Laskepa tuosta kuinka monta kertaa käytetty pullo tulee keskimäärin kaupasta mukaanvermula sanoi:Palautuspulloa käytetään keskimäärin 26 kertaa.
Kohta se koru- ja kukkakaupassa ravaaminen alkaa minulla, kunhan vaan kotitöiltä joudan :thumbfh:Cinderella007 sanoi:Sain juuri lahjaksi ihastuttan rannekorun. Kannattaa olla ihana.
Turomagneetti.vermula sanoi:Tänään taas kadulla tökkäs joku hihhuli Herätkää! lehteä. Se on ihme, että ne antaa kaikkien mennä ohi, mutta sitten mulle törkkää sellasta. Sama juttu liivipukuisten ihmisten, jotka partioi toreilla, kävelykaduilla ja silloilla.. ihmisiä lappaa ohi, mut sit kun mä yritän hivuttautua huomaamatta ohi, niin eikös vaan sieltä tulekin "hei oliskos pari minuuttia aikaa?"
Moon varma, että jusban osaa suomentaa ton. Luultavasti se on itse tossa keskustelemassa.Runar ja Kyllikki sanoi:Oonkohan mä liian väsynyt kun en montaakaan sanaa tajua tästä juuri käynnissä olevasta keskustelusta :
"joku rutisin tossa yks päivä mun nelffidruidille et sillon pienet tissit plus bongasin yhen luumun joka pyys jotain female-gnomea heittämään kaik gearit veke, että se sais screenshotin.. oli kuulemma nude patch -ajossa"
"menin sit ite strippaamaan dwarffillani sille, kun se makso jotain 3g siitä"
"hihi shortti urli"
"kerro vaan mulleki miten noihin pääsee"
"hyppii vuorenrinnettä vaa nääs mut hys hys ettei GMmät hokaa"
"ja caverns?"
"kauheet koodikoodisrkiptit tos ruudulla kauheeta välineurheiluu, se hävii kenel on huonommat säädöt :/ "
"sama homma"
"eh.. miten cavernsiin muka pääsee hyppäämällä? sehän on siel keskellä tanarista"
"eka vuorelle, sit vähä grafiikkabugien läpi ja presto"
:eek!: :doubtful:
Onks toi joku Remu Aaltosen monologi vai?Runar ja Kyllikki sanoi:Oonkohan mä liian väsynyt kun en montaakaan sanaa tajua tästä juuri käynnissä olevasta keskustelusta :
"joku rutisin tossa yks päivä mun nelffidruidille et sillon pienet tissit plus bongasin yhen luumun joka pyys jotain female-gnomea heittämään kaik gearit veke, että se sais screenshotin.. oli kuulemma nude patch -ajossa"
"menin sit ite strippaamaan dwarffillani sille, kun se makso jotain 3g siitä"
"hihi shortti urli"
"kerro vaan mulleki miten noihin pääsee"
"hyppii vuorenrinnettä vaa nääs mut hys hys ettei GMmät hokaa"
"ja caverns?"
"kauheet koodikoodisrkiptit tos ruudulla kauheeta välineurheiluu, se hävii kenel on huonommat säädöt :/ "
"sama homma"
"eh.. miten cavernsiin muka pääsee hyppäämällä? sehän on siel keskellä tanarista"
"eka vuorelle, sit vähä grafiikkabugien läpi ja presto"
:eek!: :doubtful:
Ja muina aikoinako muka hoidat? :doubtful:Captain Howdy sanoi:27.6.–30.7. välisenä aikana en hoida työasioita.
HTV tarjosi pariksi päiväksi koko tarjonnan.Olga sanoi:Pientä ongelmaa on tässä kanavanvalinnassa, kun digiboxin myötä sai viikoksi 'kaikki maailman kanavat' näkyviin maksutta. Meneehän se loman alkuviikko näinkin. :ahem:
Senkin... :mad_old: grrrrr...etuveitikka.Captain Howdy sanoi:*Sallii vaihteisto-ongelmia potevan reissuveitikan nauraa, kerrankin.*
Näytä sille vasaraa..Il Tempo Gigante sanoi:Tietokoneeni ilmoitti mulle seuraavan ilmoituksen:
Käsky osoitteessa "0x5b2a1531" viittasi muistiin osoitteessa "0x00000014". Muisti ei voi olla "read".
En sitten tiedä onko tuo merkityksetön, vaiko jopa merkityksellinen ilmoitus ?