Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Ria

Jäässä
Tänäänhän tää foorumi tuntuu toimivan hyvin.

Nurtsi

Registered Loser
Ai jaa. Minullahan tuo on tässä tunnin sisällä jumittanut kahdesti. :eek: Ilmeisesti lunta linjoilla.
Autoja julkistetaan nii paljon tänää että serverit luovuttaa vähän jokapaikassa.

Tuntuu nää ongelmat vaan lisääntyvän niin paljon että kohta ei ole foorumia olleskaa.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
:D Näemmä Turun seudun autokouluyritykset ovat idiootteja (kuten autokoulunopettaja sanoi), kun yrittävät kilpailla hinnalla toisiaan vastaan...

I-vaihe maksoi 950€ ja kakkonen näemmä 270. Onhan tuo toki turhaa, mutta halvempaa muualle maahan nähtynä. Esim. saman firman toimisto Jokioisissa (ja Tampereella) pitää lähtöhintaa siellä 1,3 k€:ssä.
ns. Normaalihinnalla autokoulun kate% olisi hieman yli 20:n luokkaa. Siitähän yrittäjä sitten "antaa omaa leipäänsä" erilaisten alennusten muodossa. Hintakilpailu syö tuota katetta, mutta pelivaraahan on.

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Siinä autokoulussa missä kävin, on tällä hetkellä 1350€ + viranomaismaksut. Mulla tais olla hieman edullisempi. II-vaihe 320€ sisältäen ratamaksun.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Siinä autokoulussa missä kävin, on tällä hetkellä 1350€ + viranomaismaksut. Mulla tais olla hieman edullisempi. II-vaihe 320€ sisältäen ratamaksun.
Opetusluvalla tuli maksamaan bensoineen ehkä 300,- , kakkosvaihe oli samaa luokkaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On se hyvä, että saatiin alvi-alennus ravintolaruokiiin. Eilen Kemin Cumuluksen huviretkessä hamppari 15,90 ja kahvikuppi automaatista, josta saa kaikenlaisia kahveja 3 euroa.:nope::nope::nope:

Niin ja hotellihuone 137 euroa.:rolleyes:

Knoukka

Well-known member
On se hyvä, että saatiin alvi-alennus ravintolaruokiiin. Eilen Kemin Cumuluksen huviretkessä hamppari 15,90 ja kahvikuppi automaatista, josta saa kaikenlaisia kahveja 3 euroa.:nope::nope::nope:

Niin mutta Kemin ilmapiiri on kaiken ton arvonen.

Slug

Well-known member

Mukavaa että alvi-alennus näkyy tuotteissa, tuossahan saattaisi innostua ostamaan :frank:

markoj

Custom User
Mulla ei oo sinappia
Mulla ei oo sinappia
Mulla ei oo sinappia
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääääää