EN MINÄ HUUDA!markoj sanoi:Lopeta se huutaminen niin kuulet paremmin.
En mä muuta hyödyllistä sieltä oo löytänytkään. Suppea versio imdb:stä vainenmarkoj sanoi:Tuoltako näkee tommosetki .
Et saanut nielaistua keralla ryynimakkaraa sisään? :doubtful:vermula sanoi:Epämukavaa kun suussa pyörii itsekseen aukeavat ompeleet.
Minkäkokoinen hammas sulta otettiin pois?vermula sanoi:Epämukavaa kun suussa pyörii itsekseen aukeavat ompeleet.
Kaks viisaudenhammasta.. alahammas oli silleen vinossa, jouduttiin vähän leikkaamaan. Jos oikein konkreettistakokoa tarkotit ni 12x9 mm hampaan purenta-osan pituus ja leveys, 20 mm koko komeudenkorkeusVellu sanoi:Minkäkokoinen hammas sulta otettiin pois?
Parempi GP huonolla radalla kuin kokonaan ilman unta.Olga sanoi:Olihan tylsä kisa.
Auts, mulla meni muutama viikko, että tottui hammasrivistössä olevaan koloon. Viisaudenhampaat edelleen jäljellä ja täytyy toivoa, että niitä ei tarttis poistaa koskaan.vermula sanoi:Kaks viisaudenhammasta.. alahammas oli silleen vinossa, jouduttiin vähän leikkaamaan. Jos oikein konkreettistakokoa tarkotit ni 12x9 mm hampaan purenta-osan pituus ja leveys, 20 mm koko komeudenkorkeus
72 sanoi:Noniin, lähetin palautetta. Katsotaan, saako Maikkarin urheilu sanaa perille ennen seuraavaa lähetystä ja jos saa, onko sillä mitään vaikutusta. Toivottavasti Oskari Saari on sen verran nöyrä, että ottaa palautteen asiallisesti, eikä vaan innostu heittämään samaa läppää lisää. Laitoin kyllä ihan asiallisen palautteen, en edes vittuillut.
Meinas ottaa pattiin tossa vaiheessa. Ton Kerppenin nyt vielä melkein ymmärsi, mutta miksi oi miksi piti vetästä vielä sinne loppuun toi Matias? :jaska:72 sanoi:Just joo. Taas kuultiin Kimi MATIAS Räikkönen ja Kerpenin rehtori. :mad_old:
Kostoks?AJ sanoi:Meinas ottaa pattiin tossa vaiheessa. Ton Kerppenin nyt vielä melkein ymmärsi, mutta miksi oi miksi piti vetästä vielä sinne loppuun toi Matias? :jaska: