa työssäni joutunut vanhempia "komentamaan", kun lapsia on ollut vaikea valvoa, jos omat vanhemmat taustalta yllyttävät tekemään kiellettyjä ja tyhmiä asioita :nope:haju sanoi:Tällaista kun näkee, niin miettii millaista kommunikointia kotioloissa harjoitetaan, jos julkisella paikalla taso on tuo :frown:
Sam sanoi:Vastaavasti ärsyttää myös vanhemmat, jotka eivät pidä minkäänlaista kuria jälkikasvuunsa :nope: Olenpa työssäni joutunut vanhempia "komentamaan", kun lapsia on ollut vaikea valvoa, jos omat vanhemmat taustalta yllyttävät tekemään kiellettyjä ja tyhmiä asioita :nope:
Välillä tuntuu, että eikö nykyään enää ajatella omilla aivoilla ollenkaan :nope: