Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jep, niitä on useeseen otteeseen myyty eri tarkotuksiin. Yhdessä vaiheessa ne muka teki mahdottomaksi nopeuden mittaamisen tutkalla, sen jälkeen niitä myytiin staattisen sähkön poistoon että autot ei muka pölyynny niin helposti jne. jne. :D
Aina tulee uusia jymäytettäviä autoilijasukupolvia....joten en ihmettele jos noita kumiremmejäkin taas jossain vaiheessa joku koittas myydä.
Ihan samallalailla kuin aikanaan jymäytettiin jengi ostamaan sataoktaanista bensaa mukamas suorituskykyä lisäävänä Superina, niin nyt myydään Shellillä V-Poweria "Ferrarin kehittämänä kisabensana joka lisää tehoa"...ja hintaa ihan saakelisti enemmän kuin tavallisella bensalla. Ja "autopojat" ostaa sitä ihan homona kun luulee että nyt se tehoalisäävä bensa viimein keksittiin :D :D
Samaten useeseen otteeseen on myyty hirvenkarkotuspillejä, Wynssiä (Ostos-TV:ssä ihan vastaavaa kamaa MotorUp-nimellä) ja tyypit ostaa kun ei tiedä/muista että samanlaisia huijausyrityksiä samoin argumentein on ollut ennenkin ja ainahan ne on huijaukseksi todistettu.
Täällä BP myy sataoktaanista ultraa ilmoittaen, että sillä pääsee keksimäärin 36 kilsaa (vaiko 34, en ny muista) pidemmälle :rolleyes:

Näkyy noita kumiremmejä täälläkin aina sillointällöin :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Näkyy noita kumiremmejä täälläkin aina sillointällöin :D

Joo, loppujenlopuksi tulee aika harvoin kurkattua oman auton alle ja vielä harvemmin sen perässä tulee ajeltua - eikö totta? :ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Millähän ne saa jonkun Markku Aleninkin mainostamaan tuollaista tuotetta? :doubtful:
Alenin (sekö siis mainostaa tota?) ne on varmaan saanu siks, että se ei ole ihan yhtä räikeetä huijausta kuin aiemmin.
Meinaan paperilla kyllä pystytään todistamaan että joissain sellasissa autoissa, joissa nakutuksenesto toimii just määrätyllä tavalla, sillä korkeeoktaanisemmalla saadaa isompi teho ja pienempi kulutus ku ysivitosella. Tosin tossakin on siis se, että se edellyttää nimenomaan sellasta rakennetta että nakutuksenesto estää täyden tehon saamisen ulos ysivitosella. Tolla korkeeoktaanisemmalla siis saadaan vaan moottorin täys teho ulos sellasissa moottoreissa, mut ei mitään lisätehoa. Huijauksen puolelle mennään mun mielestä siinä kohdassa vasta kun annetaan ymmärtää että se toimis niin kaikissa bensamoottoreissa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nyt soi YleQ:lla tuo Edu Kettusen 'Häkkilintu'. En tiedä miks, mutta olen siitä biisistä tykännyt alusta asti lähinnä sen sanoituksen tunnelman vuoksi vaikken ylensä tollasesta musiikista tykkää lainkaan.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ainakin niissä koneissa joita mut on kutsuttu katsomaan (ja omissakin) tota tulee ihan täysin satunnaisesti ja milloin minkäkin ohjelman kohdalla. Homma alkoi yhden Windows Updatesta tulleen päivityksen jälkeen ja ainoa säännönmukaisuus siinä on, että näyttääpi (ainakin mun kokemuksen mukaan) tulevan nettiä käyttävistä ohjelmista, ei muista.

Yhdellä omalla koneellahan on joku outo homma. Hankalaksi homman tekee se, että se on nimenomaan tämä jolla nytkin kirjoitan ja jota käytän useimmin.

Kun Service Pack kakkosen ottaa pois, kaikki futaa todella hyvin mutta Service pack kakkonen asennettuna Internet Explorer, Opera ja Mediaplayer etsivät ihan jumalattoman kauan sivustoja. En oo jaksanu etsiä missä vika piilee kun kuitenkin niin harvoin tulee em. ohjelmia käytettyä mutta esim. IE saattaa puolikin minuuttia linkin klikkaamisen jälkeen tönöttää kohdassa "Selvitetään verkko-osoitetta ......". Kun sivuston on kerran saanut auki, sen jälkeen kaikki siellä toimii nopeasti, mutta se eka aukaisukerta kestäääääää. Microsoftin Knowledge base ee tunne tuollaista ongelmaa, en ainakaan mä ole löytänyt. Eikäpä tollasta löydy googlehaulla muualtakaan.
Ongelmaa ei ilmene esim. Firefoxilla.
Ongelma on ja pysyy vaikka ois palomuuri poistettu kokonaan mutta katoaa joka kerta kun poistaa Service Pack kakkosen ja palaa takaisin heti kun sen asentaa.
Joku proxy?

markoj

Custom User
Firefox jumitteli oudosti sen jälkeen kun sain levyn korjattua. Nyt sitte acentelin sen uusiksi, toimii taas normaalisti. :thumbfh:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
markoj sanoi:
Firefox jumitteli oudosti sen jälkeen kun sain levyn korjattua. Nyt sitte acentelin sen uusiksi, toimii taas normaalisti. :thumbfh:
Et vain osaa. Kutsu joku tietokonevirtuoosi kahvi ja pullapalkalla muutamaksi tunniksi auttamaan!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
Moe ainakin muistanee tuon Sprite pulloissa aikanaan olleen ääntämisohjeen?
Tähän väliin juttu, jonka on pakko pitää paikkansa, koska kuulin sen itse. Kaveri oli ollut kioskilla jossain Pälkäneen suunnalla ja siihen oli tullut joku äijä, joka oli sanonut, että "Pullo ritteetä". Myyjä oli nostanut Sprite pullon esiin, rahastanut ja todennut:"Lausutaan muuten sport."

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
AJ sanoi:
Tähän väliin juttu, jonka on pakko pitää paikkansa, koska kuulin sen itse. Kaveri oli ollut kioskilla jossain Pälkäneen suunnalla ja siihen oli tullut joku äijä, joka oli sanonut, että "Pullo ritteetä". Myyjä oli nostanut Sprite pullon esiin, rahastanut ja todennut:"Lausutaan muuten sport."
:thumbup:

Oletteko kuulleet siitä kaverista, joka luuli pitkän aikaan että 7 UP lausutaan ZUP?! :D

markoj

Custom User
Formulanomi sanoi:

Oletteko kuulleet siitä kaverista, joka luuli pitkän aikaan että 7 UP lausutaan ZUP?! :D
Taitaa olla joku agraari legenda vainen. Eihän tommosta voi olla.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Formulanomi sanoi:

En, sen sijaan tiedän, että henkilö sekoitti 7 Upin tietokoneen Setup-sovellukseen ja siksi hoki ZUP.

markoj

Custom User
Hei hei hei kuka rakastaa mua, kuka kovaan punkkariin vois rakastua.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
markoj sanoi:
Hei hei hei kuka rakastaa mua, kuka kovaan punkkariin vois rakastua.
Tiedän.
Mä keikan jälkeen hännen kanssaa juttelin. Hän katsoi kirkkain teinitytön silmin. Hän nauroi kun kerroin nähneeni jätkät Ratsian.