OoPee
Nuori ikäisekseen
Kasperskyyn (Internet Security 6) tuli öö.. olikos toi nyt eilen vaiko toissapäivänä.. joku semmonen päivitys, että se vaati koneen uudelleenkäynnistystä ja kun toi päivitys oli latautunut ja Kaspersky ilmoitti, että kone on käynnistettävä uudestaan käyttäytyi mun kone niin, että kaikki nettiyhteyttä käyttävät softat kuten Firewall, Opera, IE, Outlook jne. aiheuttivat käynnistettäessä juuri tuonkaltaiset virheilmon (osoite saattoi olla eri, en pistäny mieleen). Bootin jälkeen tuo loppui.Il Tempo Gigante sanoi:Tietokoneeni ilmoitti mulle seuraavan ilmoituksen:
Käsky osoitteessa "0x5b2a1531" viittasi muistiin osoitteessa "0x00000014". Muisti ei voi olla "read".
En sitten tiedä onko tuo merkityksetön, vaiko jopa merkityksellinen ilmoitus ?
Elikkäs tuon aiheuttaja voi olla palomuurikin. Mä en tiedä onko Runar deaktivoinnut koneestaan Windowsin oman palomuurin (melkeinpä tosin veikkaan, että on?), mutta sehän, nykyisessä muodossaan, tuli nimenomaan juuri SP2:n myötä, joten syy siihen, että Runarilla noita ilmoja näkyy IE:tä käytettäessä saattais tietysti johtua siitä wintoosaan omasta palomuuristakin. Tai sitten jostain toisesta palomuurista.
Oli ensimmäinen kerta, kun Kaspersky on moisen efektin saannut aikaan. Ei noita bootin vaativia päivityksiäkään ole onneksi montaa tullut.