Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Toi on niitten murhe ei sun. Olisit nyt vaan ihan tyytyväinen, että voit syöttää nimes sinne sellaisena kun se on ja posti löytää perille, kuin että joutuisit tavaamaan tai korjailemaan nimeäsi heille kirjain kirjaimelta asioiden sujumiseksi.
No homma nyt on hoidettu jokatapauksessa:
Wir haben den Namen korrigiert und senden Ihnen nochmals eine Rechnung zu.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niin aion tehdä. Tiedän nimittäin ihan tiedoksesi muitaki juttuja ku ne 2.
Sanotaan sitten vaikka niin, että jostain syystä et vain ole antanut itsestä sellaista kuvaa, että tietäisit. Ei siis niin, että tarttiskaan tietää.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Sanotaan sitten vaikka niin, että jostain syystä et vain ole antanut itsestä sellaista kuvaa, että tietäisit. Ei siis niin, että tarttiskaan tietää.
Jasso eli olen sinusta tyhmä.. Nooo ainaki luettelo kasvaa... Vitun idiootti... tyhmä huora..

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Vituttaahan se kun puoli vuotta tulis väärällä nimellä postia joka viikko. :thumbfh:
Tavoistani poiketen tilasin muutama vuosi sitten lehden, muistaakseni Mikrobitin, kun sen sai netin kautta vuodeksi hyvään tarjoushintaan. Sukunimen ilmoitin postinjakelullisten sekaannusten välttämiseksi oikein, mutta etunimikseni kirjoitin Jésus Maria.

Eikä vituttanut yhtään vaikka tuli vuoden väärällä nimellä postia, tosin vain joka kuukausi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mitä tuohon iso8:n lakkauttamisuhan alla olevaan urheiluforumiin tulee, niin eihän tässä ollu tarkoitus pohtia sitä, onko iso8 asiantuntemuksensa puolesta sovelias ylläpitämään moista forumia. Mun käsittääkseni iso8 perusti forumin viime viikonloppuna ja on jo nyt valmis lakkauttamaan sen, kun ei jostain syystä kiinnostakaan. Kyllä tuo mun mielestä kertoo jonkin verran siitä, että valittu aihe ei ehkä ollut paras mahdollinen (siksipä juuri ehdotin aiheeksi Code Lyokoa). Niin kuin Domppari jo tuolla jossain totesi, ei urheiluforumin ylläpitäminen tietenkään tarkoita sit, että ylläpitäjän tarttis olla jokaikisen urheilumuodon asiantuntija, mutta kyllä sen sen verran vaatii kiinnostusta, että sitä riittää pidemmälle kuin muutamaksi päiväksi. Ei siis millän pahalla.

Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tavoistani poiketen tilasin muutama vuosi sitten lehden, muistaakseni Mikrobitin, kun sen sai netin kautta vuodeksi hyvään tarjoushintaan. Sukunimen ilmoitin postinjakelullisten sekaannusten välttämiseksi oikein, mutta etunimikseni kirjoitin Jésus Maria.

Eikä vituttanut yhtään vaikka tuli vuoden väärällä nimellä postia, tosin vain joka kuukausi.
Hassuttelunimet on vähän eri asia kuin väärin kirjoitettu nimi.
Olenko mielestäsi tyhmä?

Olet

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jasso eli olen sinusta tyhmä.. Nooo ainaki luettelo kasvaa... Vitun idiootti... tyhmä huora..
Hmm, luetaan niitä viestejä, eikä tulkita kaikkea arvosteluksi. Oopeen näkemys perustui ihan puhtaasti siihen, mitä on nähnyt sun kirjoittaneen.

En itsekään ole nähnyt sulta muita lätkää koskevia näkemyksiä, paitsi tietysti, jotta Tappara nousee vielä.

Lumipallo

Well-known member
Autoilija ajatteli ihan varmasti minusta pahasti tänään. Tiedä vaikka olis ÄÄNEEN ajatellut minusta pahaa :mad:.

Tämä ajatus surettaa minua kovin :(.