Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
S.A sanoi:
Sitä mieltä erityisesti toisen ambulanssin miehetkin olivat.
On tullut tuotakin nähtyä. Eräällä ystävälläni oli taipumusta yrittää itsaria :jaska: Toki sitä ei suostunut uskomaan, mutta ei tilannetta voinut silti täysin huomioimattakaan jättää :nope:

H_Hihhuli

Well-known member
Ambulanssimiehet ovat hyviä tyyppejä. Miehisiä vastineita sairaanhoitajanaisille. Itse en pystyisi.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Sam sanoi:
On tullut tuotakin nähtyä. Eräällä ystävälläni oli taipumusta yrittää itsaria :jaska: Toki sitä ei suostunut uskomaan, mutta ei tilannetta voinut silti täysin huomioimattakaan jättää :nope:
Sama pointti oli täältä tulossa, viitaten juuri tuohon ambulanssihahmojen tietynlaiseen "valinnan vaikeuteen".

Se ei varmaan ole helppo asia.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Samaa mieltä, samoin pystymisin.
Peesaan, joskin olen joskus yllättynyt itseeni, miten kiperissä tilanteissa on kykenyt toimimaan ja oma heikkous on iskenyt päälle vasta jälkikäteen. Epäilen kuitenkin vahvasti, että juurikin tuo ala on sellainen mihin minusta ei olisi.

vermula

Well-known member
Taivaanranta kuultaa jo oranssina, olis upea keli mennä kävelylle nyt.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A:n tapauksessa mä kävisin seuraavana päivänä selvinpäin KK:n eli kehityskeskustelun ja päättäisin sen myötä kaverisuhteen jatkumisesta. :thumbup:

En ainakaan itse jaksais katsoa draamakuningattereitten kohtauksia montaa kertaa. :nope:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
S.A:n tapauksessa mä kävisin seuraavana päivänä selvinpäin KK:n eli kehityskeskustelun ja päättäisin sen myötä kaverisuhteen jatkumisesta. :thumbup:

En ainakaan itse jaksais katsoa draamakuningattereitten kohtauksia montaa kertaa. :nope:

Totta. Yhden kerran tollasen vielä voi kuitata teini-ikään kuuluvana esittämisenä, keskipisteenä olemisen tarpeena ja ajattelemattomuutena mutta jos ei saa varmaa vakuutusta siitä, että homma jäi viimeiseksi, kannattaa tosiaan miettiä tartteeko oikeesti sellasta kaveria johonkin.
Muistuu tosiaan omasta nuoruudesta mieleen eräitäkin tyyppejä joilla oli ihnmeellinen tarve järjestää keinotekoista draamaa kun muut yritti pitää hauskaa. Tavattoman rasittavaa ja aina kun sellasta sattu, oli ilta pilalla sellasen toilailujen takia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Totta. Yhden kerran tollasen vielä voi kuitata teini-ikään kuuluvana esittämisenä, keskipisteenä olemisen tarpeena ja ajattelemattomuutena mutta jos ei saa varmaa vakuutusta siitä, että homma jäi viimeiseksi, kannattaa tosiaan miettiä tartteeko oikeesti sellasta kaveria johonkin.
Muistuu tosiaan omasta nuoruudesta mieleen eräitäkin tyyppejä joilla oli ihnmeellinen tarve järjestää keinotekoista draamaa kun muut yritti pitää hauskaa. Tavattoman rasittavaa ja aina kun sellasta sattu, oli ilta pilalla sellasen toilailujen takia.
Samat sanat ja kokemukset. :thumbfh:

Menee oma hauskanpito pilalle kun kuitenkin aika huolehtivaisena ihmisenä kantaa huolta toisista. Minkäs luonteelleen mahtaa. :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Runar ja Kyllikki sanoi:
Niinpä. Tuossa oli yksi syistä erään kaverisuhteen lopettamiseen :(

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuossa on jokakesäinen työpaikkojen ja muiden ryhmien soutukisa Kajaani - Sotkamo tms. Puolimatkassa on kuulemma aika isoja tyrskyjä.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Tuossa on jokakesäinen työpaikkojen ja muiden ryhmien soutukisa Kajaani - Sotkamo tms. Puolimatkassa on kuulemma aika isoja tyrskyjä.
Onko nää "muut ryhmät" sitten lomapaikkoja?