Nopeahuoli
Pomo Hetteri
TERVEISIA HAWAIILLE!!!! :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Mulla on 22. päivä Triathlon. :thumbup:
TERVEISIA HAWAIILLE!!!! :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Mulla on 22. päivä Triathlon. :thumbup:
Triathlonin uintiosuutta on ilmeisesti pidennetty?Nopeahuoli sanoi:TERVEISIA HAWAIILLE!!!! :thumbup:
Liian kevyt kisa muuten :nope:AJ sanoi:Triathlonin uintiosuutta on ilmeisesti pidennetty?
Jos se meni ite sekasis..? :idea:toleranssisiipi sanoi:En tajua miks joissain biiseissä laulaja laskee alkutahteja keskellä biisiä. Mun mielestä se on varsin hölmöä. Just ennen biisiä on ihan kuulia sanoa notta vanttuuttriiffoo, mut ei keskellä biisiä*. Tietäkää tämä.
Poikkeuksena biisit, jossa tulee breikki kesken biisin. Sillon biisi jatkukoon laskemisella, rumpukapuloiden klik-klik-klik-klikkauksella tahi muulla, soittavan orkesterin demokraattisestikin jopa valitsemallaan tavalla.
Näköjään ovat värvänneet itä-saksalaisen naiskuulantyöntäjän basistiksi.. :doubtful:Vesku sanoi:Haa!
Kylän Rosvon Paisti tapahtuma oli eilen illalla. Loppusiiivous ja kassojen laskenta + laskujen maksut yms selvitykset vielä, mutta "ohi on" taas!
Vieraita noin 200. Enempikin olisi sopinut. Musiikista vastasi (nais)pelimanniyhtye The Kouhot!
Polkupyörällä ilmeisesti poljetaan sitten tämä "Tien päällä Ewan McGregor"-reitti?Sam sanoi:Liian kevyt kisa muuten :nope:
Siltä se vaikuttaakin. Olis sit voinut laskea äänettömästi. Peeveli vieköön.Ylen Sankia Priha sanoi:Jos se meni ite sekasis..? :idea:
On, meinaan mulle on vastannu kerran, about kaks vuotta sitten. Varma tieto! :ahem:Sam sanoi:Onkohan hahmolla AJ tapana vastailla privoihin Mulle ei ole tainnut koskaan vastata
Mulle se jätti silloinkin vastaamattaOoPee sanoi:On, meinaan mulle on vastannu kerran, about kaks vuotta sitten. Varma tieto! :ahem:
En minäkään. Vastasin silti :thumbup:AJ sanoi:Mun tietääkseni se ei edes lue niitä. (Ei osaa )
Ai sä osaat vastatakin niihin? :eek!:Sam sanoi:En minäkään. Vastasin silti :thumbup:
En oikeasti. Lähetin tyhjän viestinAJ sanoi:Ai sä osaat vastatakin niihin? :eek!:
Eli kaikki se, mitä mä luulin siitä lukeneeni, mä luin rivien välistä?Sam sanoi:En oikeasti. Lähetin tyhjän viestin
AJ sanoi:Eli kaikki se, mitä mä luulin siitä lukeneeni, mä luin rivien välistä?
Toivotaan niin.Sam sanoi:
Ainakin oletan sun tajunneen pointin :thumbup:
Kävin katsomassa. MELEKOSTA MEININKIÄ! :eek!:Olga sanoi:Katsooko kukaan muu kolmosen uutisia just nyt?
Ihan mahdotonta jälkeä teki eilinen ukkonen. Uusi auto ihan lommoilla, katot täynnä reikiä jne.
Hirvittäviä koloja auton pinnassa.AJ sanoi:Kävin katsomassa. MELEKOSTA MEININKIÄ! :eek!: