Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No juu, siina Sevetin baarin edessa, jarven rannalla oli hyttysia ja makaraisia niin vitusti. Muuten ei tosiaan haitannut.

Mita jaa kaipaamaan on nua valoisat illat/yot. Taalla tulee pimee jo kellit 9 illalla :( Toista se oli esim tualla Hammerfestissa, jossa tama itseottamani kuva oli otettu tasan kellit 12 yolla... KYA PAISTO!!!! :eek!: :eek!: :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
No juu, siina Sevetin baarin edessa, jarven rannalla oli hyttysia ja makaraisia niin vitusti. Muuten ei tosiaan haitannut.

Mita jaa kaipaamaan on nua valoisat illat/yot. Taalla tulee pimee jo kellit 9 illalla :( Toista se oli esim tualla Hammerfestissa, jossa tama itseottamani kuva oli otettu tasan kellit 12 yolla... KYA PAISTO!!!! :eek!: :eek!: :ahem:
Meniks sullakin pari ekaa yötä totutellessa? Mulla meni ainakin viimeks vaikka olin vaan Etelä-Suomessa. Ihmettelin heti ekana iltana, että mitä helvettiä ne kaikki ny näin aikasin nukkumaan menee, no minä en mee, eihän se oo vasta ku... PUAL YKS!!! :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei menny, kun meilla toi aikaero on niin suuri ja lentomatka niin vidun pitka. Ja toisaalta mulle/meilla oli sellaset silmalaput mukana, joita kaytin ekan viikon ajan (varsinkin Lapissa/Norjassa). Kavi kylla pari kertaa Norjassa niin, etta kun pelattiin korttia ja tissuteltiin, niin huomas, etta hei kellothan on jo 2 yolla! :eek!: :D

Tosiaan toi aikaero on hakellyttava ja sen kanssa tassa painitaan taaskin. Eilen olin ihan ulalla ja nytkin vasyttaa koko ajan. Pitais lahtee puutarhaakin ruotimaan, mutta ei saa mitaan itsesta irti :( Pitais varmaan keittaa kaffet (tai kayda Starbucksissa) ja sitte menna perkuuhommiin. Rikkaruohoa kun oli tullu aikalailla...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Pitais varmaan keittaa kaffet (tai kayda Starbucksissa) ja sitte menna perkuuhommiin. Rikkaruohoa kun oli tullu aikalailla...
On muuten toi rikkaruohon kitkeminen kans yks niitä duuneja, joista en voi kehua diggaavani. Penskana tuli tehtyä kiintiö täyteen loppuiäks :yuck:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No juu, mutta minkas teet. Jonkun ne on tehtava ja kun akka lahti aamulla taas duuniin, niin kylla taa sittenkin on tassa jetlagissa se parempi homma... :(

Eli ei muuta kun heipa hei talla kertaa! :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
No juu, mutta minkas teet. Jonkun ne on tehtava ja kun akka lahti aamulla taas duuniin, niin kylla taa sittenkin on tassa jetlagissa se parempi homma... :(

Eli ei muuta kun heipa hei talla kertaa! :thumbup:
Joko se män?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Onneks on puntit eikä 'punnukset' ylhäällä, kuten niin monella, niin monella, tällä forumilla. :D
Etpä ole ilmaissut mitään, tuletko esittelemään punnuksiasi pienen piirin pippaloihin :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Etpä ole ilmaissut mitään, tuletko esittelemään punnuksiasi pienen piirin pippaloihin :doubtful:
Mulla on 22. päivä Triathlon. :thumbup:

Kuten myös Mylliksellä. :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on 22. päivä Triathlon. :thumbup:

Kuten myös Mylliksellä. :ahem:
Pistä punnukset koville :thumbup:

Entäpäs 27. päivä?
-edit- vai olikos se 26. :thumbfh: