Olikos Joel Hallikainen laulaja vaiko vain soitti ko. kappaaleen esittäneessä bändissä? :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Hän kävi keikoillaillamme ain, mä hänen kanssaan vietin lauantain.
Kiva ärrä-vika oli laulajalla muistaakseni...
Kusihousunörttien tunnarimarkoj sanoi:Hei hei hei kuka rakastaa mua, kuka kovaan runkkariin vois rakastua.
Ei kai se ainakaan tota laulanu?Vesku sanoi:Olikos Joel Hallikainen laulaja vaiko vain soitti ko. kappaaleen esittäneessä bändissä? :doubtful:
Ei oo ainakaan laulanut. Eikös se pelannut vain kitaraa?Vesku sanoi:Olikos Joel Hallikainen laulaja vaiko vain soitti ko. kappaaleen esittäneessä bändissä? :doubtful:
Kitaristi. Ei laulanut Korroosiossa lain.Vesku sanoi:Olikos Joel Hallikainen laulaja vaiko vain soitti ko. kappaaleen esittäneessä bändissä? :doubtful:
Mielen päältä putosi nyt vihdoinkin suuri epätietoisuuden taakka....Runar ja Kyllikki sanoi:Kitaristi. Ei laulanut Korroosiossa lain.
Jokke käytti muuten siihen aikaan nimeä Jesus Caesar.Vesku sanoi:Mielen päältä putosi nyt vihdoinkin suuri epätietoisuuden taakka....
No, olisi laittanut vielä väliin Napoleon tms...Runar ja Kyllikki sanoi:Jokke käytti muuten siihen aikaan nimeä Jesus Caesar.
Mä voisin olla Fidel Che MengeleVesku sanoi:No, olisi laittanut vielä väliin Napoleon tms...
Vastasit väärin! :jaska:toleranssisiipi sanoi:Hienoa! Hyvä Pele! eiku burb!
OIKEINtoleranssisiipi sanoi:<sanelunopeus>
Kasvain Ron Denis kehuu jo Alonsoa ja Montoyaa. Taitaa
olla niin että kun ei ole varmuutta että kuljettaja pysyy
niin ei kannata liikoja julkisesti kehua... nostaa myös
sopimuksen hintaa...
</sanelunopeus>