Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Il Tempo Gigante sanoi:
Tietokoneeni ilmoitti mulle seuraavan ilmoituksen:

Käsky osoitteessa "0x5b2a1531" viittasi muistiin osoitteessa "0x00000014". Muisti ei voi olla "read".

En sitten tiedä onko tuo merkityksetön, vaiko jopa merkityksellinen ilmoitus ?
Kasperskyyn (Internet Security 6) tuli öö.. olikos toi nyt eilen vaiko toissapäivänä.. joku semmonen päivitys, että se vaati koneen uudelleenkäynnistystä ja kun toi päivitys oli latautunut ja Kaspersky ilmoitti, että kone on käynnistettävä uudestaan käyttäytyi mun kone niin, että kaikki nettiyhteyttä käyttävät softat kuten Firewall, Opera, IE, Outlook jne. aiheuttivat käynnistettäessä juuri tuonkaltaiset virheilmon (osoite saattoi olla eri, en pistäny mieleen). Bootin jälkeen tuo loppui.

Elikkäs tuon aiheuttaja voi olla palomuurikin. Mä en tiedä onko Runar deaktivoinnut koneestaan Windowsin oman palomuurin (melkeinpä tosin veikkaan, että on?), mutta sehän, nykyisessä muodossaan, tuli nimenomaan juuri SP2:n myötä, joten syy siihen, että Runarilla noita ilmoja näkyy IE:tä käytettäessä saattais tietysti johtua siitä wintoosaan omasta palomuuristakin. Tai sitten jostain toisesta palomuurista.

Oli ensimmäinen kerta, kun Kaspersky on moisen efektin saannut aikaan. Ei noita bootin vaativia päivityksiäkään ole onneksi montaa tullut.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Kasperskyyn (Internet Security 6) tuli öö.. olikos toi nyt eilen vaiko toissapäivänä.. joku semmonen päivitys, että se vaati koneen uudelleenkäynnistystä ja kun toi päivitys oli latautunut ja Kaspersky ilmoitti, että kone on käynnistettävä uudestaan käyttäytyi mun kone niin, että kaikki nettiyhteyttä käyttävät softat kuten Firewall, Opera, IE, Outlook jne. aiheuttivat käynnistettäessä juuri tuonkaltaiset virheilmon (osoite saattoi olla eri, en pistäny mieleen). Bootin jälkeen tuo loppui.

Elikkäs tuon aiheuttaja voi olla palomuurikin. Mä en tiedä onko Runar deaktivoinnut koneestaan Windowsin oman palomuurin (melkeinpä tosin veikkaan, että on?), mutta sehän, nykyisessä muodossaan, tuli nimenomaan juuri SP2:n myötä, joten syy siihen, että Runarilla noita ilmoja näkyy IE:tä käytettäessä saattais tietysti johtua siitä wintoosaan omasta palomuuristakin. Tai sitten jostain toisesta palomuurista.

Oli ensimmäinen kerta, kun Kaspersky on moisen efektin saannut aikaan. Ei noita bootin vaativia päivityksiäkään ole onneksi montaa tullut.

Joo, on wintoosan oma muuri päältä ja noita tulee vaikka ei ois mitään palomuuria koneessa. Siis olen noita nähny kymmenissä koneissa, en vain omissani.
Siis mulla ei tuu noita ilmotuksia IE:stä vaan se IE on hidas ekaa kertaa jotain osotetta avattaessa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, on wintoosan oma muuri päältä ja noita tulee vaikka ei ois mitään palomuuria koneessa. Siis olen noita nähny kymmenissä koneissa, en vain omissani.
Siis mulla ei tuu noita ilmotuksia IE:stä vaan se IE on hidas ekaa kertaa jotain osotetta avattaessa.
Mut olis svoinnu olla :doubtful:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

OoPee sanoi:

Mullahan tuo virheilmoitus tuli dikikameran mukana tulleen ACDSee-nimisen kuvankatselu/muokkausohjelman käytön keralla.

burb

.
Meneepä pahasti päällekäin tuo ENG-POR -matsi ja F1 aika-ajot.
Noh, telkusta palloilua ja netistä päristelyä.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Meneepä pahasti päällekäin tuo ENG-POR -matsi ja F1 aika-ajot.
Noh, telkusta palloilua ja netistä päristelyä.
Ei aiheuttanut minkäänlaisia ongelmia.. Jarkko Nieminen lopetti Kohlschreiberin rimpuilun juuri sopivasti ennen aika-ajoja. :ahem: :thumbup:

markoj

Custom User
Eikö toi Tanssii susien kans tullu ihan vasta telkusta?

markoj

Custom User
Ookko ihan varma? Musta tuntuu, että kattelin ton varsin äskettäin (puolen vuoden sisään). En mä tommosta oo ostanukkaan saatikka vuokrannu.

markoj

Custom User
haju sanoi:
Muistaakseni katsoin sen poikani kanssa joululomalla televisiosta.
Jaajoo, noh aika liki kuitenki. Tiedä sitte paninko talteen ja katoin myöhemmin.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Ajoin traktorilla puhelinjohdot maantasalle ja sen vuoksi oma nettiyhteyteni on poissa vielä tovin. Nytkin kirjoittelen appiukolta.

Estate

Well-known member
Tulin lavatansseista ja olen hyvällä tuulella :)
Lähdin asenteella, että siellä unhoittuu kylmän maailman murheet ja voi heittäytyä menneeseen maailmaan. Hyvin toimi, vaikkei askeleet oikein mukavimpien tanssittajien kanssa yhteen sopineetkaan. :p
Noh, kahden viikon päästä taas Ämyrille harjoittelemaan, ehkä sitä joskus oppii tanssimaankin. :) Ja ensiviikolla Seinäjoella varmaan tulee tanssahdeltua myös. :p

vermula

Well-known member
Epämukavaa kun suussa pyörii itsekseen aukeavat ompeleet.

burb

.
Kuulinko mä oikein? Sanoiko tuo Eurosportin MotoGP selostaja että "spontaanisesti"? Käsittämätöntä, eivätkö selostajat osaa enää yhtään suomea?!
Traagillista!