Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

DFiaA

I told you so
vermula sanoi:
Palautuspulloa käytetään keskimäärin 26 kertaa.
Laskepa tuosta kuinka monta kertaa käytetty pullo tulee keskimäärin kaupasta mukaan :eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Oonkohan mä liian väsynyt kun en montaakaan sanaa tajua tästä juuri käynnissä olevasta keskustelusta :( :

"joku rutisin tossa yks päivä mun nelffidruidille et sillon pienet tissit plus bongasin yhen luumun joka pyys jotain female-gnomea heittämään kaik gearit veke, että se sais screenshotin.. oli kuulemma nude patch -ajossa"
"menin sit ite strippaamaan dwarffillani sille, kun se makso jotain 3g siitä"
"hihi shortti urli"
"kerro vaan mulleki miten noihin pääsee"
"hyppii vuorenrinnettä vaa nääs mut hys hys ettei GMmät hokaa"
"ja caverns?"
"kauheet koodikoodisrkiptit tos ruudulla kauheeta välineurheiluu, se hävii kenel on huonommat säädöt :/ "
"sama homma"
"eh.. miten cavernsiin muka pääsee hyppäämällä? sehän on siel keskellä tanarista"
"eka vuorelle, sit vähä grafiikkabugien läpi ja presto"

:eek: :eek: :eek!: :doubtful:

72

Well-known member
Unohdin sukat ja sateenvarjon. No eiköhän tässä toimeen tulla.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
vermula sanoi:
Tänään taas kadulla tökkäs joku hihhuli Herätkää! lehteä. Se on ihme, että ne antaa kaikkien mennä ohi, mutta sitten mulle törkkää sellasta. Sama juttu liivipukuisten ihmisten, jotka partioi toreilla, kävelykaduilla ja silloilla.. ihmisiä lappaa ohi, mut sit kun mä yritän hivuttautua huomaamatta ohi, niin eikös vaan sieltä tulekin "hei oliskos pari minuuttia aikaa?"
Turomagneetti.

Mulla oli sama ominaisuus joten nykyään kun menen esim Helsingissä asematunneliin niin vedän kulmat kurttuun ja tylymmän ilmeen naamalle. Silti tiistaina joku hörhö tuli myymään mulle jotain jäsenyyttä.

markoj

Custom User
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oonkohan mä liian väsynyt kun en montaakaan sanaa tajua tästä juuri käynnissä olevasta keskustelusta :( :

"joku rutisin tossa yks päivä mun nelffidruidille et sillon pienet tissit plus bongasin yhen luumun joka pyys jotain female-gnomea heittämään kaik gearit veke, että se sais screenshotin.. oli kuulemma nude patch -ajossa"
"hihi shortti urli"
"ja caverns?"
"kauheet koodikoodisrkiptit tos ruudulla kauheeta välineurheiluu, se hävii kenel on huonommat säädöt :/ "
"sama homma"
"eh.. miten cavernsiin muka pääsee hyppäämällä? sehän on siel keskellä tanarista"

Moon varma, että jusban osaa suomentaa ton. Luultavasti se on itse tossa keskustelemassa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:

"hihi shortti urli"
"ja caverns?"
"sama homma"

Onks toi joku Remu Aaltosen monologi vai? :rolleyes:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Pientä ongelmaa on tässä kanavanvalinnassa, kun digiboxin myötä sai viikoksi 'kaikki maailman kanavat' näkyviin maksutta. Meneehän se loman alkuviikko näinkin. :ahem:

burb

.
Olga sanoi:
Pientä ongelmaa on tässä kanavanvalinnassa, kun digiboxin myötä sai viikoksi 'kaikki maailman kanavat' näkyviin maksutta. Meneehän se loman alkuviikko näinkin. :ahem:
HTV tarjosi pariksi päiväksi koko tarjonnan.
En tiennyt tästä käytännöstä ennenkuin olin jo hommannut boksin,
muuten olisin ajoittanut vähän fiksummin tuon boksin oston,
esim. jotain urheilua olis voinut Canalilta tuijotella. Tai leffoja.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Tietokoneeni ilmoitti mulle seuraavan ilmoituksen:

Käsky osoitteessa "0x5b2a1531" viittasi muistiin osoitteessa "0x00000014". Muisti ei voi olla "read".

En sitten tiedä onko tuo merkityksetön, vaiko jopa merkityksellinen ilmoitus ?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Il Tempo Gigante sanoi:
Tietokoneeni ilmoitti mulle seuraavan ilmoituksen:

Käsky osoitteessa "0x5b2a1531" viittasi muistiin osoitteessa "0x00000014". Muisti ei voi olla "read".

En sitten tiedä onko tuo merkityksetön, vaiko jopa merkityksellinen ilmoitus ?
Näytä sille vasaraa..