Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
toleranssisiipi sanoi:
En tajua miks joissain biiseissä laulaja laskee alkutahteja keskellä biisiä. Mun mielestä se on varsin hölmöä. Just ennen biisiä on ihan kuulia sanoa notta vanttuuttriiffoo, mut ei keskellä biisiä*. Tietäkää tämä.

Poikkeuksena biisit, jossa tulee breikki kesken biisin. Sillon biisi jatkukoon laskemisella, rumpukapuloiden klik-klik-klik-klikkauksella tahi muulla, soittavan orkesterin demokraattisestikin jopa valitsemallaan tavalla.
Jos se meni ite sekasis..? :idea:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vesku sanoi:
Haa!
Kylän Rosvon Paisti tapahtuma oli eilen illalla. Loppusiiivous ja kassojen laskenta + laskujen maksut yms selvitykset vielä, mutta "ohi on" taas!
Vieraita noin 200. Enempikin olisi sopinut. Musiikista vastasi (nais)pelimanniyhtye The Kouhot!

Näköjään ovat värvänneet itä-saksalaisen naiskuulantyöntäjän basistiksi.. :doubtful:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Onkohan hahmolla AJ tapana vastailla privoihin :confused: Mulle ei ole tainnut koskaan vastata :(

...ihan kuin nyt kukaan muukaan :rolleyes: :jaska:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Onkohan hahmolla AJ tapana vastailla privoihin :confused: Mulle ei ole tainnut koskaan vastata :(
On, meinaan mulle on vastannu kerran, about kaks vuotta sitten. Varma tieto! :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Katsooko kukaan muu kolmosen uutisia just nyt?

Ihan mahdotonta jälkeä teki eilinen ukkonen. Uusi auto ihan lommoilla, katot täynnä reikiä jne.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Katsooko kukaan muu kolmosen uutisia just nyt?

Ihan mahdotonta jälkeä teki eilinen ukkonen. Uusi auto ihan lommoilla, katot täynnä reikiä jne.
Kävin katsomassa. MELEKOSTA MEININKIÄ! :eek!: